خرید / فروش / ویلا / ناران / لواسان / تهران

خرید / فروش / ویلا / ناران / لواسان / تهرانe
لواسان
شنبه, 21 مرداد 1402
8 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام آبشار ناران یکی از جاهای دیدنی تهران است که در منطقه خوش آب‌وهوای لواسان قرار دارد، به گونه‌ای که در تمامی فصل‌های سال حتی در فصل پاییز، با وجود سردی هوا، خیلی از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند آخر هفته‌ خود را در این منطقه‌ی خوش آب و رنگ و پر از زیب

سلام

همه چیز درمورد ناران لواسان    09116392262

 

آبشار ناران یکی از جاهای دیدنی تهران است که در منطقه خوش آب‌وهوای لواسان قرار دارد، به گونه‌ای که در تمامی فصل‌های سال حتی در فصل پاییز، با وجود سردی هوا، خیلی از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند آخر هفته‌ خود را در این منطقه‌ی خوش آب و رنگ و پر از زیبایی لواسان سپری کنند. لواسان نزدیک ترین منطقه ییلاقی به شهر تهران محسوب می‌شود که جاذبه های طبیعی و تفریحی بسیاری را در خود جای داده است. احتمالا وقتی اسم لواسانات به گوشتان می‌خورد، سریع فکرتان به یاد باغ‌ها و ویلاهای لوکس آن می‌رود. شاید شما بارها به منطقه لواسان و کندعلیا سفر کرده باشید و از آب و هوای خنک و مطلوبش در فصل تابستان استفاده کرده‌اید، اما در هر صورت، به احتمال زیادی شما نام آبشار ناران را ممکن است در لواسانات نشینیده باشید.

آبشار ناران در محله ناران روستای کندعلیا قرار دارد و با ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری خود که در فصل بهار حجم آب آن نیز افزایش می‌یابد و ریزش آب از این آبشار، منظره بسیار زیبایی را خلق می‌کند که برای گردشگران تور تهران به راستی که تماشایی است. این آبشار زیبا و تماشایی با جریان دائمی آب بر روی صخره سنگی، فضای دلنشین و دنجی را در منطقه لواسانات ایجاد کرده است، به طوری که بسیاری از بینندگان در حین تماشای آبشار ناران غرق در جذابیت‌های آن می‌شوند. اگر دوست دارید این روزها راهی منطقه لواسانات شوید، کافی است با حدود یک ساعت رانندگی خودتان را از شهر تهران به منطقه با صفا کندعلیا برسانید و یک روز پر آرامشی را در فضای دنج و آرام لواسانات سپری نمایید.

توضیحات:

در پای آبشار ناران یک حوضچه کوچک تشکیل شده که جان می‌دهد برای آبتنی کردن در فصل تابستان. پس از کمی آبتنی و خوش گذرانی در مجاورت آبشار شما می‌توانید بساط چای زغالی و جوجه کبابی را به راه بیندازید و در نهایت عصر به هنگام غروب آفتاب با کلی عکس های یادگاری خوب راهی تهران شوید. ما در علاءالدین تراول با برگزاری تورهای ایرانگردی در تمامی نقاط کشور می‌خواهیم بهترین لحظات را برای شما خلق سازیم و رویایی‌ترین خاطره‌ها را در گنجینه خاطراتتان ثبت نماییم. اگر دوست دارید از همهمه و شلوغی‌های تهران به دل طبیعت آرام بروید، این سفر را پیشنهاد می‌کنیم با تورهای تفریحی اطراف تهران علاءالدین تراول تجربه نمایید. شما بعد از سفر می‌توانید در بخش نظرات کاربران وبسایت ما خاطرات سفر خود را به اشتراک بگذارید تا خوانندگان ما از تجربیات شما بهره‌مند گردند.

درست در کنار تهران، شاید با یکی دو ساعت رانندگی یا با تورهای یک روزه، می‌توان به منطقه‌ای بکر و طبیعی رسید و لَختی در آن به آرامش دست پیدا کرد. پس منصفانه نیست اگر طبیعتِ بکر و وحشی را دور از دسترس مردم پایتخت بدانیم. دشت هویج لواسان، نامی است که وقتی اولین بار می‌شنویم شاید به گوشمان تازه و عجیب بیاید؛ نامی که علت آن ظاهراً اختصاص این دشت به کاشت هویج در زمان‌های پیشین بوده است.

توضیحات:

البته که امروز اثری از «هویج» در این دشت به چشم نمی‌خورَد؛ اما تا دلتان بخواهد کاشتنی‌ها و زیبایی‌های طبیعیِ دیگر دارد. دشت هویج در زمستان تماشایی‌تر از هر وقت دیگری است؛ زیرا در آن ابرهایی پایین‌آمده می‌بینیم که در رؤیاهای کودکی‌مان بر آن‌ها سوار می‌شدیم و در آسمان‌ها سیر می‌کردیم. برای رسیدن به این دشت پهناور و زیبا دو راه پیش پایمان وجود دارد: نخستین راه، جاده‌ی لشکرک است که حدود پنج کیلومتر طول دارد و با گذر از لواسان و روستای افجه به این دشت پهناور می‌رسد و دیگری، جاده‌ای است که از سمت شمال شرقی ما را به این منطقه رهنمون می‌کند.

روستای افجه در نزدیکی دشت هویج واقع است و به همین سبب، به این منطقه‌ی خرم و سرسبز، «دشت هویج افجه» نیز گفته می‌شود. سرسبزی و کشت‌وکار به آب فراوان نیاز دارد و دشت هویج و اطراف آن که سالانه پذیرای خیل عظیم مسافران طبیعت‌دوست است، جز سرسبزی و خرمی، از این جهت نیز غنای فراوان دارد. آب‌های جاری و آبشارهای چندین متریِ زیبا و خوش‌صدا (به‌خصوص در فصول پربارش) و افراهای فراوانِ روئیده در کنارشان، از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این دشت زیبا و سرسبزند. طبیعت سرسبز و زیبای این منطقه البته که برای بازدید از آن انگیزه‌ای کافی و فراتر از کافی به‌وجود می‌آورَد؛ اما دشت هویج لواسان و اطراف آن برای علاقمندان به بناهای تاریخی هم شگفتی‌های فراوان دارد. شاهانِ ایران به خوش‌آب‌وهواییِ این منطقه اِشراف داشته‌اند و در آن کاخ‌های زیبا و متعدد بنا کرده اند

 

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید  ویلاهای در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

 

 

 

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا