خرید / فروش / ویلا / لوکس / لاکچری / لواسان / تهران

خرید / فروش /  ویلا /  لوکس  / لاکچری /  لواسان / تهرانe
لواسان
شنبه, 21 مرداد 1402
8 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام اينجا تمام چهارراه‌ها و معابر دوربين مداربسته دارند؛ آن‌قدر كه هيچ دزدي جرأت نمي‌كند پايش را در منطقه بگذارد. اينجا محل ويلانشيني و ييلاق و قشلاق سلبريتي‌هاست و البته تاجرها و مالكان برندهاي بزرگ. اينجا لواسان است؛ لواساني كه اين روزها با خبر تخريب

سلام

فروش ویلا لوکس لاکچری لواسان

اينجا تمام چهارراه‌ها و معابر دوربين مداربسته دارند؛ آن‌قدر كه هيچ دزدي جرأت نمي‌كند پايش را در منطقه بگذارد. اينجا محل ويلانشيني و ييلاق و قشلاق سلبريتي‌هاست و البته تاجرها و مالكان برندهاي بزرگ. اينجا لواسان است؛ لواساني كه اين روزها با خبر تخريب ويلاي دختر وزير سابق دوباره خبرساز شده است. وقتي پاي‌ام را به منطقه سوپرلاكچري‌ها مي‌گذارم، بيشتر از همه چيز آرامش عجيب منطقه توجه‌ام را به خود جلب مي‌كند؛ آرامش مطلق با كمترين تردد اتومبيل‌ها و البته صداي آواز پرندگان! آن‌قدر كه باور اينكه لواسان جزيي از جغرافياي تهران شلوغ و آلوده و پر سروصداست، دشوار است.

معروف‌ترين منطقه لواسان خيابان ناران است؛ خياباني كه در تسخير پولدارترين سلبريتي‌هاست. كوچه چناران، گل‌بو و گلبرگ هم از كوچه‌هاي معروف اين خيابان هستند و در آن ويلاهاي دونبشي به چشم مي‌خورد؛ ويلاهايي كه بي‌شباهت به قصرهاي پادشاهي نيستند. قصرهايي با معماري يوناني و رومي كه مي‌گويند متعلق به چند بازيكن محبوب فوتبال است كه در حال حاضر در ليگ برتر سرمربي هستند.

قديمي‌هاي اينجا مي‌گويند كه خيلي قبل‌تر زمان پدرها و پدربزرگ‌هاي‌شان قرار بود اينجا محله سفرا و وزراي خارجي شود؛ جايي مخصوص ديپلمات‌ها. مي خواستند نامش را هم محله ديپلمات‌ها بگذارند اما نشد. به كوچه‌پس‌كوچه‌هاي اين منطقه لاكچري مي‌روم تا شايد سوپرماركتي را پيدا كنم و چند سوال بپرسم اما نيست كه نيست. در اينجا جز ويلا و البته چند دفتر بزرگ مشاور املاك هيچ ساختمان ديگري به چشم نمي‌آيد.

دكوراسيون ويلا با برندهاي بزرگ جهان :

البته دكوراسيون را هم يكي از برندهاي بزرگ جهاني مي‌بندد. بستگي دارد كه شما سبك كار كدام برند را بپسنديد: دكورهاي ساده و هندسي‌وار ولكوچينو يا دكورهاي مجلل و طلايي‌رنگ ورساچه و يا فضاي صميمانه اما لوكس آليانس…. با نمايندگي يكي از شركت‌هاي طراحي دكوراسيون كه صحبت مي‌كنم، مي‌گويد كه در حال حاضر بيشتر برندهاي ايتاليايي و ترك در زمينه طراحي دكوراسيون لوكس با ايران همكاري مي‌كنند و در گذشته و قبل از تحريم‌ها برندهاي آلماني هم به لاكچري‌هاي ايران خدمات مي‌دادند.

البته آنها توضيح مي‌دهند كه اگر بنا است طراحي ويلاي خود را به يك برند بزرگ در كلاس جهاني بسپاريد، معمولا نمي‌توانيد اسباب‌واثاثيه را خودتان خريداري كنيد و آنها هر چه را كه لازم باشد از مبلمان و پرده‌ها و كفپوش گرفته تا گلدان و جاخودكاري روي ميز را خودشان خريداري و به دكوراسيون‌تان اضافه مي‌كنند.

اگر چه سوت‌وكور است اما امنيت خوبي دارد؛ چرا كه به گفته شهروندان اينجا در بلوارهاي اصلي شهر دوربين‌هاي مداربسته تعبيه شده است. حميد يكي از شهرونداني است كه سال‌هاي سال است لواسان را براي زندگي انتخاب كرده و در يكي از خيابان‌هاي داخل شهر مغازه دارد و مي‌گويد: «بيشتر ساكنان لواسان افراد سرشناسي هستند كه در مناطق عسلك، صحراي ناران و خيابان اتحاد زندگي مي‌كنند؛ بهتر است بگويم كه مناطق لاكچري‌نشين لواسان اين سه منطقه است.» اما سرشناس‌هاي لواسانات چه كساني هستند؟ سلبريتي‌ها يا سياسي‌ها؟!

يكي ديگر از مشاورين املاك در اين زمينه مي‌گويد: «بيشتر لواسان را مردم سرشناس تشكيل مي‌دهند و در اين بين سلبريتي‌هاي فرهنگي و فوتبالي بيش از سياسي‌ها در ذهن‌ها مي‌مانده‌اند؛ ورزشكاراني چون ع.ك يا ك.ب، الف.ق و ع.پ از ورزشكاراني هستند كه در لواسان ويلا دارند و يا آن را به فروش رسانده‌اند اما از بين هنرمندان هم بازيگراني مثل ف.ق يا الف.ش، ر.ع و مجرياني مانند م.م بيشتر از بقيه سر زبان اهالي افتاده‌اند.
اهالي مي‌گويند چهره‎هاي سرشناس سياسي چراغ خاموش مي‌آيند و مي‌روند اما رفت‌وآمد سلبريتي‌هاي ورزش و هنر بيشتر به چشم مي‌آيد و يا به گفته خودشان «تابلوتر» است.

مشخصات ساختمان ویلای لواسان

متراژ زمین: 1600 مترمربع متراژ بنای تریبلکس :1700 مترمربع شامل :

۱- برق هوشمند ABB آلمان و تاچ پنل های هوشمند در همه طبقات

۲- آسانسور VITORE ايتاليا

۳- سیستم سرمایش و گرمایش MCQUAY ايتاليا

۴- پنجره های آلومینیوم ترمال بریک KURTOGLU ترکیه

۵- سازنده کابینتهای آشپزخانه و مطبخ و آشپزخانه های کوچک طبقات شرکت آوانگارد می باشد

۶- اپلاينس آشپزخانه ها شرکت NEEF آلمان

۷- سرویس های فرنگی وال هنگ KOHLER ألمان

۸- سیستم آبیاری هوشمند

۹ – سیستم امنیتی ۱۱ عدد دوربین

۱۰. دزدگیر و اعلام حریق
۱۱. کنتور برق سه فاز ۱۰۰ آمپر مربوط به ساختمان اصلی کنتور ۲۵ آمپر مربوط به سرایداری

طبقه همکف:

پارکینگ سرایداری الاندری به همراه شوتینگ لباس در طبقه اتاق خوابها

لابی اصلی

سالن ورزشی

استخر، سونا خشک ، جکوزی ، رختکن ، دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و پنتری

طبقه اول:

سالن پذیرایی ناهارخوری

نشیمن آشپزخانه اصلی

مطبخ با دسترسی به ناهارخوری و بالکن فضای صبحانه خوری مجزا | سوئیت مهمان با دسترسی مجزا

طبقه دوم:

سه اتاق خواب مجزا
اتاق خواب مستر به مساحت ۸۵ متر مربع و آشپزخانه کوچک مجزا فضای نشیمن با آشپزخانه کوچک مجزا

شوتینگ لباس به لاندرى

پشت بام:

طراحی فضای شاه نشین به مساحت ۴۵ مترمربع

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا