فروش چند هکتار زمین لواسان 09116392262

فروش چند هکتار زمین لواسان 09116392262e
لواسان
شنبه, 21 مرداد 1402
9 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام فروش زمین ۱۰ هکتار در یکی از مرتفع ترین و تاپ ترین لوکیشن لواسان با سند شش دانگ با اصالت بدون ریشه به قیمت کارشناسی روز در لواسان در متراژ پایینتر از ۱۰ هکتار واگذار می‌شود . با چشم انداز ۳۶۰ درجه به سد لتیان و مانند شهرک باستی هیلز دارای مرغوبیت

سلام

فروش چند هکتار زمین لواسان 09116392262

فروش زمین ۱۰ هکتار در یکی از مرتفع ترین و تاپ ترین لوکیشن لواسان با سند شش دانگ با اصالت بدون ریشه به قیمت کارشناسی روز در لواسان در متراژ پایینتر از ۱۰ هکتار واگذار می‌شود .
با چشم انداز ۳۶۰ درجه به سد لتیان و مانند شهرک باستی هیلز دارای مرغوبیت خاصی می‌باشد.

لواسان درّه‌ای است ییلاقی و خوش آب و هوا در دامنه‌های جنوبی کوه‌های البرز که به خاطر داشتن چشم‌اندازهای بکر و زیبا از رودخانه جاجرود و دریاچهٔ زیبای سد لتیان شهرت یافته‌است. طبیعت سرسبز لواسان از دامنه‌های شمالی این شهر آغاز می‌شود و تا ساحل دریاچه سد لتیان ادامه دارد. در چشم‌اندازهای این منطقه می‌توان طبیعت را در چهار فصل سال به زیبایی هرچه بیشتر تماشا کرد.

توضیحات:

شهر لواسان در ۱۱ کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقهٔ خوش آب و هوا و ییلاقی شهر تهران به‌ شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود ۷ کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت. همچنین این باغشهر از طریق جاده لشگرک، به آسانی به اتوبان ارتش و شمیران دسترسی دارد.

اصطلک یا عسلک یکی از محله‌های شهر لواسان در استان تهران و شهرستان شمیرانات است که به صورت رسمی با نام اویسی ثبت گردیده‌است. این محله در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در امتداد بلندا و دامنهٔ کوه ورجین قرار گرفته‌است که به همراه محله مجاورش توک مزرعه ، مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان هستند و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار دارند.

محله لواسان تهران دارای دو بخش لو و آسان است. لو به معنای لبه و تیغه کوه و آسان به معنای بالا آمدن و بلند شدن است. به طور کلی چنین می‌توان گفت که کلمه لواسان به معنای محل برآمدن خورشید است. لواسان در گذشته نام کوه دماوند بوده است و سپس لواسانات به غرب و جنوب غرب دماوند اطلاق شده است.
فروش چند هکتار زمین لواسان 09116392262

توضیحات:

لواسان در سال ۱۳۴۹ هجری شمسی به شهر تبدیل شد و نام روستاهایش را روی محله‌ها گذاشتند.
محله لواسان تهران از شمال به کوه‌های ورجین، باغدره، کند و افجه، از شرق به کوه‌های ایرا، لواسان کوه و جاجرود، از غرب به کوه‌های قصران و از جنوب به کوه‌های قوچک، زینکوه و تلو منتهی می‌شود.

لواسان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است. چه افرادی که در لواسان ویلا دارند یا افرادی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در لواسان بگذرانند بهتر است بدانند در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی در این محله حکم‌فرما است و بلوار امام خمینی، خیابان شهید اسدیان و خیابان معلم از مسیرهای پرترافیک محله لواسان تهران هستند.

جهت تردد به تهران و رسیدن به خطوط مترو می‌توانید از ایستگاه تاکسی مترو دردشت واقع در بلوار امام خمینی و در نزدیکی میدان گلندوک استفاده کنید. هم‌چنین، از طریق ایستگاه تاکسی دردشت می‌توانید خودتان را به خط شماره ۳ سامانه اتوبوس‌های تندرو برسانید و در ایستگاه میدان آیت، مسیرتان را به سمت مرکز تهران عوض کنید.
اگر قصد استفاده از مترو را دارید با سوار شدن در خط شماره ۲ مترو، می‌توانید مسیر دردشت – لواسان یا بالعکس را طی کنید.

از تهران تا لواسان چند ساعت است؟

شهر لواسان در ۱۱ کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود ۷ کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.
بهترین جای لواسان برای زندگی
لاکچری ترین مناطق محله لواسان تهران به ترتیب باستی هیلز و عسلک هستند.

شهرک باستی هیلز:

شهرک باستی هیلز معروف به بورلی هیلز لواسان که در دامنه کوه‌های شمال شهر لوسان واقع شده، با ویو بی‌نظیر ۳۶۰ درجه رو به شهر لواسان و سد لتیان، به یکی از رؤیایی‌ترین مناطق ایران تبدیل شده. قیمت ویلا‌ها در شهرک خصوصی باستی هیلز لواسان، از ۵۰ میلیارد تومان شروع می‌شود.
فروش چند هکتار زمین لواسان 09116392262

اسمش را باستی هیلز گذاشته‌اند، چون دقیقا مثل شهرک بورلی هیلز لس‌آنجلس کالیفرنیاست. البته نه اینکه خودشان برای منطقه اسم گذاشته باشند، قضیه از این قرار است که یکی از بلوار‌های لواسان به نام بلوار باستی به این شهرک خصوصی منتهی می‌شود. ورود به این شهرک صرفا برای صاحبان املاک در این شهرک امکان‌پذیر است.

شاید فکر کنید باستی هیلز یک جای پرت در دامنه کوه بدون امکانات شهری باشد، اما این‌طور نیست. اتفاقا با پای پیاده می‌توانید تا فروشگاه شهروند واقع در بر بلوار باستی بروید، خرید کنید و برگردید.
دور تا دور شهرک باستی هیلز دیوار کشی شده و همان‌طور که از ورودی آن مشخص است بعید است که هرکسی بتواند وارد آن شود. مگر اینکه ساکن یکی از ۳۶ ویلای لاکچری در شهرک باستی هیلز باشید!

توک مزرعه:

توک مزرعه یکی دیگر از محله‌های لاکچری و ویلا نشین لواسان است که در مجاورت اصطلک قرار گرفته است. در گویش محلی به این منطقه توک یا توکه میگویند که به معنای نوک یا بلندی است. توک مزرعه در بلندای کوه ورجین قرار گرفته است و در گذشته مزارع و باغ‌های مرتفع بسیاری داشته است

ناران:

از دیگر محله‌های خوب لواسان برای زندگی می‌توان به ناران یا نارون اشاره کرد که رودخانه افجه از میان آن عبور می‌کند. در مورد وجه تسمیه ناران چنین می‌توان گفت که در باور بومیان شهر لواسان، در ادوار باستان دو آتشکده زرتشتی در این محل قرار داشته است که عده‌ای از سادات هاشمی پس از مهاجرت و فرار به لواسان در دوره ظلم و ستم خلفای جور عباسی و دعوت مردم این دیار به دین اسلام و مذهب تشیع نام این محل را به لفظ عربی که زبان مادری‌شان بوده ناران به معنای دو آتش یا دو آتشگاه نهاده‌اند.
فروش چند هکتار زمین لواسان 09116392262

امامزاده فضلعلی شهر لواسان در این محله قرار دارد. از دیگر ابنیه تاریخی شهر لواسان که در این محله واقع گردیده، می‌توان حمام محله ناران مربوط به دوره صفوی و قلعه باستانی باغ دره مربوط به دوره هخامنشی و دوره ساسانیان را نام برد.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:

شما خریداران و سرمایه گذاران ملک ویلایی ، زمین تجاری و مسکونی در منطقه لواسان تمامی نقاط از شهرک باستی هیلز گرفته تا عسلک و ناران ، توک مزرعه ، عسلک کوهپایه ، ورجین و …زمینهای هکتاری برای شهرکسازی و سرمایه گذاری با تیم املاک ویلای من در منطقه یک تهران و شمیرانات همراه ما باشید
برای استعلام قیمت ملک در لواسان تماس بگیرید

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

www.ivillaa.com

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا