فروش - برج - باغ - در خیابان - فرشته - تهران

فروش - برج  - باغ  - در خیابان -  فرشته -  تهرانe
برج باغ
شنبه, 21 مرداد 1402
22 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام فروش برج باغ در خیابان فرشته تهران برج باغ بی نظیر در فرشته ملک چهار ساله کلیدنخورده عرصه: 3662/80 اعیانی مفید: 12362/5 ۲۵۵۰ متر مشاعات

سلام

فروش برج باغ در خیابان فرشته تهران

برج باغ بی نظیر در فرشته
ملک چهار ساله کلیدنخورده
عرصه: 3662/80
اعیانی مفید: 12362/5
۲۵۵۰ متر مشاعات

فرشته

١٤ طبقه ١٠ طبقه مسکونی ٣. طبقه مشاعات طبقه آخر پنت هاوس
طبقه ١ تا ٤ هر طبقه ٨ واحد جمعا٣٢ واحد هرطبقه ١٢٠٣ متر
طبقه ٥ الی ٧هرطبقه٦واحد جمعا ١٨ واحد
طبقه٨ الی. ١٠ هرطبقه ٤واحد جمعا ١٢ واحد
طبقه آخر یک واحد پنت هاوس ٣۶١/٥متر

جمع واحد مسکونی ٦٣ واحد
جمع پارکینگ ٨٧ واحد
انبار و تاسیسات٦٧ واحد
ملک ٣ بر (برج باغ) ویو ٤بر
سالن آمفی
۲۵۰۰متر مشاعات
تئاتر،استخر،جکوزی،سالن ورزشی
متریال کاملا به روز

توضیحات:

اگر می خواهید با یکی از گرانقیمت ترین و لوکس ترین خیابان های پایتخت آشنا شوید باید سری به محله الهیه بزنید و قدم به خیابان فرشته بگذارید. خیابانی که در حد فاصل خیابان ولیعصر تا خیابان شریفی منش گسترده شده است و به عنوان یکی از منطقه های تفریحی محبوب و لوکس در میان تهرانی ها شناخته می شود.

شهرت اصلی خیابان فرشته برای خانه ها و برج های مسکونی و تجاری گرانقیمت آن است، تا اندازه ای که از این خیابان به عنوان قلب پنت هاوس های مدرن تهران یاد می کنند. البته این تنها یکی از دلایل شهرت خیابان فرشته است؛ مراکز خرید مجلل و لوکس مانند مرکز خرید سام سنتر و کافه و رستوران های شیک و مشهور مانند فودکورت آدرس فود هال در این خیابان باعث شده تا فرشته به عنوان یکی از مراکز اصلی تفریحات لوکس در تهران شناخته شود.
فروش برج باغ در خیابان فرشته تهران

منطقه یک تهران

منطقه یک تهران در شمال و شمال شرق تهران واقع است. این منطقه از شمال به دامنه های جنوبی رشته کوه البرز، از سمت جنوب به بزرگراه چمران، از غرب به رودخانه درکه و از شرق به پارک جنگلی قوچک محدود میشود.
وسعت این منطقه چیزی حدود 50 کیلومتر مربع میباشد و جمعیتی حدود 500 هزار نفر دارد.
منطقه یک تهران به علت داشتن آب و هوای خوب به ویژه در ارتفاعات و همچنین بافت روستایی یا باغ شهر و همچنین وجود مراکز خرید، گردشگری، پارکهای قدیمی و جنگلی، زیارتگاه و همینطور مسیرهای منتهی به کوهستان ( دربند، درکه، توچال و … ) قطب توریستی و گردشگری تهران محسوب میشود.

برخی از ویژگیهای منطقه یک تهران

• وجود سفارتخانه های متعدد ( 29 سفارتخانه ) و اقامتگاه شمار زیادی از سفرا
• ارتفاع زیاد از سطح دریا – توچال که بلندترین نقطه کوهستانی تهران به ارتفاع 3966 متر می باشد در این منطقه واقع است
فروش برج باغ در خیابان فرشته تهران

• اماکن مذهبی متعدد : 99 مسجد، 34 حسینیه و تکیه ،8 امامزاده
• پارکها و بوستانهای سرسبز و نسبتا زیاد : 192 پارک و بوستان
• اماکن خاص نظیر موزه ها و کاخ ها : 15 موزه و 2مجموعه موزه سلطنتی کاخ نياوران و سعدآباد
• مدارس و دانشگاه : 309 مدرسه ( دبستان و دبیرستان ) و دانشگاه شهید بهشتی واقع در ولنجک
• قیمت بالای مسکن و ملک و همچنین وجود خانه های لوکس

محله های منطقه یک تهران

ازگُل – اقدسیه – الهيه – امامزاده قاسم – اوین – باغ فردوس – تجریش – جماران – چیذر – دارآباد – دربند – درکه – دزاشیب – جوزستان – زعفرانیه – سوهانک – شهرک نفت – شهرک محلاتی – فرمانیه – فرشته – قیطریه – کاشانک – کامرانیه – محمودیه – نیاوران – ولنجک
فروش برج باغ در خیابان فرشته تهران

ازگل

ازگل در هفت کیلومتری شرق تجریش واقع است و از شمال به شهرک شهید محلاتی، از جنوب به لویزان، از شرق به نوبنیاد و از غرب به دارآباد منتهی می‌شود. نقشه محله اُزگُل را از طریق پیوند زیر ملاحظه مینمایید.

اقدسیه

نام اقدسیه از یکی از همسران ناصرالدین شاه گرفته شده است. نام قبلی این منطقه حصار‎ملا بوده است. ناصرالدین شاه پس از تبدیل این منطقه به باغ و بنا کردن کاخی مجلل آنرا به همسر خود بنام امین اقدس تقدیم کرده است !
اقدسیه یکی از محله های معروف شمیران – منطقه یک تهران است که از شمال به کاشانک، از جنوب به خیابان اقدسیه ( موحد دانش )، از غرب به کاخ نیاوران و از جنوب به آجودانیه محدود میشود.

الهیه

الهیه یکی از محله‌های منطقه یک تهران – ناحیه 7 (شمیرانات )است.
مشهورترین خیابان این محله خیابان فرشته است که گاهی به این محله فرشته میگویند. محدوده الهیه از شمال تا تجریش، از غرب تا خیابان ولیعصر (پهلوی)، از جنوب تا چهارراه پارک‌وی و از شرق تا پل رومی و جاده قدیم شمیران وسعت پیدا می‌کند.
وجود بزرگراه های زیاد و همچنین ساختمانهای دیپلماتیک از خصوصیات محله الهیه تهران میباشد.
خیابان فرشته یا خیابان مرتضی فیاضی از خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، در غرب آغاز شده و به منطقه پل رومی در شرق منتهی می‌شود.

امامزاده قاسم

امامزاده قاسم نام یک محله در منطقه یک تهران – شمیرانات – و در شمال تجریش و در جنوب گلاب‎دره واقع است. امامزاده قاسم در روستای قدیمی دژ اولیا واقع است که بنایی هشت ضلعی و آجری است.

اوین

اوین محله ای واقع در شمیرانات – منطقه 1 تهران – در شمال و شمال غربی شهر تهران است. محله اوین از شرق به تپه‌های علی‌آباد ولنجک، از غرب به ارتفاعات حصارک، از شمال به ارتفاعات توچال و شاه‌نشین و از جنوب به ناحیه اوین و سعادت آباد محدود می‌گردد. زندان اوین یکی از مهمترین و معروفترین زندانهای ایران است. میدان دانشجو ( اوین ) در ارتفاع 1640 متری از سطح دریا قرار دارد.

باغ فردوس

باغ فردوس محله ای از شمیرانات است که در نزدیکی خیابان ولیعصر و قبل از میدان تجریش واقع شده است. باغ فردوس یکی از چندین باغ از زمان قاجار که تنها بخش کوچکی از آن بجای مانده است. عمارت فردوس در این باغ سیر تحولی بسیاری داشته است. در حال حاضر موزه سینمای ایران در این مکان قرار دارد
فروش برج باغ در خیابان فرشته تهران .

تجریش

تجریش مرکز شهرستان شمیرانات در استان تهران بوده است، که امروزه با گسترش شهر تهران جزء محله های منطقه 1 تهران بشمار میرود. میدان تجریش نقطه آغازین خیابان ولیعصر تهران به سمت جنوب و از میدان های بزرگ شهر تهران میباشد و در نتیجه منطقه ای پر رفت و آمد و شلوغ است. محله تجریش از غرب به الهیه، از شرق به قیطریه، از شمال به محله ی امامزاده قاسم و از جنوب به بزرگراه صدر و مدرس محصور شده است. بخشی از خیابان شریعتی نیز در همسایگی شرقی تجریش قرار دارد. همچنین امامزاده صالح در ضلع شمالی آن قرار گرفته است.

جماران

جماران یکی از اولین و قدیمی ترین محله های تهران از توابع شمیرانات بوده است. این منطقه در دامنه کوه های البرز واقع شده است. محله جماران از شرق به منظریه، از غرب به امامزاده قاسم، از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک منتهی میشود.

چیذر

محله چیذر نیز همانند بسیاری از محله های شمال تهران، در قدیم یکی از روستاهای قدیم تهران بوده است که با گسترش شهر تهران جزئی از این شهر شده است. در گذشته چیذر دارای باغ ها و خانه باغ ها و زمین های کشاورزی بوده است که در گذر زمان جای آن ها آپارتمان ها، ساختمان های لوکس، با خیابان ها و معابر پهن و نوساز جایگزین شده اند. گرچه همچنان در بخش هایی از چیذر، بافت های قدیمی و معابر و خیابان ها باریک باقی مانده است.
چیذر در همسایگی محله های دزاشیب، اختیاریه، قیطریه ، فرمانیه، رستم آباد و حکمت قرار دارد.

دار آباد

دارآباد محله ای در شمال تهران میباشد که در گذشته از جمله روستاهای اطراف شهر تهران بوده است. امروزه محله دارآباد از غرب به رحمن آباد از جنوب به محله های آجودانیه و کاشانک محصور است و از طرف شمال و قسمت های شرقی به رشته کوه های البرز متصل است.

دربند

دربند یکی از دهکده های شمیرانات بوده است که اکنون محله ای در منطقه یک تهران محسوب میشود. بخش های جنوبی این محله دارای آپارتمان ها و ساختمان هایی مدرن میباشد اما هرچه به طرف کوه و میدان دربند نزدیک شوید، با ساختار و بافت سنتی و قدیمی آن مواجه میشوید، که اکثر صاحبان آن مدت زیادی است که ساکن آنجا هستند . شیب زمین در این محله زیاد و معابر و خیابان های آن باریک و تو در تو است.
در قسمت جنوب غربی میدان دربند، کاخ سعدآباد قرار دارد. محله دربند از شرق به گلاب دره و از جنوب به تجریش منتهی میشود.
فروش برج باغ در خیابان فرشته تهران

درکه

درکه محله ای در شمال تهران است و در همسایگی اوین قرار دارد. درکه، یک دره شمالی – جنوبی است که از دو طرف با ارتفاعات البرز محصور شده است . محله درکه دارای معابر باریک با شیبی تند و بافت ساختمانی قدیمی است.

دزاشیب

محله دزاشیب و در واقع، محل گذر به نیاوران و فرمانیه بوده‌است. دزاشیب از محله های قدیمی شمال تهران است که بافت اصیل و قدیمی خود را حفظ کرده است و عرض خیابان های آن تغییر چندانی نکرده است با این حال خانه، آپارتمان و ساختمان های مدرن با تعداد طبقات بالا در آن ساخته شده است.
محله دزاشیب از شمال به جماران و امامزاده قاسم، از جنوب به فرمانیه و از شرق به حصار بوعلی و از غرب به تجریش محدود میشود.

زعفرانیه

زعفرانیه یکی از محله‌های شمیرانات و منطقه 1 تهران است. زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به تجریش و محمودیه، از شرق به امامزاده قاسم و از غرب به ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه گران‌قیمت‌ ترین منطقه مسکونی تهران بشمار می‌آید. در کنار آپارتمان های مدرن و چندین طبقه، بافت شهری قدیمی نیز در بخش هایی از این محله به جا مانده است.
اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات و چندین سفارتخانه از جمله آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.
فروش برج باغ در خیابان فرشته تهران

سوهانک

سوهانک نام دهکده ای در شمال شرق تهران و از توابع شمیرانات بوده است که اکنون با گسترش شهر تهران یکی از محله های این شهر بشمار میرود. امروزه باغ ها و زمین های کشاورزی و بناهای قدیمی آن تخریب شده اند و به جای آنها ساختمان و آپارتمان های چندین طبقه ساخته شده است.
سوهانک از جنوب به بزرگراه ارتش، از شمال به دامنه کوه های البرز، از غرب به شهرک محلاتی و از شرق به پارک جنگلی سوهانک محصور است.

شهرک نفت

شهرک نفت در منطقه یک تهران، در دامنه کوه های البرز و در شمال شهرک محلاتی قرار دارد. از شرق به سوهانک و از غرب به محله حدیقه منتهی میشود.

شهرک محلاتی

شهرک محلاتی در سال 1372 در محدوده شمیرانات در دامنه های شمال شرقی تهران احداث شده است. این محله بافتی نوساز با پارک ها و بوستان های زیبایی برای گذراندن اوقات فراغت دارد. شهرک محلاتی از شمال به شهرک نفت از شرق به سوهانک، از جنوب به بزرگراه ارتش و از غرب به آجودانیه محدود شده است.

فرمانیه

فرمانیه محله ای در منطقه شمیرانات و شمال شهر تهران است که به عنوان محله ای مرفه نشین و یکی از گرانترین مناطق مسکونی تهران شهرت دارد. محله فرمانیه یک از محلات لوکس و مدرن شهر تهران است. برج آسمان دومین برج بلند مسکونی در ایران در چهاراره فرمانیه قرار دارد و همچنین برج های دوقلوی فرمانیه از سازه های معروف آن میباشد. تعدادی سفارتخانه از جمله باغ و سفارت ایتالیا نیز در این محله قرار گرفته است.
این محله از شمال با نیاوران، از شرق با خیابان پاسداران و اقدسیه، از غرب با دزاشیب و از جنوب در بخشی با بزرگراه صدر و در بخش دیگر با چیذر و بلوار اندرزگو همسایه است.

فرشته

خیابان فرشته یکی از خیابان های معروف شهر تهران است که در محله الهیه قرار دارد. خيابان فرشته از خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک‌وی، آغاز شده و به محدوده پل رومی در شرق منتهی می‌شود. دراین خیابان، خانه هایی لوکس و گران با قیمت های باورنکردنی و سرسام آور جای گرفته که در گذشته باغ بوده است.

قیطریه

قیطریه محله ای قدیمی در شمال شهر تهران و یکی از توابع شمیرانات است. قیطریه نیز همانند سایر محله های شمیران، در گذشته به صورت باغ و زمین های کشاورزی بوده است. پارک قیطریه بخش باقی مانده آن باغ ها با درختانی کهنسال و جوی های آب و قنات است. قیطریه منطقه ای مرفه نشین است که از جنوب به بزرگراه صدر از غرب به الهیه و تجریش، از شمال به حکمت و از شرق به محله چیذر محدود میشود.

کاشانک


کاشانک یکی از محله های شمیرانات و منطقه 1 تهران است که قدمتی 200 ساله دارد. با گذشت زمان باغ و زمین های کشاورزی آن به خانه ها و آپارتمان تبدیل شدند. وجود آب‌وهوای مطبوع، نبود طرح ترافیکی، وجود امکانات آموزشی، درمانی و ورزشی سبب جلب افراد زیادی به این منطقه شده است.

قرار گرفتن محله کاشانک در شمال تهران و آب و هوای خوب آن، باعث افزایش ساخت و ساز و به دنبال آن بالا رفتن قیمت خانه در این محله شده است. کاشانک در همسایگی محله های نیاوران، دارآباد و آجودانیه قرار دارد.

کامرانیه

کامرانیه محله ای مرفه نشین و لوکس در شمال شهر تهران است و یکی از گرانترین مناطق مسکونی تهران بشمار می آید. کامرانیه زمانی باغ و عمارت ییلاقی کامران میرزا، پسر بزرگ ناصرالدین شاه بوده است و نام کامرانیه نیز از وی گرفته شده است.

محله کامرانیه نیز مانند سایر مناطق شمیران، بافتی روستایی داشت اما اکنون شهرسازی مدرن و سنتی در کنار هم قرار گرفته است. در این محله، تعدادی سفارتخانه از جمله سفارت ایرلند و اسلوونی قرار دارد. اولین بیمارستان دامپزشکی ایران نیز در کامرانیه ساخته شده است. محله کامرانیه از جنوب به بزرگراه صدر و اختیاریه، از شمال به منظریه و نیاوران، از شرق به فرمانیه و از غرب به چیذر و دزاشیب محدود می‌شود.

محمودیه

محمودیه یک از محله های قدیمی در شمال تهران است که از شمال به زعفرانیه و ولنجک، از شرق به تجریش و الهیه، از جنوب به به بزرگراه چمران متنهی میشود.سفارت های کشورهایی مانند ژاپن و اسلوواکی در این محله قرار دارد.

نیاوران

نیاوران محله ای قدیمی در شمال تهران و در دامنه کوه های البرز میباشد. طبیعت زیبا و پر درخت نیاوران اکنون جای خود را به ساختمان ها و آپارتمان های نوساز و لوکس داده است. اما معابر و خیابان های آن باریک و کم عرض اند و همچنان بخشی از بافت قدیمی و سنتی در این محله مشاهده میشود.

کاخ موزه نیاوران و پارک نیاوران در ضلع شرقی و جنوب شرقی میدان نیاوران قرار دارد. پارک معروف جمشیدیه در شمال غربی این محله قرار دارد. نیاوران از شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از غرب با جماران، از شرق با دارآباد و از جنوب با فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب همسایه است.

ولنجک

ولنجک محله ای از توابع شمیران در شمال غرب و منطقه 1 تهران است. ولنجک از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به بزرگراه پارک وی، از شرق به زعفرانیه و از غرب به درکه محدود می‌شود. بام تهران، تله کابین توچال، دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران از اماکن مهم این محله بشمار میرود. همچنین سفارت های اوکراین، صربستان، الجزایر و ساحل عاج در این محله قرار دارد.

قیمت خانه ها بخصوص قیمت خانه های ویلایی در ولنجک، به دلیل قرار گرفتن در شمال شهر تهران و نزدیکی به ارتفاعات توچال بالاست. بافت کلی منطقه به گونه ایست که هر روز شاهد ساخته شدن خانه های لوکس و مدرن هستیم.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:


شما خریداران و سرمایه گذاران و فروشندگان عزیز هموطنان دوست داشتنی ما میتوانید با تیم املاک ویلای من به آدرس : شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم در این شهرک زیبا و شهرک خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی و خانه دریا و شهرک دریاسر و تمامی شهرکهای برند نامبروان شمال کشور و در تهران در مناطق یک و دو شمیرانات و لواسان و شهرک باستی هیلز کاخ ویلاهای مناطق یک کشور ، پنت هاووس های لوکس با متراژهای بالا لوکس ترین خانه های ویلای و برج های برند منطقه خرید هتل پنج ستاره در جزیره کیش هتلهای لوکس در تهران ‌‌کیش شمال و کشور را با تیم املاک ویلای من تجربه کنید.
هدف ما رضایت شما از تیم ماست
بهترینها را در مناطق یک کشور از ما بخواهید

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

www.ivillaa.com

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا