فروش برج‌های سوپر لوکس منطقه یک تهران

فروش برج‌های سوپر لوکس منطقه یک تهرانe
برج باغ
شنبه, 21 مرداد 1402
16 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

كليد نخورده دارای 2500 متر زمين 19000 متر بناي كل 13000 متر بناي مفيد شامل 24 واحد 500 متري در 12 طبقه 1 واحد پنت هاوس 1000 متري داراي 95 پاركينگ سندي 20 انباري به متراژ 20 متر يك عدد ژنراتور 450 كيلوواتي kwa

سلام

فروش برج‌های سوپر لوکس منطقه یک تهران

برج مسكوني سوپر لاكچري
تهران
منطقه 1

كليد نخورده
دارای 2500 متر زمين
19000 متر بناي كل
13000 متر بناي مفيد
شامل 24 واحد 500 متري در 12 طبقه
1 واحد پنت هاوس 1000 متري
داراي 95 پاركينگ سندي
20 انباري به متراژ 20 متر
يك عدد ژنراتور 450 كيلوواتي kwa

مشاعات طبقه اول شامل :

استخر ، سوناي خشك و بخار ، جكوزي رختكن ، دوش آرايشگاه مردانه و زنانه ، اتاق اپيلاسيون ، سالن ورزشي

طبقه همكف شامل :

سالن اجتماعات به مساحت 400 متر
داراي 2 ورودي مجزا
سرويس بهداشتي و رختكن
لابي به مساحت 600 متر داراي
كانتر لابي من و كافي شاپ مبله
لوسترهاي ورساچه
آشپزخانه ها فرنيش
واحد پنت هاوس داراي استخر , سونا و جكوزي اختصاصي ميباشد
داراي 2 درب ورودي با چوب افريقايي به ارتفاع 9 متر
داراي
سيستم BMS
3 لاين آسانسورت
2 لاين 12 نفره
1 لاين 18 نفره با برند celeman

داراي سند شش دانگ بدون ريشه

قیمت کارشناسی ۱۸۰۰ میلیارد
قیمت امضا توافقی
فروش به صورت ریالی ارزی بیت کوین

مستقیم با مالک

ارائه فونت مالی توسط شخص خریدار برای بازدید الزامیست

برای وقت خود و دیگران ارزش قائل باشیم …!🙏🏻

از منطقه 1 تهران چی می دونید؟ معمولا همه‌ی ما، وقتی اسم منطقه 1 و شمال تهران رو که می شنویم تمام فکر و تصوراتمون سمت بالا شهر تهران، خونه های لوکس و گرون قیمت می ره.
بله درسته منطقه 1 تهران، از گذشته تا به امروز منطقه خوش آب و هوای تهران بوده و مورد پسند بسیاری از افراد. جز خونه های لوکس و هوای خوب و مراکز تفریحی، چقدر این منطقه رو می شناسید؟
در ادامه این مطلب قصد داریم تا از منطقه 1 تهران بیشتر براتون بگیم و شما رو با تمام مزایا و امکانات این منطقه و محله های اون آشنا کنیم. در انتهای هر مطلب هم می تونید روی لینک های هر محله که دوست داشتید کلیک کنید و از جدیدترین قیمت های خانه در این منطقه آشنا بشید.

منطقه 1 تهران:

منطقه یک، در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به دامنه های جنوبی رشته کوه البرز و از سمت جنوب به بزرگراه چمران، از سمت غرب به رودخانه کن و از سمت شرق به پارک جنگلی قوچک محدود می شود. وسعت منطقه 1 چیزی بالغ بر 60 کیلومتر مربع است.
ویژگی های مهم منطقه 1
علاوه بر آپارتمان های لوکس و خانه های ویلایی، منطقه ۱ تهران ویژگی های بسیار مهم دیگری مثل:
◦ آب و هوای خوب
◦ بافت باغ شهری
◦ مراکز خرید و متنوع
◦ وجود نمایندگی های معتبر از برند های مختلف
◦ زیارتگاه ها
◦ ساختمان های تقریبا نوسازی شده و مدرن
◦ وجود کوهستان هایی مثل ( دربند – درکه – توچال)
◦ وجود سفارت خانه
◦ پارک و بوستان های متنوع
◦ دانشگاه و مراکز علمی بسیار
◦ کاخ و موزه
◦ و … .
داشته که باعث جلب توجه بسیاری از افراد و گردشگران توریستی شده.

برخی از بیمارستان های مهم در منطقه 1

◦ بیمارستان آرمان
◦ بیمارستان ایرانمهر
◦ بیمارستان خاتم النبیا
◦ بیمارستان دی
◦ بیمارستان رامتین
◦ بیمارستان اعصاب و روان رضایی
◦ بیمارستان کیان
◦ بیمارستان فرمانیه
◦ بیمارستان مادران
◦ بیمارستان نیکان
◦ بیمارستان شهدای تجریش
◦ درمانگاه بوعلی
◦ درمانگاه ولنجک
◦ درمانگاه قیطریه
◦ درمانگاه پایتخت
◦ درمانگاه شهدای اوین
سینماهای موجود در منطقه 1
◦ پردیس سینما ارگ تجریش
◦ سینما آستارا
◦ سینما جوان
◦ سینما دزاشیب

پر طرافدار ترین مراکز تجاری و خرید در منطقه 1

◦ مرکز خرید جم سنتر
◦ مرکز توچال
◦ الماس ایران
◦ مرکز تجاری روشا
◦ مرکز تجاری ولنجک
◦ مرکز تجاری قائم
◦ مرکز تجاری تندیس
◦ مرکز تجاری ارگ
◦ سام سنتر
◦ کوئیین سنتر
◦ مرکز خرید پالادیوم
◦ مرکز تجاری مدرن الهیه
◦ مرکز خرید ولنجک
◦ بازار قدیمی تجریش
پارک و مراکز تفریحی منطقه 1
◦ پارک قیطریه
◦ پارک جمشیدیه
◦ پارک نیاوران
◦ کاخ نیاوران
◦ کاخ سعدآباد
◦ باغ فردوس
◦ سورتمه تهران
◦ باغ فردوس
◦ کوه ( دربند – درکه – توچال)

محله های محبوب منطقه 1
تجریش

محله ی سنتی تا مدرن تهران! تجریش یکی از بهترین محله های منطقه 1 است که با تلفیقی از بافت سنتی و مدرن به یکی از محبوب ترین محله های منطقه یک تبدیل شده است. در حدود 1000 سال پیش به تجریش، طجرشت هم می گفتند. و از گذشته تا به امروز بازار سنتی آن مورد علاقه بسیاری از افراد بوده و است. به طوری که اگر در هر چهار فصل از سال به این بازار سنتی برید، تمام محصولات و میوه جات مورد علاقتون رو می تونید پیدا کنید. ارتفاع میدون تجریش از سطح دریا حدود 1600 متر می باشد و همین عامل باعث شده که این محله به ، محله‌ای خوش آب و هوا تبدیل بشه. فراموش نکنید که تجریش به خاطر داشتن مراکز تجاری و تفریحی متنوع و دسترسی راحت از طریق اتوبوس های تندرو و ایستگاه مترو، روزانه پذیرای بسیاری از افراد است. در نتیجه در طول روز شاهد ترافیک سنگین در این محله هستیم.

ولنجک:

محله ولنجک شمالی ترین محله‌ در منطقه ۱ تهران است که در کوهپایه های توچال قرار دارد. ولنجک از شمال با ارتفاعات توچال، از جنوب به بزرگراه پارک وی، از شرق به رودخانه ولنجک و از غرب به محله درکه محدود می شود. این محله در دو ناحیه از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد.
طبق آمارهای منتشر شده و بر اساس آخرین سرشماری، جمعیت این محله ۲۲۷۴۲ نفر بوده است. ساخت خونه های لوکس با معماری مدرن، شرایط زندگی بسیار مطلوبی رو ایجاد کرده.
از اماکن مهم این محله می توان به بام تهران، تله کابین توچال و دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران اشاره کرد.

قیطریه:

قیطریه یکی از محله های بسیار قدیمی و مرفه نشین در تهران است که از گذشته تا به امروز طرفدارهای بسیاری داشته. مساحت این مطقه معادل ۱،۵۲۷۱۱۶ کیلومتر مربع در منطقه ۱ تهران است. این محله از شمال به خیابان قیطریه، بلوار صبا و شمال پارک قیطریه، از جنوب به جهانتاب و از شرق به بلوار قیطریه و پارک قیطریه و از غرب به خیابان شریعتی منتهی می شود. دسترسی به این این محله از بزرگراه های صدر و چمران امکان پذیر بوده و همچنین ایستگاه مترو هم در این محله وجود دارد.

الهیه:

محله الهیه تهران که در گذشته خورآذین نام داشته، امروزه تبدیل به یکی از بهترین و اعیان نشین ترین محله های شمال تهران شده. از معروف ترین خیابان های این محله می توان به فرشته، تختی، پارسا، سروستان و جردن اشاره کرد. اگر به دنبال برج های آپارتمانی و خانه های لوکس در تهران هستید محله الهیه بهترین گزینه است.

نیاورن:

نیاوران یکی از محله های شمال تهران است که در دامنه های جنوبی، البرز قرار گرفته. در گذشته نیاوران، پر از نی زارهایی بوده که مردم از مناطق مختلف برای جمع کردن نی به این منطقه می رفتند. در نتیجه به مرور زمان به آن ( نی آوران ) گفتند و با گذشت زمان و راحت تر شدن گویش ها
نی آوران، به نیاوران تبدیل شد.

فرمانیه:

محله فرمانیه ، نام خود را از خاندان فرمانفرمانیان در دوره قاجار گرفته. این محله با قدمتی چند صد ساله، امروزه کاملا نوسازی شده و بافت جدیدی پیدا کرده. اصلی ترین خیابان این منطقه، خیابان، چهار راه فرمانیه است.
همچنین رفت و آمد به این منطقه از طریق مترو نو بنیاد امکان پذیر است.

زعفرانیه:

از محله زعفرانیه می توان با عنوان خوش آب و هوا ترین محله در شمال تهران یاد کرد. معروف ترین محله در زعفرانیه ( اسد آباد ) است که در گذشته، باغ های بسیاری در این محل وجود داشته. اگر به دنبال یک محله مدرن و گران قیمت هستید زعفرانیه گزینه مناسبی برای شما می تونه باشه.

دارآباد:

دارآباد در گذشته روستای در شمال شرق تهران بوده. محله دارآباد در زمان مظفرالدین شاه به شاه آباد تغییر کرد. اما بعد ها مجدد به نام قبلی خودش برگشت.

محمودیه:

محمودیه یکی از پرطرفدار ترین محله های شمال تهران است. که از گذشته تا به حال مورد پسند سرمایه دار ها بوده. در محله محمودیه خانه های ویلایی بسیاری به نسبت آپارتمان ها وجود دارد و بیشتر کوچه باغ های آن هنوز تخریب نشدند. از مراکز تجاری مهم در محمودیه می توان به مجتمع تجاری پالادیوم ، مرکز خرید میلان اشاره کرد.

شهرک دریاکنار:

همیشه شاد جنگلی ساحلی چهار فصل زیبا ویلای مورد نظر فروش در یکی از خیابان‌های ضلع جنوبی در اواسط خیابان اصلی که دارای درختان اوکالیپتوس با قدمت بالاست که طول این خیابان را کاملا مشجر و رویایی کرده که در تمام فصول سال سر سبز می‌باشد از خیابان‌های قدیمی و با اصالت نشین شهرک دریاکتار می‌باشد در گذری ممتاز با دسترسی عالی به مرکز شهرک بانک‌ها و هایپر مارکت و تره بار یکی از محاسن ویژه این ویلاست

ویلای مورد نظر به صورت فلت ساخته شده که تقریبا سه سال است و دارای دو خواب و دو سرویس با توالت فرنگی و ایرانی و‌جکوزی تمامی متریالهای به کار رفته در ویلا درجه یک اجرا شده است حیاط کوچکی در ورودی ضلع جنوبی درب اصلی ویلاست و حیاط اصلی و قابل چیدمان در ضلع شمالی ویلا واقع شده که کاملا مشجر است و‌در ضلع غربی آن به دلیل دو‌نبش بودن زمین فضای سبز کوچک و مشاع شهرک واقع شده که ویو خاصی یه ویلا داده و هرچه زیباتر شده اسکلت ویلا از فلز و بتن ترکیب شده و پنجره های آن کاملا دو‌جداره و شیشه ها همینطور سقف شیروانی زیبا و دیواره های بیرونی و داخلی با رنگ امیزی اجرا شده است

خاص ترین برج تهران از نظر طراحی کدام است و در کدام منطقه قرار دارد؟

مجتمع مسکونی نیاوران یکی از زیباترین و خاص ترین ساختمان های پایتخت می باشد که به دوستی با درختان و فضای سبز معروف است. این ساختمان در منطقه شمیران تهران قرار گرفته و به سبب مجاورت با خیابان نیاوران این نام برای آن برگزیده شده است. طرح مجموعه در وسعتی برابر با 11000 مترمربع، پیرامون درختان موجود و با محوریت آنها پیاده سازی شد و اکنون شاهد درختان و بنای مجموعه در دل یکدیگر هستیم.

شما خریداران و سرمایه گذاران و فروشندگان عزیز هموطنان دوست داشتنی ما میتوانید با تیم املاک ویلای من به آدرس : شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم در این شهرک زیبا و شهرک خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی و خانه دریا و شهرک دریاسر و تمامی شهرکهای برند نامبروان شمال کشور و در تهران در مناطق یک و دو شمیرانات و لواسان و شهرک باستی هیلز کاخ ویلاهای مناطق یک کشور ، پنت هاووس های لوکس با متراژهای بالا لوکس ترین خانه های ویلای و برج های برند منطقه یک شمال و کشور را با تیم املاک ویلای من تجربه کنید
هدف ما رضایت شما از تیم ماست
بهترینها را در مناطق یک کشور از ما بخواهید

 

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:

شما خریداران و سرمایه گذاران و فروشندگان عزیز هموطنان دوست داشتنی ما میتوانید با تیم املاک ویلای من به آدرس : شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم در این شهرک زیبا و شهرک خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی و خانه دریا و شهرک دریاسر و تمامی شهرکهای برند نامبروان شمال کشور و در تهران در مناطق یک و دو شمیرانات و لواسان و شهرک باستی هیلز کاخ ویلاهای مناطق یک کشور ، پنت هاووس های لوکس با متراژهای بالا لوکس ترین خانه های ویلای و برج های برند منطقه یک شمال و کشور را با تیم املاک ویلای من تجربه کنید
هدف ما رضایت شما از تیم ماست
بهترینها را در مناطق یک کشور از ما بخواهید

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

www.ivillaa.com

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا