مشخصات فنی ردمی نوت 9 پرو شیائومی

مشخصات فنی ردمی نوت 9 پرو شیائومیe
دوشنبه, 18 اردیبهشت 1402
2 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

چند سالی است که صنعت گوشی‌ هوشمند به ثبات رسیده است؛ بنابراین، حتی با گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت هم می‌توانید از اکثر امکانات مدل‌های گران‌قیمت به ...

چند سالی است که صنعت گوشی‌ هوشمند به ثبات رسیده است؛ بنابراین، حتی با گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت هم می‌توانید از اکثر امکانات مدل‌های گران‌قیمت بهره‌مند شوید. همین موضوع سبب شده است که روزبه‌روز محبوبیت گوشی‌های میان‌رده بیشتر و بیشتر شود.

http://localhost/spring/uploads/media/1960910.png

آمار بازدیدکنندگان زومیت نشان می‌دهد که گوشی «ردمی نوت ۸ پرو» محبوب‌ترین گوشی در بین کاربران زومیت است. اگر چند سال پیش می‌گفتیم که گوشی هوشمندی از شرکت چینی شیائومی به محبوب‌ترین گوشی بین کاربران ایرانی تبدیل خواهد شد، احتمالا هیچ‌کس باور نمی‌کرد؛ آن‌هم یک گوشی میان‌رده، نه یک پرچم‌دار گران‌قیمت!

 

محبوبیت زیاد شیائومی در بین کاربران ایرانی از دو سال پیش و با ورود مدل ردمی نوت ۷ شدت گرفت. درحالی‌که خرید گوشی‌های پرچم‌دار و رده‌بالا برای اکثر کاربران امکان‌پذیر نبود، ردمی نوت ۷ با ارائه امکانات عالی مانند نمایشگر بزرگ، دوربین خوب و تراشه کارآمد، تجربه‌ی استفاده‌ی روان و بی‌عیب‌و‌نقص اندروید را با قیمت کمی فراهم کرد. حتی در خارج از مرزهای ایران، ردمی نوت ۷ توانست به پرفروش‌ترین گوشی در کشور هند تبدیل شود.

 

 

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
بالا