فروش - هتل - لوکس - پنج ستاره - نوساز- در ترکیه - استانبول

فروش - هتل - لوکس - پنج ستاره - نوساز- در ترکیه - استانبولe
هتل ترکیه استانبول
سه شنبه, 21 آذر 1402
22 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام فروش یکی از لوکس ترین هتل های نوساز پنج ستاره تاپ در کشور ترکیه در بهترین لوکیشن تاپ و تکرار نشدنی غرب استانبول مساحت زمین 27640 متر مربع در 25 طبقه 900 متر لابی 340 اتاق دارای 7 اسانسور سند و مدارک کامل اماده انتقال می باشد.

نمایش ویدئو

 سلام

  فروش هتل  پنج ستاره نوساز سوپر لوکس برند در کشور ترکیه استانبول   

در این مقاله میخواهم در مورد یکی از هتل های لوکس پنج ستاره در کشور ترکیه غرب استانبول با شما صحبت کنم و از کشور ترکیه بخصوص استانبول زیبای دوست داشتنی اطلاعاتی به شما بدهم هتل لوکس پنج ستاره در تاپ ترین لوکیشن غری استانبول در زمینی به مساحت 27640 متر مربع در 25 طبقه 900 متر لابی فول فرنیش با تمامی امکانات روز دنیا 340 اتاق 7 اسانسور 40 واحد تجاری در طبقه اول سند و مدارک کامل و اماده انتقال میباشد  5 سال گارانتی حداقل 400000 دلار ضمانت اجاره در ماه در محوطه بیرونی هتل زیباترین ابنمای موزیکال منطقه احداث شده است در همین پروژه سرمایه گزار میتواند اگر بودجه بالاتری برای سرمایه گزاری در کشور ترکیه را داشته باشد  کالج و بیمارستان و سنتر مال نیز در کنار همین هتل قرار دارد و میتواند به صورت کلی با قیمت مناسب تری خریداری نماید این مجموعه به صورت کلی چه هتل و چه کل پروژه نام برده تک مالک و بدون هیچ بدهی و بدون وام کاملا شخصی اماده انتقال به غیر میباشد خریدار محترم میبایست برای بازدید تمکن مالی خود را با مشخصات کامل به کارشناس فروش ما جناب اقای محمد علیزاده تحویل دهد تا بازدید از این محموعه هماهنگ شود شما سرمایه گزار محترم میتوانید از طریق سوییفت شرکت به شرکت مبالغ واریزی را طی توافق در جلسه و قرارداد اولیه به صورت مرحله ای واریز نمایید قبل توافق نهایی هیچ نوع قرارداد خام به خریدار داده نخواهد شد لطفا برای کنجکاوی و سایر .... تماس نگیرید فقط خریدار واقعی تماس بگیرد .

قیمت هتل به مبلغ 125 میلیون دلار میباشد.

در این مقاله فروش هتل لوکس پنج ستاره ترکیه استانبول تصاویر ویدیو برای شما قابل مشاهده میباشد.

کارشناس فروش جناب اقای محمد علیزاده  

تلفن پاسخ گویی :        09116392262 

آشنایی با شهر استانبول استانبول شهری با تاریخ 2500 ساله است که در جهان باستان با نام قسطنطنیه شناخته می شود. این شهر به سبب جاذبه های تاریخی و مدرن و البته مساجد زیبای عثمانی، مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی ترکیه محسوب می‌شود.

جالب آن که استانبول از لحاظ جغرافیایی به گونه‌ای‌ست که بخشی از آن در قاره آسیا و بخش دیگرش در قاره اروپا قرار دارد. این دو بخش توسط پل معروف بسفر به یکدیگر متصل می‌شوند و از همین روی، آن را پلی میان دو قاره نیز می‌نامند. استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه است که جمعیتی برابر با 15.03 میلیون نفر در این پهنه وسیع و پرهیاهو زندگی می کنند. دین اغلب مردم ترکیه و استانبول اسلام است و در نتیجه این موارد در کنار هم، استانبول را به مقصد دلپذیری برای مسافران ایرانی بدل می کند.

شهری با تلفیقی از المان‌های مذهبی، سنتی و توام با ظاهری به روز و شکیل! استانبول به دلیل جاذبه های متنوع و خدمات قابل توجه گردشگری اش، در قرن بیست و یکم با استقبال گردشگران خارجی مواجه شد به طوری که در سال 2015 میلادی در مجموع 12.5 میلیون گردشگر خارجی به استانبول پا گذاشتند.

این وضعیت به نوبه خود باعث شد تا استانبول پایتخت فرهنگی اروپا نام بگیرد و در طی چندین سال متوالی، در میان محبوب ترین و پربازدیدترین شهرهای گردشگری جهان قرار بگیرد. در ادامه همراه ما باشید تا استانبول را از زوایای مختلف بررسی کنیم و بیشتر از این شهر زیبا بدانیمدانستنی های کاربردی استانبول برخی از ویژگی ها و دانستنی های مردم استانبول عبارت اند از: ویزا: سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارد. زبان رسمی: ترکی پول رایج: لیر ترکی (TRY)، هر 1 لیر ترکیه (2,380 تومان) دین رسمی: ترکیه کشوری سکولار است و بنابراین در این سرزمین چیزی به نام دین رسمی وجود ندارد.

با این حال بیشترین جمعیت مذهبی این کشور، یعنی 97% را مسلمانان تشکیل داده اند که اغلب آن ها سنی مذهب هستند و شیعه ها در اقلیت قرار دارند. سوغات شهر: قهوه، ادویه، شیرینی پسته‌ای، باقلوا و راحت القلوم، قهوه جوش، پوشاک، زیورآلات و ... وضعیت بهداشتی: آب و غذای استانبول از لحاظ بهداشتی وضعیت بسیار قابل قبولی دارد و کمتر گزارشی مبنی بر بیماری‌ ناشی از غذا ثبت شده است. با این حال برای تضمین سلامتی خود، به هنگام خرید از غذاهای خیابانی، غذاهای تازه و داغ را انتخاب کنید. آب در شبکه استانبول جهت استفاده مناسب نیست و توصیه نمی‌شود.

البته بطری های آب معدنی ارزان است و از هر جایی به راحتی می توانید تهیه کنید.شهر استانبول بهترین فصل سفر به استانبول بهار: استانبول در این زمان روزها گرم‌تر می‌شود و شب‌ها خنکایی ملایم و دوست داشتنی دارد و گهگاهی باران نرم بهاری نیز می‌بارد. میانگین دمای روزها میان ۱۸ تا ۲۷ درجه سانتیگراد است. تابستان: روزهای تابستانی استانبول بسیار گرم و مرطوب است. گرچه بیشتر ساکنان شهر برای فرار از گرما به جزایر نزدیک و سواحل روی می‌آورند اما اغلب گردشگران تابستان را برای سفر به استانبول انتخاب می‌کنند.

میانگین دمای تابستان در استانبول میان ۲۸ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است. پاییز: دمای هوا در فصل خزان استانبول خنک است، یعنی در حدود ۲۳ درجه سانتیگراد! اما منتظر غافلگیری‌های گه‌گدار طبیعت هم باشید. یک روز ممکن است گرم و خشک باشد و روز دیگر، هوای بسیار خنک با دمای ۱۵ درجه و باران‌های کوتاه و شدید غافلگیرتان کند. زمستان: روزهای زمستانی استانبول سرد و برفی اند. میانگین دمای روزانه بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد است و بارش ملایم برف هم دور از انتظار نیست.

بنابراین بهترین فصل سفر به استانبول: بهار و پاییز است. امنیت در استانبول استانبول یکی از محبوب ترین شهرهای توریستی دنیاست، به طوری که در سال 2015 عنوان پنجمین شهر پربازدید دنیا را به خود اختصاص داد. پس عجیب نیست که آمار جرم و دزدی در این شهری قدری بالا باشد.

اما اگر بخواهیم نگاه جزئی تری به امنیت شهر استانبول بیاندازیم و آن را با تهران مقایسه کنیم، شاخص های امنیت تنها قدری از تهران کم تر است و بنابراین وضعیت چندان متفاوتی را در استانبول نخواهید دید. به طور مثال قدم زدن به تنهایی در روشنی روز همان قدر در تهران برای شما امن است که در استانبول. نا امنی قدم زدن در شب های تهران و استانبول نیز با هم برابری می کنند و تفاوتی جزئی با هم دارند.

دیدنی های معروف استانبول پربازدیدترین بخش شهر استانبول، مرکز تاریخی آن است که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. مجموعه ای از بناهای تاریخی و مشهور استانبول را در همین منطقه می بینید که از آن جمله می توان به ایا صوفیه، مسجد آبی، باسیلیکا سیسترن و ... اشاره کرد. از آن جا که در استانبول طیف وسیعی از دیدنی ها پیش روی شما قرار دارد،

در این جا ما تنها چند جاذبه برتر را نام می بریم: 1- ایا صوفیه استانبول | Hagia Sophia: بی شک یکی از مهم ترین و باشکوه ترین سازه های تاریخی استانبول، ایا صوفیه است که در قرن ششم میلادی و توسط پادشاهی رومی ساخته شد. این ساختمان در دوره امپراتوری روم شرقی کلیسا و در زمان حکومت عثمانی ها مسجد بود. در حال حاضر ایا صوفیه به عنوان موزه استفاده می شود. 2- کاخ توپکاپی استانبول | Topkapi Palace: کاخ توپکاپی، بزرگ ترین و نخستین کاخ عثمانی استانبول است که در قرن پانزدهم میلادی ساخته شد. این کاخ در موقعیتی استراتژیک و به گونه ای ساخته شده که از شمال با گلدن هورن، از جنوب با دریای مرمره و از شمال شرق با پل بسفر احاطه شده است. دیدنی های معروف استانبول ایا صوفیه استانبول مسجد سلطان احمد باسیلیکا سیسترن بازار بزرگ استانبول برج گالاتا شهربازی ویالند مرکز خرید فروم استانبول بهترین جاذبه های استانبول 3- مسجد سلطان احمد | Sultan Ahmed Mosque: از باشکوه ترین و خوش عکس ترین بناهای ترکیه، مسجد آبی است. این مسجد که به دستور سلطان احمد اول ساخته شده، به نام سلطان احمد شناخته می شود؛ اما به سبب کاشی های آبی و جذاب درون ساختمانش، به عنوان مسجد آبی شهرت یافته است. 4- باسیلیکا سیسترن | Basilica Cistern: با یکی از جاذبه های تاریخی و غیر منتظره استانبول طرف هستید. باسیلیکا سیسترن در واقع سرداب کلیسایی است که در قرن ششم میلادی ساخته شده و آب شهر قسطنطنیه و کاخ امپراتور را تامین می کرده است. 5- کاخ دلمه باغچه استانبول | Dolmabahce Palace: کاخ دلمه باغچه در اواسط قرن ۱۹، درست در نزدیکی بسفر ساخته شد و پس از آن توانست جای کاخ توپکاپی را پر کند. کاخ دلمه باغچه به سبک نئوباروک و در قرن نوزدهم میلادی توسط معمار ارشد دربار عثمانی ساخته شد. 6- کشتی سواری در بسفر استانبول: تنگه بسفر یکی از محبوب ترین مکان ها برای انجام تفریحات آبی در استانبول است که می توانید سوار بر انواع قایق ها شده و در مسیر آبی از استانبول دیدن کنید. خوب است بدانید که طول این تنگه حدودا ۳۰ کیلومتر است و چندین اسکله در نقاط مختلف شهر استانبول دارد. 7- بازار بزرگ استانبول | Grand Bazaar: قطعا یکی از اولین انتخاب ها برای گشت و گذار در بازارهای سنتی شهر استانبول، همین بازار بزرگ است. بازاری که یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده دنیاست و سالانه حدود ۲۵۰ هزار گردشگر را به خود فرا می خواند. 8- برج گالاتا | Galata Tower: با بازدید از برج گالاتا از نقطه ای مرتفع می توانید بهترین مناظر شهری استانبول را به چشم خود ببینید. 9- شهربازی ویالند | Vialand: ویالند، نام یکی از بزرگ ترین و بهترین شهربازی های استانبول است که در فضایی وسیع و 200 هزار متر مربعی قرار گرفته است و با عبور از درهایش، به دنیایی از هیجان پا می گذارید. این شهربازی مجموعه ای از بازی های هیجان انگیز و مختلف است که سرگرمی و خوشگذرانی را برای کوچک و بزرگ خانواده مهیا می کند. 10- مرکز خرید فروم استانبول | Forum Istanbul: اگر به دنبال یکی از بهترین مرکز خریدهای شهر استانبول هستید، فروم استانبول را به راحتی در میان اولین گزینه های خود بگذارید و مطمئن باشید از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. فروم استانبول با وسعتی برابر با 495,000 متر مربع نه تنها بزرگترین مرکز خرید کشور ترکیه، بلکه بزرگترین در قاره اروپاست.

فرودگاه های شهر استانبول شهر بزرگ استانبول به دو فرودگاه مجهز است که در ادامه به صورت مختصر با هر یک و راه های دسترسی به آن ها آشنا می شویم: 1- فرودگاه بین المللی استانبول | Istanbul Airport فرودگاه بین المللی استانبول، جدیدترین و بزرگترین فرودگاه بین المللی کشور ترکیه است که در منطقه آرناووتکوی استانبول جای خوش کرده است. این فرودگاه پس از 6 آپریل 2019، جایگزین فرودگاه معروف آتاتورک شد و در حال حاضر پذیرای تمام پروازهای شهر استانبول است. جالب است بدانید در حالی که هنوز ساخت این فرودگاه به اتمام نرسیده، گنجایش کنونی آن برابر با 150 میلیون مسافر در سال است.

ضمن آن که به زودی با تکمیل فاز دوم فرودگاه استانبول، گنجایش آن به 200 میلیون مسافر در سال خواهد رسید. دسترسی: برای دسترسی به مرکز شهر از فرودگاه استانبول می توانید از اتوبوس های هاوا ایست (Havaist)، اتوبوس شهری، تاکسی های فرودگاه و تاکسی آنلاین استفاده کنید. قرار است به زودی خط متروی استانبول تا این فرودگاه جدید کشیده شود. سایت فرودگاه: کلیک کنید آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه آرناووتکوی، محله تایاکادین Address: Tayakadın Mahallesi, Arnavutköy/İstanbul, Turkey 2- فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن | Sabiha Gökçen International Airport فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن با نام اختصاری SAW، در 50 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استانبول و در بخش آسیایی شهر قرار دارد.

صبیحه گوکچن نام نخستین خلبان جنگی زن ترکی است که بر روی این فرودگاه گذاشته شده است. دسترسی: گرچه از فرودگاه صبیحه گوکچن دسترسی محدودتری به مرکز شهر استانبول وجود دارد؛ اما باز هم می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. سایت فرودگاه: کلیک کنید آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه پندیک، محله صنایع Address: Sanayi Mh., ۳۴۹۰۶ Pendik/İstanbul, Turkey 3- فرودگاه بین المللی آتاتورک | Istanbul Atatürk Airport تا پیش از 6 آپریل 2019، فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول، بزرگ ترین فرودگاه ترکیه از لحاظ تعداد مسافر، پروازها و مقاصد سفر محسوب می شد. اما در حال حاضر این فرودگاه کاربری سابق خود را از دست داده و تنها برای ارسال محموله، پروازهای دیپلماتیک، فنی، تاکسی هوایی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

سایت فرودگاه: کلیک کنید آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه باکیرکوی، محله غرب استانبول کجاست؟ در این نوشتار سعی داریم به این سوال پاسخ بدهیم که غرب استانبول کجاست ؟ استانبول یک شهر بسیار توریستی و گردشگری است و هر ساله درآمد هنگفتی از این راه کسب میکند. اکثر گردشگران این شهر را کشوران همجوار یا نزدیک به این کشور در بر میگیرند. جمعیت زیادی از ایرانیان نیز برای مسافرت با تور استانبول و یا حتی کار به این کشور سفر میکنند. در این مقاله سعی داریم شما را با غرب استانبول بیشتر آشنا کنیم.

غرب استانبول شامل چه مناطقی است؟

بیلیک دوزو در غرب استانبول چه منطقه ای است؟ اسنیورت در غرب استانبول چه منطقه ای است؟ مناطق غرب استانبول؟ غرب استانبول که به محله ی ایرانیان معروف است، مرکز مسافران و گردشگران ایرانی است. غرب استانبول تشکیل شده از مناطق اسنیورت و بیلیکدوزو میباشد که در ادامه به معرفی این مناطق خواهیم پرداخت.

بیلیک دوزو در غرب استانبول چه منطقه ای است؟ این منطقه یکی از سرسبزترین مناطق غرب استانبول است که در آن زاغه نشینی وجود ندارد و ساختمان ها همه به صورت لوکس و مدرن ساخته میشوند و میتوان گفت که تقریبا 40 درصد از ساکنان این منطقه را دانشجویان ودانشگاهیان تشکیل میدهند. این منطقه از شمال با اسنیورت از شرق با آوجیلار از غرب با بیوک چکمجه و از جنوب با دریای مرمر همسایه است. این منطقه هر ساله گردشگران خارجی زیادی را به خود جذب میکند، همچنین قسمت زیادی از این منطقه را اتباع ایرانی در برگرفته است. آب و هوای این ناحیه از سایر مناطق استانبول مطبوع تر است و تقریبا 150 متر از سطح دریا بلندا دارد. این بخش در 13 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد. اقتصاد مردم این منطقه عمدتا تجارت و صنعت است، همچنین یکی از بزرگیترین بنادر این کشور یعنی امبرل در این منطقه قرار دارد. 

علت محبوبیت بیلیک دوزو یکی دیگر از علت هایی که این منطقه توریست های بسیاری را به خود جذب میکند هتل ها و مناطق گردشگری و مراکز خرید است. از مرکزهای خرید این ناحیه میتوان مرکز پارادایس، مجتمع پرلاویستا، مارماراپارک و مرکز بی سیتی را نام برد. همچنین از اماکن دیدنی این منطقه می توان به پارک کوغلو، بندر التاش، مجموعه تفریحی بیلیکدوزو، پلاژ گورپینار اشاره داشت و از هتل های پرطرفدار این منطقه هتل ساریسا، هتل کایا استانبول، هتل وسپیا، هتل رامادا بیلیکدوزو و … را نام برد. اسنیورت در غرب استانبول چه منطقه ای است؟ این منطقه در گذشته جز بیوک چکمجه بود که در سال 2008 به منطقه ای جدا تبدیل شد. این منطقه از شرق با کوچوک چکمجه از غرب با بیوک چکمجه از شمال با اتوبان E80 و از جنوب با منطقه ی فیروزکوی همسایه است. این منطقه نیز مانند بیلیک دوز هر ساله مهارجران و توریست های زیادی را به خود جذب میکند. یکی از علت های جذب توریست ها به این منطقه فروشگاه های زیبا و مترو باس های 24 ساعته و مناطق سرسبز و گردشگری آن است. این منطقه به گونه ای است که افراد با هر قشر و درآمدی میتوانند در آن اقدام به ساخت خانه و یا حتی خرید آن بکنند. از مراکز خرید این ناحیه می توان به مرکز توریم، مجتمع مارمارا پارک، مجتمع سیتی سنتر و آکباتی اشاره نمود، همچنین از اماکن دیدنی این منطقه میتوان به موزه ی شکلات پلیت، پارک رجب طیب اردوغان، پارک قاضیان و پارک شهدا را نام برد.

      کارشناس فروش      محمد علیزاده            09116392262       

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا