شهرک دریاکنار 09116392262

شهرک دریاکنار 09116392262e
شهرک دریاکنار
شنبه, 21 مرداد 1402
5 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام معرفی شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر

پادکست صوتی

نمایش ویدئو

سلام

 شهرک دریاکنار   09116392262

دریاکنار در مقابل شهرکهای دیگر چهار فصل می‌باشد و در تمامی فصلها این جزیره زیبایی طرفداران زیادی حتی در فصل سرد زمستان هم شلوغ بوده و توریست‌های زیادی برای گذراندن تعطیلات زمستانی هم این شهرک زیبا بسیار دیدنی و پر هیجان می‌باشد از دوچرخه سواری گرفته تا موتور چهار چرخ ‌وپیاده روی رایج می‌باشد درفصل زمستان هوای شهرک دریاکنارمثل سایر استان‌های دیگر سرد و استخوان سوز نمیباشد و می‌توان به راحتی از امکانات این شهرک زیبا استفاده کرد درشهرک دریاکنار تمامی امکانات رفاهی اعم از فروشگاههای مواد غذایی ، بانک ، تره بار، رستوران‌های ساحلی خانوادگی و سفره خانه درکنار ساحل زیبای دریاکنار خاطرات بسیار به یادماندنی را وثبت کنید.

شهرک دریاکنار از نظر امنیت بسیار مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران و ساکنین این شهرک زیبا قرار گرفته و در تمامی ساعات شبانه روز به طور مداوم به صورت ۲۴ ساعته با نگهبانان دائمی گشت با خودروهای مخصوص شهرک دریاکنار تمامی کوچه ها و خیابان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و امنیت کامل را برای ساکنین به ارمغان می آورد. درشهرک دریاکنار پرسنلی دائم برای فضای سبز مشاع به طور کامل و‌مداوم مشغول هستند و استخدام شهرک میباشند البته در شهرک دریاکنار پرسنلی برای تاسیسات و واحد ساختمانی وجود دارد که توسط هیئت مدیره اداره می‌شود که هرساله در انتخابات که درشهرک دریاکنار برگزار می‌شود مدیر عامل شهردار تعیین و انتخاب می‌شود.

توضیحات:

وسعت شهرک دریاکنار بالای ۲۰۰ هکتار می‌باشد که از ان یک پنجم فضای سبز مشاع تفکیک شده که جزو مصوب این شهرک می‌باشد و به هیچ وجه نمیتوان تصرف و ساخت و سازی انجام دادم این یکی از بزرگ‌ترین محاسن جزیره زیبایی‌ها می‌باشد که دریاکنار را خاص تر و جنگلی وبکرتر از سایر شهرکها نموده تمامی پلاکهای تفکیک شده درشهرک دریاکنار اغلب فضایی دو تا سه متری به صورت عابر رو ایجاد شده که می‌توان از هر پلاک و کوچه ای به سمت کوچه و یا خیابان دیگری رفت و آمد کرد که از محاسن دیگری شهرک دریاکنار می‌باشد. بعضی پلاکها هم کنارشان فضای سبز مشاع قرارگرفته به متراژهای هزار متر و‌چند هزارمتر هم می‌رسد.

این فضای سبز که از محاسن ویژه و خاص آن ویلا محسوب می‌شود که در مواقع فروش ویلا از ارزش ریالی بالایی برخوردار می‌باشد و درمقابل پلاکهای عادی شهرک تقریبا ۳۰ درصد گرانتر معامله می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. پلاکهایی هم در شهرک دریاکنار وجود دارد که جزو پلاکهای ساحلی و درواقع پلاک اول دریا میباشند.از خیابانهای ششم ‌هشتم و دهم و دوازدهم و چهاردهم و هفدهم قراردارند که از متراژهای ۵۰۰ متر الی ۲۰۰۰ متر میباشند که یک سری از آنها کاملا نوساخته اند و محدودی هم بازسازی و یا همان سبک قدیم خود را حفظ کرده اند که از نظر خریدو فروش پلاکهای اول دریا به دلیل دید ابدی به دریا و‌دسترسی عالی که به دریا دارند جزو‌گرانترین ویلاهای شهرک دریاکنار محسوب می‌شوند که جزو خاص ترین ویلاهای ساحلی دریاکنار میباشند.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 

 

 

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا