همه چیز درمورد خیابان فرشته تهران

همه چیز درمورد خیابان فرشته تهرانe
شنبه, 21 مرداد 1402
16 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

اگر می خواهید با یکی از گرانقیمت ترین و لوکس ترین خیابان های پایتخت آشنا شوید باید سری به محله الهیه بزنید و قدم به خیابان فرشته بگذارید. خیابانی که در حد فاصل خیابان ولیعصر تا خیابان شریفی منش گسترده شده است و به عنوان یکی از منطقه های تفریحی محبوب و لوک

سلام

همه چیز درمورد خیابان فرشته تهران 

اگر می خواهید با یکی از گرانقیمت ترین و لوکس ترین خیابان های پایتخت آشنا شوید باید سری به محله الهیه بزنید و قدم به خیابان فرشته بگذارید. خیابانی که در حد فاصل خیابان ولیعصر تا خیابان شریفی منش گسترده شده است و به عنوان یکی از منطقه های تفریحی محبوب و لوکس در میان تهرانی ها شناخته می شود. شهرت اصلی خیابان فرشته برای خانه ها و برج های مسکونی و تجاری گرانقیمت آن است، تا اندازه ای که از این خیابان به عنوان قلب پنت هاوس های مدرن تهران یاد می کنند. البته این تنها یکی از دلایل شهرت خیابان فرشته است؛ مراکز خرید مجلل و لوکس مانند مرکز خرید سام سنتر و کافه و رستوران های شیک و مشهور مانند فودکورت آدرس فود هال در این خیابان باعث شده تا فرشته به عنوان یکی از مراکز اصلی تفریحات لوکس در تهران شناخته شود.

الهیه تهران ، قلب پنت هاوس های پایتخت:

الهیه از مناطق اعیانی نشین و لوکس شمال تهران است. از مشهورترین خیابان های تهران میتوان به خیابان فرشته الهیه اشاره کرد. در الهیه تهران پنت هاوس ها و ساختمان های دیپلماتیک زیادی وجود دارد که اتباع خارجی آنجا اقامت می کنند.

موقعیت قرارگیری الهیه:

الهیه در منطقه یک تهران و در ناحیه ۷ قرارگرفته است. در همسایگی الهیه محله های تجریش، پل رومی، قیطریه، زرگنده و کاووسیه قرار گرفته اند.

پیشینه الهیه تهران:

درگذشته باغ‌های زیادی که متعلق به بانو فخرالدوله بوده، در خورآذین یا خلاریز (نام‌های قدیمی الهیه) وجود داشته است. بانو فخرالدوله این باغ‌ها را در تقسیم‌بندی‌های کوچک به شخصی به نام میرزا جعفر حکیم الهی می‌فروشد و میرزا جعفر نام الهیه را بر این محله می‌گذارد. الهیه را کوچه‌های باریک و پر پیچ‌وخم با برج‌های سر به فلک کشیده تشکیل می‌دهند. به دلیل وجود کوچه‌های باریک و عدم دسترسی به مراکز خرید، اکثر ساکنین مایحتاج روزمره خود را از طریق پیک دریافت می‌کنند. الهیه که از محله‌های منطقه ۱ تهران است اکثراً افرادی از قشر مرفه تهران را در دل خود جای‌داده است.

خیابان های مهم الهیه:

از مهمترین خیابان های الهیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
خیابان فرشته
خیابان تختی(ژاله سابق)
خیابان جردن
خیابان الهیه
چناران
واثق نوری
مکان های مهم الهیه تهران
موزه دکتر حسابی
موزه موسیقی ایران
سفارتخانه های سوئیس، دانمارک، بلژیک، فنلاند، مصر، مالزی، باغ سفارت روسیه، باغ سفارت آلمان، باغ سفارت ترکیه

چرا الهیه از مناطق پرطرفدار شمال تهران است؟

• کوچه‌های مسکونی خلوت
• وجود بزرگراه های زیاد در اطراف الهیه که رفت و آمد را آسان می کند.
• وجود برج‌های مجلل و زیبا
• محله‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا
• محل قرارگیری سفارت‌خانه‌های مهم (سفارتخانه سوئیس، سفارتخانه نیجریه، سفارت‌خانه ترکیه و …)
• وجود سام سنتر، گران‌ترین مرکز خرید تهران در این محله
• وجود ۳ باغ در الهیه (باغ شرکت نفت، باغ سفارت آلمان، باغ سفارت ترکیه)
• مجتمع تجاری اداری مدرن الهیه و کویین سنتر در این محله
• موزه دکتر حسابی، موزه موسیقی ایران و کافه سینما در باغ فردوس

برج‌های الهیه تهران:

دو مورد از مهم‌ترین برج‌های الهیه مجتمع چناران پارک و برج‌های دوقلو هستند:

مجتمع چناران پارک:

مجتمع چناران پارک الهیه برجی لوکس است که در ساخت آن بالاترین استانداردها و تکنولوژی‌های روز دنیا در نظر گرفته‌شده است. در این برج آپارتمان‌هایی با متراژ بالا وجود دارد. کوچک‌ترین آپارتمان‌های این برج ۲۶۰ مترمربع متراژ دارند. از مزیت‌های این برج می‌توان به وجود آبشارهای زیبا، پیست دوچرخه‌سواری، خدمات سرو غذا، کارواش ماشین، آب‌نما و سیستم امنیتی پیشرفته اشاره کرد. در این برج سیستم امنیتی به حدی بالاست که درب منازل با شماره پلاک هر ماشین باز می‌شود. در طبقات بالایی این برج پنت هاوس‌هایی لاکچری (پنت هاوس به ساختمان‌هایی اطلاق می‌شود که در دامنه کوه بوده و بین ۴۰۰-۱۲۰۰ مترمربع زیربنا دارند.

از مزیت‌های پنت هاوس می‌توان به آسانسور حمل خودرو به داخل واحد، استخر روی بام و دستگیره‌های طلا اشاره کرد) وجود دارد که بیشترین قیمت‌های فروش را به خود اختصاص داده‌اند. کمترین قیمتی که برای واحدهای این برج میتوان در نظر گرفت متری ۲۵ میلیون تومان است که به بالای متری ۶۰ میلیون تومان هم می رسد. گران ترین قیمت در مورد پنت هاوس هایی است که در طبقات بالایی برج قرار گرفته اند.

بهترین منطقه الهیه کجاست؟

از بهترین مناطق الهیه برای زندگی میتوان به خیابان فرشته و خیابان فلسطین(یک تا پنج) اشاره کرد:

خیابان فرشته:

قیمت خانه در الهیه در فرشته گران‌تر از بقیه نقاط است. فرشته یا مرتضی فیاضی نه‌تنها از گران‌ترین خیابان‌های تهران بلکه یکی از گران‌ترین خیابان‌های الهیه است. دلیل گران بودن خیابان فرشته نسبت به سایر منطقه‌های الهیه، وجود کوچه‌های پهن در این خیابان است. قیمت خانه در فرشته از متری ۲۰ میلیون تومان شروع‌شده و تا متری ۳۵ میلیون تومان ادامه دارد.

خیابان فلسطین (یک تا پنج)
خیابان فلسطین نیز به دلیل شرایط آب‌وهوایی خوبی که دارد یکی دیگر از مناطق خوب الهیه است. قیمت خانه در الهیه در خیابان فلسطین از متری ۱۵ میلیون تومان شروع‌شده و تا متری ۲۵ میلیون تومان ادامه دارد.

قیمت خانه در الهیه تهران چقدر است؟

الهیه از مناطق لوکس شمال تهران است که به خاطر افزایش قیمت مسکن از محله‌های اعیانی نشین محسوب می‌شود. در الهیه آپارتمان‌ها و برج‌های گران‌قیمتی وجود دارد که آرزوی بسیاری از افراد برای زندگی است. خانه‌های الهیه اکثراً متراژ بالا هستند. قیمت خانه در الهیه در خیابان‌های فرشته، گلناز، گلپا، پارسا، صحرا و فلسطین گران است. اگر قصد خرید خانه در الهیه را دارید بد نیست بدانید قیمت خانه در این محله از متری ۲۰ میلیون تومان شروع‌شده و تا متری ۶۰ میلیون تومان ادامه دارد.

مطمئنا اسم خیابان فرشته به گوش هر کسی که بخوره، لاکچری‌ترین خیابان تهران رو متصور میشه. خیابانی که مشخصه‌اش برج‌های سر به فلک کشیده لوکس و ماشین‌های عجیب و غریب رنگیه. با اینکه خیابان فرشته در منطقه‌ی 1 شهرداری و بالاشهر تهران قرار گرفته، اما بازم هم یه سر و گردن از سایر محله‌های شمال شهر تهران بالاتره و بازار «خرید آپارتمان در فرشته تهران رو، اونم از نوع لوکسش، حسابی داغ کرده.

بخش زیادی از منطقه‌ی فرشته تهران رو برج‌ها و ساختمان‌های لوکس با ساخت و سازی مدرن و باکیفیت تشکیل میدن که شاید دیگه ردپایی از گذشته در خیابان فرشته باقی نذاشته باشن. هر چند که سرسبزی فرشته تهران و آب و هوای مطلوبش همچنان به قوت خودش باقی مونده و همچنان آرزوی خیلی از خریداران خانه و آپارتمان در تهرانه. لقبی که به خیابان فرشته در منطقه‌ی الهیه میدن، قلب پنت هاوس‌های تهرانه. طوری که شاید هنگام گشت زدن در منطقه‌ی فرشته، گردنتون درد بگیره.

برتری خیابان فرشته به سایر محلات تهران:

برتری تنها به خرید و فروش آپارتمان‌های ویژه‌ در خیابان فرشته بسنده نمیشه. در منطقه‌ی فرشته شرایطی حاکمه که از هر کسی انتظار میره اون رو بالاشهر تهران بدونه و نظر ویژه‌ای بهش داشته باشه. موقعیت جغرافیایی محله‌ی فرشته تهران به شکلی است که از نظر فضای سبز و آب و هوا همیشه دل‌انگیز محسوب میشه و در ذهن هر کسی که یک بار هم از کوچه‌های فرشته رد شده باشه، میمونه و انتخاب خیلی از مشتاقان «خرید آپارتمان در تهران » باشه.

دلیل بعدی که خیابان فرشته رو از سایر محلات چه در منطقه‌ی یک و چه در کل تهران برتری میبخشه، امکانات عالی فراهم شده در این منطقه است. شما به عنوان یک فرد ساکن در منطقه فرشته تهران، دسترسی آسونی به هر چیزی که نیاز پیدا کنین خواهید داشت؛ اونم نه از نوع معمولی، بلکه بهترینش. همین موارد کافیه تا قشر ساکن در خانه‌های فرشته، از نوع افراد معمولی جامعه نباشن و برخی از افراد به خصوص، از جمله سلبریتی‌ها رو شامل بشه.

وضعیت بازار مسکن در محله فرشته:

فرشته تهران با وجود گرون‌قیمت‌ترین ساختمان‌هایی که در اون هستن، معروف شده. نمونه‌هایی از لوکس‌ترین برج‌ها، پنت هاوس، آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی با متراژهای بالا و امکانات عجیب و غریب رو تنها میشه در خیابان فرشته تهران دید. از این رو به لحاظ قیمت، اگه خرید آپارتمان و خانه در فرشته رو بررسی کنیم، احتمالا با بالاترین قیمت‌های خرید آپاتمان در تهران مواجه میشیم. پس اگه میخواین یکی از ساکنین لوکس محله فرشته تهران باشین، باید سرمایه‌ی خیلی خیلی زیادی رو برای لاکچری‌ترین خریدتون آماده کنین.

نقشه‌ فرشته تهران:

خیابان فرشته با برخی از بهترین محلات دیگه در تهران همسایه است. این خیابان که در منطقه‌ی الهیه واقع شده، از شمال هم با همین خیابان محدود میشه. در جنوب منطقه‌ی فرشته هم بزرگراه سبز و مهم مدرس قرار گرفته که دسترسی شما به هر نقطه‌ای از تهران رو آسون میکنه. خیابان فرشته از غرب با خیابان ولیعصر و از سمت شرق هم با خیابان شریفی‌منش همسایه است. فرشته تهران از ولیعصر کمی بالاتر از چهارراه پارک وی آغاز میشه و تا محدوده‌ی پل رومی در شرق ادامه پیدا میکنه و طیف متنوعی از خانه‌ها در فرشته رو میتونین این بین ببینین.

دسترسی:

یکی از مزیت‌های نام برده شده در خیابان فرشته که برای خریداران خانه و آپارتمان در تهران هم اهمیت زیادی داره، دسترسی مناسب این منطقه به سایر نقاط شهره. شما در خیابان فرشته به هر نقطه‌ای از شهر میتونین دسترسی داشته باشین و این به سبب وجود بزرگراه‌ها و خیابان‌های مهم مثل زعفرانیه و الهیه در اطراف این منطقه است.

هر چند که از نظر مسافت منطقه‌ی فرشته با محدوده‌ی جنوبی و مرکزی تهران فاصله‌ی زیادی داره و ایستگاه مترو و اتوبوس مخصوص این خیابان وجود نداره اما وجود تاکسی‌ها و برخی از ایستگاه‌های بی آرتی و همچنین مترو در نزدیکی محدوده‌ی فرشته، کار رفت و آمد با وسایل نقلیه‌ی عمومی رو تسهیل بخشیده. اگه حمل و نقلتون تنها با ماشین شخصی است هم خیالتون راحت باشه. البته قابل ذکره که این محله به سبب وجود مراکز تجاری و تفریحی و شرایط متفاوتش در شهر تهران، در برخی از اوقات بار ترافیکی بیشتری داره.

امکانات:

به لحاظ کامل بودن انواع امکانات برای یک سکونت آسوده در شهری مثل تهران، خیابان فرشته حرف اول رو میزنه. شما برای انواع نیازهاتون با بهترین مراکز شهر روبه‌رو هستین. از مراکز ورزشی، آموزشی گرفته تا تفریحی و تجاری. وجود انواع پاساژها و مال‌های بزرگ و لوکس در محدوده‌ی الهیه و خیابان فرشته، مشتاقان زیادی رو به سمت این محله جذب کرده. نزدیکی خیابان فرشته به منطقه‌ی شمیرانات هم تنها آب و هوای خوب رو به این منطقه نبخشیده، بلکه این محله رو از لحاظ دسترسی به ییلاقات هم غنی کرده. انواعی از کافه و رستوران‌های لوکس و خاص شهر تهران رو هم میتونین در جایی مثل خیابان فرشته پیدا کنین.

مکان‌های دیدنی:

خیابان فرشته با ویژگی‌های عجیبش یکی از مکان‌هایی است که آدم‌ها باید گشت و گذاری در اون داشته باشن. با این حال، فرشته از مکان‌هایی برخورداره که بر جذابیتش افزوده. مال‌های لوکس و بزرگی مثل سام سنتر و کویین سنتر در این محدوده قرار دارن که هر روزه جمعیت زیادی به گذروندن اوقات فراغتشون در اون‌ها میپردازن. کافه‌ها و رستوران‌های شیک یا فودکورت سنترها هم، محبوبیت زیادی در این بین دارن. برخی از موزه‌هایی هم که در منطقه‌ی الهیه و محدوده فرشته واقع شدن، جذابیت زیادی برای مردم دارن. از جمله، موزه موسیقی ایران، دکتر حسابی و… سفارت‌های واقع شده در این منطقه هم باغ‌های بی‌نظیری رو دارن، مثل باغ سفارت ترکیه یا آلمان.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 
برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا