شهرک - دریاکنار - شمال - بابلسر - اجاره / ویلا /سالانه

شهرک - دریاکنار - شمال - بابلسر - اجاره / ویلا /سالانهe
شهرک دریاکنار
شنبه, 21 مرداد 1402
7 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام نحوه اجاره ویلا درشهرک دریاکنار و شهرک خزرشهر شمالی و شهرک خزرشهر جنوبی به این ترتیب می‌باشد که می‌توان به صورت اجاره سالانه طبق توافق بین مستاجر و موجر به صورت رهن کامل ویا اجاره ماهانه پرداخت شود ودر بعضی اوقات مبلغ رهن تبدیل به بخشی رهن و بخشی به

نمایش ویدئو

سلام

نحوه اجاره ویلا درشهرک دریاکنار و شهرک خزرشهر 09116392262

 

نحوه اجاره ویلا درشهرک دریاکنار و شهرک خزرشهر شمالی و شهرک خزرشهر جنوبی به این ترتیب می‌باشد که می‌توان به صورت اجاره سالانه طبق توافق بین مستاجر و موجر به صورت رهن کامل ویا اجاره ماهانه پرداخت شود ودر بعضی اوقات مبلغ رهن تبدیل به بخشی رهن و بخشی به صورت ماهانه طبق توافق طرفین انجام می‌شود.

این یه بخش از اجاره ویلا درشهرک دریاکنار و خزرشهر می‌باشد درشهرک دریاکنار و خزرشهر به دلیل استقبال زیاد از توریست‌های این شهرکهای برند و پرطرفدار معمولا اجاره شبانه هم در قیمتهای مختلفی طبق شرایط بنای موجود بسیار اهمیت دارد مثلا چند خوابه بودن ویلا چند سال ساخت موقعیت مکانی شرایط مبله از چه کیفیتی برخوردار باشد اینها آیتم‌هایی هستند که در اجاره ویلاهای شبانه در شهرک دریاکنار و یا خزرشهر مرسوم می‌باشد.

به دلیل محبوبیت زیادی که این شهرکها در کل کشور متقاضی های زیادی دارنده بسیاری از شرکت‌های دولتی و یا ادارات و شرکت‌های خصوصی و شهرداریهای مختلفی از نقاط مختلف کشور برای اجاره ویلا برای پرسنل و مدیران خود ویلاهایی را در شهرک دریاکنار و خزرشهر رزرو می‌کنند به صورت ماهانه و یا سالانه که بتوانند در طی فصول مختلف سال به راحتی استفاده نمایند.

به دلیل استقبال زیادی که در مورد اجاره و یلا در شهرک دریاکنار و یا خزرشهر وجود دارد همین امر باعث اجاره بهای سنگینی شده که حتی در ایام تعطیلات نوروزی و ایام تابستان شاهد رزرو هایی با قیمتهای بسیار بالا از طرف توریست‌هایی که میخواهند در پیک تعطیلات سال در شهرک دریاکنار و یا خزرشهر این ایام را سپری کنند در مقایسه با تورهای مسافری خارج از کشور از نظر قیمتی برابری ویا حتی پرهزینه تر می‌باشد.

شهرک دریاکنار و شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی امکانات بسیار زیادی برای رفاه ساکنین و توریست‌های داخل بسیار حائز اهمیت است همین امر هم باعث این شده که هم از نظر قیمت خرید و یلا درشهرک دریاکنار و شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی و یا اجاره سالانه وحتی شبانه با هزینه بالایی رقم خورد .

توضیحات:

امکاناتی شامل بانک ، هایپرمارکت ، رستوران‌های متعددبا دیزانهای روز ، الاچیق های سنتی ، کافی شاپ ، تره بار ، نانوایی ، املاک ، دفتر مهندسی ، دفاتر بیمه ، پیست اسکیت ، دوچرخه سواری ، موتور چهار چرخ ، پیاده روی ، جت اسکی ، شنا، ساحل شنی و ساحل سنگی ، رستوران ساحلی ، و سرگرمیهای شبانه در کنار ساحل دریای خزر ، نکهبانهای ۲۴ ساعته ، محصور بودن کل شهرک ، باغبان‌های دائمی ، شهرداری مجزا زیر نظر شهرستان بابلسر ، هییت مدیره شهرک و مدیر عامل ، فضای سبز بسیار وسیع و مشاع شهرک دریاکنار و خزرشهر ، نحوه ورود و خروج با کارت مالک و کارت میهمان ، ورود افراد متفرقه ممنوع ، امنیت و دنج بودن شهرک ، دورهای خودروهای شخصی تا ساعاتی سرگرمی جوانان ، و….. تمامی این اپشنهایی مه از آنها نام برده شد گوشه ای از جذابیت شهرک دریاکنار و شهرک خزرشهر هست که همین باعث محبوبیت دربین مردم کشور مخصوصا کسانی که به زندگی اشرافی تر علاقه دارند.

در واقع مکانی برای گذراندن اوقات و فراغت ثروتمندان و مرفح نشینان جامعه شده درشهرک خزرشهر شمالی و شهرک دریاکنار شما میتوانید یک زندگی اشرافی و مجلل را تجربه کنید و تمامی ماشینهایی روز دنیا را ببینید با اجاره ویلا به صورت شبانه و یا سالانه در شهرک دریاکنار و شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی میتوانید روزهای خوشی را برای خود ثبت نمایید.

ارتباط با ما:

شما عزیزان برای اجاره ویلا درشهرک دریاکنار و یا خزرشهر شمالی و جنوبی مخصوصا اجاره شبانه با هماهنگی یکی از دفاتر املاک دارای جواز کسب در داخل شهرک دریاکنار و یا شهرک خزرشهر میتوانید با ارائه مدارک شناسایی ‌اعلام هویت دریکی از ویلاهای اجاره ای شبانه به صورت هفتگی ویل ماهانه و یا سالانه اقدام کنید و از کارت ورود خروج میهمان برای خود و اعضای خانواده خود استفاده نمایید در این مقاله به بخشی از چگونگی شرایط رهن و اجاره و یلا درشهرک دریاکنار و یا شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی به نکاتی اشاره شد تا شما عزیزان تا حدودی به شرایط اقامت درشهرک دریاکنار و خزرشهر اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید دراین شهرکهای برند و پرطرفدار درسطح کشور روزهای خوبی را سپری کنید.

     

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا