شهرک + دریاکنار + مشخصات+ ویلاهای+ لاکچری

شهرک + دریاکنار + مشخصات+ ویلاهای+ لاکچریe
شهرک دریاکنار
شنبه, 21 مرداد 1402
9 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام در طراحی ویلا اولین و مهمترین هدف این است که بتوانید تا حد ممکن ویلای خود را لوکس و لاکچری طراحی نمایید. برای این منظور نیاز به یک سبک مشخص در طراحی ویلا دارید. سبکی که بتواند پس از اجرای ویلا هر بیننده ای را مجذوب خود کند. درویلاهای لاکچری در نظر گ

نمایش ویدئو

سلام

مشخصات ویلاهای لاکچری در شهرک ساحلی دریاکنار شمال بابلسر

ویلاهای لاکچری

در طراحی ویلا اولین و مهمترین هدف این است که بتوانید تا حد ممکن ویلای خود را لوکس و لاکچری طراحی نمایید. برای این منظور نیاز به یک سبک مشخص در طراحی ویلا دارید. سبکی که بتواند پس از اجرای ویلا هر بیننده ای را مجذوب خود کند. درویلاهای لاکچری در نظر گرفتن و مشخص کردن سبک طراحی ویلا، نیاز به یک یا چند الگو و مدل نیز دارد.

خوشبختانه در سبک کلاسیک و مدرن طراحی ویلا نمونه های اجرا شده و طراحی شده، بسیار زیادی وجود دارد. شما میتوانید با مشاوران سیتاک در امر طراحی ویلا تماس بگیرید و جهت طراحی لاکچری، مشاوره رایگان دریافت نمایید. ولی برای سبک های تلفیقی یا سنتی نیاز دارید که نمونه هایی را بررسی نمایید و آنها را با سلایق خود تطبیق دهید. البته می توانید در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا تلفیقی از سبک های مختلف را داشته باشید یا از تفکیک فضاها برای خلق دکوراسیون بهره ببرید.

اولین نکته ای که در طراحی ویلا اهمیت دارد این است که محل اجرای ویلای شما کجاست؟ آب و هوا و شرایط اقلیمی بسیاری در انتخاب نوع متریال اجرایی، تاثیر گذار است. در واقع طراحی ویلا در کنار اجرایی صحیح و اصولی و با متریال های خاص می تواند، ویلایی لاکچری را خلق کند. پس از اینکه در مورد مکان جغرافیایی اجرای ویلا و انتخاب متریال با طراح مشورت کردید، سبک مناسب برای طراحی ویلا را اتخاذ می کنید.

در این مرحله سیتاک به شما کمک می کند تا با توجه به فرهنگ شهر مورد نظر و شرایط بومی، بهترین سبک ساخت ویلا در نظر گرفته شود. ویلاهای لوکس در سبک های مدرن، کلاسیک و تلفیقی قابل طراحی و اجرا هستند. هر چند که ویلاهایی به سبک مراکشی نیز در سیتاک طراحی شده است. در هر صورت این انتخاب شماست و مستقیما روی خروجی کار تاثیر دارد. به طور کلی ویلاهای لاکچری ۳ دسته مشخصات دارند که با یکدیگر مرور می کنیم.
۱ – طراحی نمای ویلا
۲ – طراحی دکوراسیون داخلی ویلا
۳ – محوطه سازی ویلا

طراحی نمای ویلا:

بدیهی است که هر ویلایی برای لاکچری شدن به نمایی لاکچری و خاص نیاز دارد. طراحی ویلا شامل تمامی این بخش هاست. فقط کافی است طراح مورد اعتماد شما نبوغ و خلاقیت را در طراحی ویلا به کار گیرد. نما در ویلاهای لوکس بسیار حساس است. فرقی نمی کند سبک ویلای شما چیست. سبک کلاسیک یا مدرن. نمای ویلای شما می بایست لاکچری شود. این بحث لوکس بودن اول در طراحی نما لحاظ می گردد و سپس با دیتیل های اجرایی، کامل می شود.

پیشنهاد سیتاک این است که در هنگام طراحی ویلا از آرشیتکت بخواهید تا متریال ها مختلفی را روی مدلسازی ویلای شما تست کند. شما با دیدن متریال هایی مانند سنگ های ساختمانی، چوب، آجر یا حتی سیمان سفید می توانید راحت تر تصمیم بگیرید. البته نظر آرشیتکت بسیار مهم است. ولی وظیفه سیتاک تطبیق نظرات شما با ضوابط است.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا:

بخش مهم و اساسی دیگری که در طراحی ویلا به صورت لاکچری نقش دارد، بحث طراحی دکوراسیون داخلی است. تمام تلاش خود را انجام دهید تا در بخش طراحی داخلی ویلا همه چیز از قبل مشخص و نمایان باشد. شما باید هنگام انجام مراحل طراحی ویلا بتوانید عکس های ۳D را بازبینی و تغییرات احتمالی را لحاظ کنید. حتما سلیقه طراح، با سلیقه شما متفاوت است. بنابراین در زمان طراحی سعی کنید هرگونه تغییر و اعمال سلیقه را با طراح در میان بگذارید.

نکته ی اساسی در طراحی ویلا این است که هماهنگی کامل بین طراحی داخلی و نما می بایست برقرار باشد. شما نمی توانید ویلایی را لاکچری بپندارید که نمای آن از یک سبک و طراحی داخلی آن از سبک دیگری پیروی می کند. ویلاهای لاکچری عموماً در یک سبک و یک ایده طراحی می شوند. بخش نما و بخش داخلی می بایست با یکدیگر در هماهنگی کامل باشد.

شما میتوانید این هماهنگی را، هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک طراحی ویلا لحاظ کنید. بحث نورهای داخلی و رنگ هایی که در طراحی داخلی ویلا در نظر می گیرید کاملا سلیقه ای است ولی می تواند تابعی از سبک مورد طراحی نیز باشد. بازی با نور و رنگ در طراحی داخلی ویلا بسیار مهم است. زیرا تمام جلوه ی دکوراسیون داخلی با اجرای صحیح دیتیل ها و همین نوپردازی داخلی است.

محوطه سازی ویلا:

در محوطه سازی ۲ اقدام اساسی وجود دارد. اول تفکیک محوطه به بخش های سبز و تفریحی و دوم اجرای محوطه سازی طبق طرح مصوب که طرح با شما فیکس کرده است. محوطه سازی به نوعی از ۲ بخش قبلی نیز مهمتر است. زیرا ویلایی لاکچری باید محوطه و فضای سبزی اصولی و کاربردی داشته باشد. برای این منظور پیشنهاد می دهیم ابتدا بخش های مختلف محوطه ویلا را نام گذاری کنید.

بخش نشیمن در محوطه ویلا که در اجرا می بایست با آلاچیق های لوکس اجرا شود، معمولا در جانمایی اولیه محوطه اولویت دارد. استخر رو باز و زمین ورزش کودکان و آبنما نیز قسمت های دیگر یک محوطه لاکچری است که طراح در هنگام طراحی ویلا تمام آنها را به نسبت مساحتی که در اختیار دارد طراحی میکند. نور محوطه و چراغ هایی که در آن استفاده می کنید نیز می بایست از قبل طراحی و محاسبه شود.

محاسباتی که در مورد روشنایی محوطه انجام می گیرد، بسیار حساس و مهندسی است. زیرا ویلاهای لاکچری در شب، محوطه هایی کاملا روشن و لاکچری دارند. این نکات به همراه در نظر گرفتن نوع فضای سبز محوطه می تواند به لاکچری شدن ویلایی که قصد طراحی و ساخت آن را دارید کمک کند.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

 

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا