مجتمع چناران پارک گرانترین آپارتمان ایران

مجتمع چناران پارک  گرانترین آپارتمان ایرانe
برج مسکونی
شنبه, 21 مرداد 1402
5 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

مجتمع چناران پارک یکی از مجلل‌ترین برج‌های تهران است که به ادعای سازندگانش که در سایت مجتمع نوشته‌اند: “ما مجتمعی لوکس و تمام‌عیار بنا کردیم.در مجتمع چناران پارک رزیدنس ما چیزی غیر قابل تصور را طراحی و مهندسی کرده ایم که بالا ترین انتظارات شما را بر آورده

مجتمع چناران پارک گرانترین آپارتمان ایران

مجتمع چناران پارک یکی از مجلل‌ترین برج‌های تهران است که به ادعای سازندگانش که در سایت مجتمع نوشته‌اند: “ما مجتمعی لوکس و تمام‌عیار بنا کردیم.در مجتمع چناران پارک رزیدنس ما چیزی غیر قابل تصور را طراحی و مهندسی کرده ایم که بالا ترین انتظارات شما را بر آورده سازد.

نام مجتمع: چناران پارک رزیدنس
مکان: منطقه الهیه تهران
متراژ: آپارتمان ها از ۲۶۰ تا ۵۵۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع
مهندسین معمار: فرزاد دلیری و امید غلامپور

توضیحات:

مجتمع چناران پارک رزیدنس در زمینی با موقعیتی استثنائی به وسعت حدود هشت هزار متر مربع در بهترین نقطه الهیه با تنوع متراژ آپارتمان ها از دویست و شصت الی پانصد و پنجاه متر مربع می باشد که فضائی بیش از پنج هزار متر مربع محوطه فضای سبز در اطراف برج شامل محیط های جذاب، آب نما و آبشار های زیبا، و نیز جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری را دارا است.در این ساختمان بالا ترین استاندارد زندگی را برای یک منزل شیک و جادار طراحی شده و در عین حال به کوچکترین جزئیات توجه خاص شده است. یک ساختمان مدرن با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت روز دنیا و نیز آرامش فضای سبز محوطه شما را به یک فضای گرم و کلاسیک داخلی دعوت می کند.

توضیحات:

در این مجتمع بالا ترین استاندارد زندگی برای یک منزل شیک و جادار طراحی شده و در عین حال به کوچکترین جزئیات توجه خاص شده است. این ساختمان محاصره شده با درختان تنومند کهن سال و نیز فضاهای سبز طراحی شده با نهرهای آب، آبشارها و برکه مصنوعی مناظر کم نظیری را از بالکن ها و تراس های آپارتمان خواهد داشت. بهترین امکانات از قبیل سیستم امنیتی پیشرفته، خدمات سرو غذا، سالن‌های ورزشی، فضای مشجر و بهترین چشم‌انداز را دارد.لابی بزرگ و مجلل، مشاعات بی نظیر، استفاده از بهترین مصالح ساختمانی نظیر شیر‌آلاتی که روی آن آب‌طلا کار شده است همراه امکاناتی چون کیترینگ، کارواش ماشین، خشکشویی، رستوران و سالن ورزشی از امکانات این برج است.

وی همچنین به سیستم ورود و خروج از این ساختمان اشاره می کند و می گوید: ” این ساختمان از گارد ویژه‌ای برخوردار است که ورود و خروج از آن براحتی امکان‌پذیر نیست. درهای ورودی به شکلی که امروزه همه درها دارای ریموت هستند نیست، بلکه درها با شماره پلاک هر ماشین به صورت دیجیتال باز می شود و دیگر احتیاج به ریموت نیست.

فرزاد دلیری در سال ۱۳۳۳ متولد شد و از دانشگاه معماری و طراحی شهری علم وصنعت ایران فارغ التحصیل شد. او کار معماری خود را در اوایل سال ۱۳۵۹ در تهران آغاز کرد. نام دلیری و کار او به خوبی در ایران به ویژه در تهران(شهری ساخته شده از سبک های مدرن و سنتی که در آن تعداد ساختمان های شیک و چشمگیر روز به روز رو به افزایش است) به رسمیت شناخته شده است.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا