مازندران / بابلسر / ساحلی / شهرک / برند / خزرشهر - شمالی

مازندران / بابلسر / ساحلی / شهرک  /  برند  / خزرشهر - شمالیe
شهرک خزرشهر شمالی
شنبه, 21 مرداد 1402
6 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام شهرک خزرشهر شمالی این شهرک از برترین شهرکهای خصوصی ساحلی لاکچری در غرب استان مازندران حدفاصل ۵ کیلومتری شهرستان بابلسر که در ضلع جنوبی شهرک خزرشهر جنوبی قراردارد پل ارتباطی عابر رو این دو شهرک را به هم متصل می‌کند

پادکست صوتی

نمایش ویدئو

سلام

شهرک خزرشهر شمالی

این شهرک از برترین شهرکهای خصوصی ساحلی لاکچری در غرب استان مازندران حدفاصل ۵ کیلومتری شهرستان بابلسر که در ضلع جنوبی شهرک خزرشهر جنوبی قراردارد پل ارتباطی عابر رو این دو شهرک را به هم متصل می‌کند.

ارتباط شهرک خزر شهر شمالی و جنوبی:

تردد بین این دو شهرک خزرشهر شمالی وجنوبی با کارت ورودی مشترک با یک هییت مدیره کنترل می‌شود در قسمت ضلع شرق متصل به شهرک دریاکنار ‌درضلع جنوبی اتوبان به شهرک دریاسر از ابتدای ورودی اتوبان اصلی میدان معلم بابلسر به سمت غرب به موازات شهرک دریاکنار وشهرک خزرشهر شمالی وجنوبی وشهرک دریاسر حدود ۳ کیلومتر بر اتوبان اصلی فروشگاههای برند جذابیت بیشتری به توریست‌ها ‌مالکین این چهار شهرک برند وپرطرفدار داده ورونق کسب و کار خاصی به خود گرفته است.

مراکز خرید:

فروشگاههایی از قبیل ال سی وایکیکی ، آدیداس ، نایک ، کتان تافته ، پوشاک خانواده، ریبوک ، و …. در خیابان اصلی این شهرکهای برتر در ایام تعطیلات نوروز ‌تابستان شاهد مسافران و مالکین زیادی در این خیابان در تمامی ساعات رفت وامد زیادحال و هوای یک منطقه زیبا وتوریستی را چندان برابر می‌کند.

امتیازات ویژه مراکز خرید:

یکی از امتیازات ویژه این فروشگاهها در کنار این شهرکهای برند فاصله نزدیک فروشگاهها به یکدیگر این امکان را به توریست ها داده تا بتوانند با پارک خودرو خود دریکی از پارکینگهای خصوصی به تمامی فروشگاهها به صورت پیاده از تمامی فروشگاههای برندی که در این خیابان قراردارد سری بزنند و تا ساعت‌ها سرگرمی در فروشگاههای خرید ورستورانها اوقات فراغتی ویژه وبه یاد ماندنی خاطراتی ثبت کنند.

توضیحات:

هرچند نمیتوان تمامی جذابیت‌های این منطقه توریستی را در چند سطر توضیح داد شما عزیزان با یک سفر به این منطقه پرطرفدار به شهرکهای خزرشهر ودریاکنار ‌فروشگاههای برند منطقه دیگر یکی از انتخابهای ویژه برای سفر و خرید گزینه اول خواهد بود شهرک خزرشهر خصوصی وساحلی و محصور شده است.‌

پلاکهای این شهرک:

تمامی پلاکهای ساخته شده دارای سندشش دانگ تفکیکی وبا اصالت برای هر پلاک صادر شده یکی از امتیازات خاص شدن خزرشهر در مقابل شهرکهای دیگر بزرگ بودن پلاکها می‌باشد که از ۷۰۰ متر تا ۲۰۰۰ متر تفکیک شده هستند که می‌توان در این زمین‌ها در این متراژها بناهای بیشتری نسبت به پلاکهای کوچک ساخت که امروزه شاهد بناهایی تا متراژ ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر در بعضی از قسمتها به دلیل بزرگ بودن زمین‌ها توانسته اند عمارت‌های زیبا طبق سلیقه خودبسازند.

 

خیابان های این شهرک:

در شهرک خزرشهرشمالی کلا چهار خیابان نام گذاری شده به نامهای خیابان مروارید که درضلع غرب شهرک خیابان صدف قسمت مرکزی شهرک خیابان مرجان بین خیابان صدف ودریا قراردارد ‌خیابان دریاضلع شرق شهرک تا سمت سی ساید وطرح دریا درانتهای این خیابان قراردارد.

 

رستوران‌ها وکافه ها:

در قسمت لب دریا خزرشهر شمالی رستوران‌ها وکافه هایی برای اوقات وفراغت مالکین ومهمانان وتوریستها قراردارد شما میتوانید لب دریا با قایق های موتوری وجت اسکی اجاره ویا شخصی تفریحات دریایی ‌هیجان انگیز تجربه کنید.اغلب ساکنین شهرک خزرشهر درساعات واوقات فراغت خود پیاده روی ودوچرخه سواری یکی از ورزشهای سالم دراین شهرک به چشم میخورد.

 

مکان های تفریحی:

درضلع جنوبی سی ساید خزرشهر سرگرمیهای دیگری از قبیل زمین تنیس و بسکتبال والیبال در قسمتی از جایگاه ویژه خود به صورت محصور شده با فنسهای فلزی طرفداران خودرا در این فضا به خود اختصاص داده درکنار فضاهای تعریف شده فضایی برای بازی بچه ها درنظر گرفته شده که می‌توان کودکان را ساعاتی سرگرم بازی وتفریح سالم در فضای مخصوص خود نگهداری کرد.

 

ویلاهای این شهرک:

ویلاهای شهرک خزرشهر شمالی تیپ‌های مختلفی می‌باشد اکثر ویلاهای قدیمی فلت بازسازی شده اند برخی مالکین ویلاها نوساخته در تیپ‌های مدرن وکلاسیک وسلطنتی با ابعادی مختلف ساخته اند کل پلاکهای موجود درخزرشهر شمالی حدود ۱۳۰۰ پلاک بندی شده اند.

 

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا