سبک پاپ آرت در دکوراسیون، منزلی خاص و متمایز

سبک پاپ آرت در دکوراسیون، منزلی خاص و متمایزe
شنبه, 21 مرداد 1402
9 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سبک پاپ آرت در دکوراسیون” یک انتخاب جسورانه و متفاوت برای افرادی که تمایز و خاص بودن را ترجیح می دهند است و کسانی که به دنبال خصوصیات منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی هستند، با ویژگی های این سبک ارتباط خوبی برقرار می کنند

سبک پاپ آرت در دکوراسیون، منزلی خاص و متمایز

سبک پاپ آرت در دکوراسیون، منزلی خاص و متمایز

سبک پاپ آرت در دکوراسیون” یک انتخاب جسورانه و متفاوت برای افرادی که تمایز و خاص بودن را ترجیح می دهند است و کسانی که به دنبال خصوصیات منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی هستند، با ویژگی های این سبک ارتباط خوبی برقرار می کنند. سبک پاپ آرت در طراحی داخلی هم کاربرد دارد و اجرای آن با استفاده از تصاویر کارتونی، آگهی های تبلیغاتی، پوسترهای رنگی و نقوش مختلف روی دیوار و مبلمان انجام می شود. تنوع بی نظیر رنگ های شاد و جذاب در طراحی داخلی با این سبک، آن را از دیگر سبک ها متمایز می کند. اگر شما به استفاده از عناصر مذکور و رنگ های خاص در طراحی داخلی و چیدمان علاقه مند هستید، می توانید پاپ آرت را به عنوان سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و با اجرای این سبک، زندگی در یک فضای متفاوت و جذاب را تجربه کنید.

در این مطلب، روش هایی برای اجرای این سبک در دکوراسیون منزل را معرفی خواهیم کرد.

سبک پاپ آرت در معماری چیست؟

در دهه پنجاه میلادی در آمریکا و انگلیس سبک پاپ آرت ابداع شد. این کلمه از نظر لغوی مخفف هنر مردمی است. علت شکل گیری این سبک هنری واکنش به تولید انبوه بود. در واقع این سبک انتقادی بر مصرف گرایی دیوانه وار جامعه محسوب می شود. هنرمندی به نام اندی وارهول تصویری از مرلین منرو تهیه می کند که این تصویر آغازگر پاپ آرت در معماری شناخته می شود.

سبک پاپ آرت چگونه متمایز می سازد؟

رنگ های پاپ آرت:

رنگ های مورد استفاده در پاپ آرت، رنگ های شاد هستند، مثل زرد، صورتی، قرمز، نارنجی، سبز و موارد دیگر که معمولا در ترکیب با یکدیگر و بدون در نظر گرفتن قواعد سخت ترکیب رنگ به کار می روند و یک رنگین کمان فوق العاده می سازند.

کاغذ دیواری پاپ آرت:

کاغذ دیواری هایی که دارای نقوش خاص و حتی عجیب و غریب هستند و رنگ های شاد و متنوعی دارند برای دکوراسیون پاپ آرت مناسب می باشند. همچنین کاغذ دیواری هایی که در طراحی آن ها از نقوش و تصاویر کارتونی استفاده شده نیز کاربرد وسیعی در طراحی داخلی به سبک پاپ آرت دارند.

مبلمان پاپ آرت:

اگر تمایل به پیاده سازی سبک پاپ آرت دارید در انتخاب مبلمان از فرم های خاص تبعیت کنید و به دنبال مبلمانی باشید که شکل آن ها هیچ شباهتی با مبلمان عادی و مرسوم در دکوراسیون منزل ندارد. میزها، صندلی ها و کاناپه خود را از میان انواع جذاب و متفاوت انتخاب کنید و در ترکیب با هم به کار ببرید.

کوسن های پاپ آرت:

اگر دوست دارید سبک پاپ آرت را در کنار سبک دیگری به کار بگیرید یا هنوز آن قدر شهامت پیدا نکرده اید که آن را به صورت کامل اجرا کنید، می توانید از کوسن ها استفاده نمایید. این کوسن ها در کنار مبل های ساده و تک رنگ، خیلی زیبا می شوند.

تابلوهای سبک پاپ آرت بسیار هیجان انگیزند:

یکی از چیزهایی که در سبک پاپ آرت شناخته شده است، استفاده از تابلوهایی است که تصاویر کارتونی با رنگ های خاص را به نمایش می گذارند. تابلوها نقش مهمی در دکوراسیون پاپ آرت دارند و جزو مهم ترین فاکتورهای طراحی داخلی طبق این سبک می باشند. تابلوهای پاپ آرت به ندرت تک رنگ بوده و اکثر آن ها از نقوش مختلف و رنگ های متنوع تشکیل شده اند.

پاپ آرت در دکوراسیون داخلی ؛ رنگ های نئونی، قدرتمند و تاثیر گذار!:

رنگ ها و تنالیته های صورتی، بنفش، زرد، قرمز، آبی و … تاثیر گذار ترین و جاه طلبانه ترین حالت تمام این رنگ ها را در نظر داشته باشید؛ این رنگ ها، رنگ های محبوب در سبک پاپ آرت به شمار می روند. این سبک هنری با انرژی رنگ ها به خانه هیجان و پویایی می بخشد. با استفاده از سبک پاپ آرت در دکوراسیون می توانید جوانی، تحرک و هیجان را به خانه بیاورید. در واقع پاپ آرت در دکوراسیون به شما کمک می کند تا با استفاده از رنگ ها به سال های ۱۹۶۰ سفر کنید. در این سبک در مبلمان و اکسسوار ها سطوح درخشان و طرح ها و خطوط هندسی در الویت قرار دارند.

ویژگی های سبک پاپ آرت:

نیازی به توصیف بیش از حد این سبک نیست. به دلیل این که به محض ورود به مکانی با دکوراسیون پاپ آرت بدون درنگ متوجه جایگاه ویژه این سبک نسبت به سبک های دیگر می شوید. در حال حاضر اکسسوری ها و اشیاء بسیاری به سبک پاپ آرت متداول شده که تهیه آن ها به راحتی امکان پذیر است.

از جمله مهم ترین ویژگی های این سبک به شرح زیر است:
• تصاویر هنرمندان
• پوستر های رنگی
• کاربرد رنگ های نئونی
• استفاده از خطوط خشن و بریده شده

مقاله درباره سبک پاپ آرت:

عبارت Pop Art مختصرPopular Art (هنر عامه پسند) است.
هنر پاپ یکی از جنبشهای اصلی قرن بیستم بود. در سال ۱۹۵۸ کلمه Pop Art را برای اولین بار در مجله Architectural Digest چاپ کردند. هنر پاپ را دادای نیمه دوم قرن بیستم نامیدند. این جنبش در آخرین سال های دهه ۱۹۵۰ در انگلستان به وجود آمد و در آمریکا به نقطه کمال خود رسید. جنبش پاپ آرت عمدتا یک جنبش هنری آمریکایی و بریتانیایی بود.

پاپ آرت در آغاز در ایالات متحده به عنوان واکنشی در برابر سبک اکسپرسیونیسم انتزاعی مورد توجه قرار گرفت. وجه مشخصه هنر پاپ در آمریکا و بریتانیا از جمله عبارت بود از استفاده از تصاویر کتاب های کارتونی ، آگهی های تبلیغاتی، بسته بندی و تصاویر تلویزیون و سینمایی زیرا هواخواهان “پاپ آرت” بار دیگر به سراغ تصاویر فیگوراتیو و اندام وار رفتند واز روش های ترسیم خطوط کناری و به ظاهر عکاسانه استفاده کردند.

پاپ آرت در اتاق نشیمن

پاپ آرت در اتاق خواب

استایل پاپ آرت

مهمانی به سبک پاپ آرت

سبک پاپ آرت در طراحی لباس

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 

 

 
برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا