بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی خانه های لاکچری

بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی خانه های لاکچریe
شنبه, 21 مرداد 1402
12 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام انتخاب صحیح و خلاقانه رنگ برای رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی خانه میتواند ظاهری جذاب و لاکچری به خانه شما بدهد. در این مطلب شما را با بهترین و محبوب ترین رنگ ها برای رنگ آمیزی خانه ها و دکوراسیون های لوکس آشنا می کنیم. پیش از انتخاب رنگ برای رنگ آمیز

بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی خانه های لاکچری 

انتخاب صحیح و خلاقانه رنگ برای رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی خانه میتواند ظاهری جذاب و لاکچری به خانه شما بدهد. در این مطلب شما را با بهترین و محبوب ترین رنگ ها برای رنگ آمیزی خانه ها و دکوراسیون های لوکس آشنا می کنیم. پیش از انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی خانه و ساختمان مورد نظرتان بهتر است اطلاعاتی در مورد روانشانسی رنگ ها و تاثیر هر کدام بدست آورید. به طور کلی رنگ ها شامل سه دسته فعال، غیر فعال و خنثی هستند. رنگ های فعال رنگ هایی محرک، شاد و پرانرژی می باشند رنگ های غیر فعال به رنگ هایی گفته می شود که احساس آرامش را به انسان القاء می کنند.

رنگ های خنثی برای متعادل سازی رنگ های تیره و روشن به کار می روند. یک نقاش حرفه ای میتواند با حداقل رنگ ها بهترین رنگ آمیزی را انجام دهد. برای داشتن این چنین هنری بیش از هر چیزی باید رنگ ها را بشناسید و در هنگام رنگ آمیزی تاثیر هر کدام از رنگ ها بر روح انسان را در نظر بگیرید. امرزوه برای زیباسازی فضای خانه رنگ های لاکچری یکی از اولین انتخاب ها هستند. با استفاده از این رنگ ها شما میتوانید خانه ای زیبا و لوکس بسازید و از تماشای رنگ بندی آن لذت ببرید. از بهترین و محبوب ترین رنگ های لاکچری میتوان رنگ های سفید، طلایی، نقره ای، سورمه ای، بنفش، قرمز تیره، سبز یشمی، سبز زیتونی، آبی فیروزه ای، توسی، قهوه ای سوخته، برنز و رنگ کرم را نام برد.

توضیحات:

استفاده از این رنگ ها در رنگ آمیزی خانه دکوراسیون و فضایی لوکس در خانه ایجاد میکند. این رنگ ها را علاوه بر نقاشی ساختمان میتوان برای رنگ دکوراسیون و اثاثیه منزل، رنگ نمای ساختمان و دیگر رنگ های موجود در دکوراسیون خانه نیز پیشنهاد کرد. البته برای استفاده از هر یک از این رنگ ها ابتدا باید رضایت صاحبخانه را جلب کرده باشید. رنگی که برای رنگ آمیزی خانه به کار می رود باید با سلیقه مشتری و دکوراسیون خانه همخوانی داشته باشد تا پس از اتمام رنگ آمیزی از منظره ای که ایجاد میکنید پشیمان نشوید. یکی از بهترین روشهای برای ایجاد فضایی لاکچری در خانه استفاده از ترکیب رنگ های زیبا و خاص در رنگ آمیزی خانه است. در ادامه به این ترکیب رنگ های خاص و زیبا در دکوراسیون لاکچری آشنا می شوید. رنگ های غیر فعال، سرد و خنثی معمولا به عنوان رنگ اصلی در دکوراسیون های لاکچری به کار نمی روند اما میتوان از آنها به عنوان رنگ های مکمل در این فضاها استفاده کرد.

کاربرد رنگ های فعال در فضاهای لاکچری:

رنگ های فعال بهترین و محبوب ترین رنگ ها برای رنگ آمیزی فضاهای لوکس هستند. این رنگ ها پر از حرارت، تحرک و هیجان بوده و شامل طیف متنوعی از تیره تا روشن هستند. رنگ های فعالی که از طیف گرم باشند بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی یک فضا و دکوراسیون لاکچری هستند. البته نباید این رنگ ها را به تنهایی در یک فضا به کار برده شوند. بهتر است در کنار این رنگ ها رنگ های غیر فعال و خنثی را به عنوان رنگ مکمل و متعادل کننده فضا استفاده کرد.

بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی فضای لاکچری

رنگ سفید:

بدون شک رنگ سفید پرکاربردترین رنگ در نقاشی ساختمان است که هیچگاه از اعتماد به آن پشیمان نخواهید شد. این رنگ خنثی و زیبا به تنهایی چندان جلوه ای ایجاد نمیکند اما وقتی در کنار رنگ های یگر به کار رود منظره ای خیره کننده و جذاب را پیش روی چشمان شما می گذارد.

سفید سنبل پاکی و صداقت است و در آثار معماری گذشته نیز کاربردهای زیادی داشته است. این رنگ زیبا و دوست داشتنی در ترکیب با رنگ طلایی بسیار زیبا بوده و یادآور معماری سبک کلاسیک و طراحی های داخلی دوره لوییس فرانسه است.
از این ترکیب رنگ میتوانید برای رنگ آمیزی فضاهای لوکس تالارهای پذیرایی مجلل ساختمان و اتاق های نشیمن استفاده کنید.

رنگ بنفش:

بنفش یکی از لوکس ترین رنگ هاست و به عنوان یک رنگ سلطنتی و اشرافی شناخته می شود. این رنگ زیبا و جذاب برای طراحی لباس، لوازم آرایشی، دکوراسیون منزل و نقاشی ساختمان کاربردهای فراوانی دارد. برای استفاده از رنگ بنفش باید مهارت زیادی در زمینه معماری و نقاشی ساختمان داشته باشید. این رنگ لوکس و زیبا در کنار رنگ های رنگ سفید، صورتی مات، طلایی و استخوانی جلوه بسیار زیباتری پیدا میکند. استفاده از رنگ بنفش بر روی قسمت های مسطح دیوار و یکی از رنگ های گفته شده بر روی برجستگی ها و نقوش روی دیوار و ستون ها بهترین پیشنهاد برای داشتن یک طراحی لوکس است. بنفش رنگی خاص و لاکچری است که میتوانید بسته به سبک بنای خانه از آن در رنگ آمیزی بخش های مختلف خانه مانند آشپزخانه، اتاق کودک، حال و پذیرایی استفاده کنید

بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی فضای لاکچری:

رنگ سبز:

رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای نقاشی ساختمان است. طیف های سبز زیتونی، سبز یشمی و آبی زیتونی از بهترین رنگ ها برای رنگ آمیزی اتاق های لوکس و مدرن است. رنگ سفید، عاجی، کرم و طلایی بهترین رنگ های مکمل برای این رنگ ها هستند. رنگ های سفید و عاجی، سفید و طلایی، کرم و طلایی در ترکیب با سه رنگ سبز یشمی، آبی فیروزه ای و سبز زیتونی نمای بسیار لوکس و جذابی به خانه شما خواهند داد.

رنگ سورمه ای:

سورمه ای رنگی بسیار خاص، بی نظیر، نادر و فوق مدرن است که کمتر شاهد استفاده از آن در نقاشی ساختمان بوده ایم. این رنگ زیبا و مهجور یکی از بهترین و لوکس ترین رنگ ها برای رنگ آمیزی فضاهای لاکچری است. رنگ سورمه ای در یک دکوراسیون سرمه ای زیبایی حیرت آوری به خانه شما خواهد داد. اگر به دنبال یک تغییر زیبا و جدید در خانه خود هستید بهتر است رنگ سرمه ای را برای رنگ آمیزی خانه خود انتخاب کنید. ترکیب رنگ سرمه ای با یکی از رنگ های آبی نفتی، سفید، زرد خردلی، توسی روشن، کرم و طلایی موجب می شود که زیبایی این رنگ لوکس و مدرن بیشتر به چشم بیاید. ترکیب رنگ سرمه ای با رنگ طلایی مخصوصا وقتی که میزان رنگ طلایی بولدتر باشد فضایی بسیار شیک و مدرن به خانه شما خواهد داد. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم بدون هیچ نگرانی به این رنگ زیبا اعتماد کنید تا از دیدن نتیجه آن شگفت زده شوید.

کاربرد نورپردازی در رنگ آمیزی خانه:

نورپردازی یکی از عوامل اثر گذار بر زیبا شدن دکوراسیون و نمای داخلی خانه است. شما با استفاده از نورپردازی حرفه ای میتوانید تمرکز را بر روی بخش های خاصی از خانه بیشتر کرده و فضایی خاص در خانه ایجاد کنید. برای مثال با نورپردازی حرفه ای میتوان گوشه های تاریک، باریک و دیوارهای بلند خانه را روشن، برجسته و زیباتر کرد. شما میتوانید با استفاده از یک نورپردازی خلاقانه نمای خارجی و داخلی خانه لوکس خود را برجسته تر کنید.

کاربرد آینه در یک در یک دکوراسیون لوکس:

آینه کاری یکی از بهترین راههای زیبا سازی دیوارهای خانه و اماکن اداری و تجاری است که نمایی لوکس و خاص به آنها می دهد. آینه کاری شفافیت و انعکاس رنگ های لوکس را صد چندان میکنند مخصوصا آینه کاری هایی با طرح های چند تکه که نمایی براق و جذاب در ساختمان ایجاد میکنند. با اجرای آینه کاری هایی با طرح ها و اندازه های مختلف فضایی خاص و چشم نواز در خانه لاکچری خود ایجاد خواهید کرد که هیچگاه از تماشای آن خسته نخواهید شد.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 
برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا