ویلا لوکس و شگفت انگیز در نزدیکی سواحل اسپانیا

ویلا لوکس و شگفت انگیز در نزدیکی سواحل اسپانیاe
شنبه, 21 مرداد 1402
9 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

ویلا لوکس Palazoo Delle Luce، دارای طراحی مجلل و کلاسیک است و به سبک معماری کوچ نشینی اسپانیایی در سال 2003 ساخته شده است. این ویلا در یکی از یهترین نقاط منطقه La Zagaleta قرار دارد و با داشتن منظره فوق العاده رو به دریا و کوه، دارا بودن بهترین مصالح ساخت

ویلا لوکس و شگفت انگیز در نزدیکی سواحل اسپانیا

ویلا لوکس Palazoo Delle Luce، دارای طراحی مجلل و کلاسیک است و به سبک معماری کوچ نشینی اسپانیایی در سال 2003 ساخته شده است. این ویلا در یکی از یهترین نقاط منطقه La Zagaleta قرار دارد و با داشتن منظره فوق العاده رو به دریا و کوه، دارا بودن بهترین مصالح ساختمانی و مجهز بودن به بالاترین تکنولوژی ها، احتمالا بهترین ویلا در این منطقه است. در ادامه جزئیات و ویژگی های این خانه را برای شما شرح خواهیم داد.

این ویلا لوکس به چه سبک معماری ساخته شده است؟

یکی از ویژگی های کلی این ویلا لوکس، معماری آن به سبک معماری کوچ نشینی اسپانیایی است که این سبک معماری به لوکس بودن و استفاده از فضای آزاد معروف است. سبکی که پیرامون آن طبیعت زیبا و رویایی قرار دارد و برای اجرای طراحی خود از بهترین نوع و کیفیت مصالح ساختمانی و دکوریجات استفاده می کند.

در دکوراسیون داخلی این ویلا لوکس از چه عناصر و مصالحی استفاده شده است؟

اگر در داخل قسمت های مختلف این خانه قدم بزنیم، ستون های سنگی، ورودی های هلالی شکل، سقف های صندوقی با گچبری های تاجی و سنگ مرمر کف سالن ها، نظر ما را به خود جلب می کند. این نوع ظرافت و زیبایی در دکوراسیون این ویلا نشان دهنده این است که این بنا با دقت و فکر بسیار مناسبی ساخته شده است. نا گفته نماند که طراحی داخلی این ویلا به صورت طرح باز است که فضایی وسیع و بسیار مناسب برای میزبانی از تعداد زیادی از افراد است.

سالن پذیرایی با تراسی رو به ساحل دریا:

با ورود به سالن پذیرایی ویلا، سقف بلند و شومینه بسیار بزرگ آن توجه شما را به خود جلب می کند. این سالن دارای درهایی با سبک پالادیان است و شما می توانید با عبور از این درها وارد تراس شده و از منظره باغ ها، طبیعت و خط ساحلی اسپانیا لذت ببرید.

تجربه سرو غذا در فضای آزاد ناهار خوری:

برای پذیرایی ناهار و شام از مهمانان ویژه و یا در مناسب های خاص شما می توانید از ناهار خوری لوکس و دایره ای شکل این ویلا استفاده کنید. این ناهار خوری منظره وسیع و رویایی به زمین های پایین تر دارد و می توانید با باز کردن درهای پالادیان این سالن، غذای خود را در هوای مطلوب و فضای آزاد میل کنید.

آشپزخانه مجهز و لوکس این ویلا:

آشپزخانه این ویلا کاملا برای پخت هر گونه غذا برای شما مجهز است و بخشی از آن نیز برای صرف غذا تخصیص داده شده است. از دیگر ویژگی های این آشپزخانه می توان به بالابر غذا بین طبقات، جزیره مرکزی و شومینه مجهز آن اشاره کرد.

اتاق خواب مستر با کف گرانیت سیاه:

کل بخش شرقی طبقه اول این ویلا لوکس به اتاق خواب مستر بزرگی اختصاص داده شده است. با ورود به این اتاق خواب متوجه تعداد زیادی در پالادیان می شوید که شما را به تراس با منظره فوق العاده به اطراف هدایت میکند. یکی از ویژگی های لوکس این اتاق جنس کف آن است که از گرانیت سیاه آفریقایی با ورق های طلایی خاتم کاری شده است.

حمام لوکس مستر زیر سقف شیشه ای:

در حمام مستر یک وان مرکزی از جنس عقیق پاکستانی در زیر سقف شیشه ای وجود دارد. داشتن فضای مخصوص برای پوشیدن لباس هم امکانات این حمام را کامل کرده است.

اتاق مهمان با حمامی از جنس سنگ مرمر سبز:

در طبقه هم کف این ویلا و در قسمت شرقی آن یک اتاق خواب برای مهمانان و یک حمام مخصوص از سنگ مرمر سبز رنگ وجود دارد.

ورودی ساختمان با مجموعه ای از هنرهای دست ساز:

بعد از آن که از در ورودی بسیار بلند این ویلا عبور کردید، سنگ مرمر سفید کف سالن و لوسترهای نفیس دست ساز و سفارشی توجهتان را جلب خواهد کرد. برای رفتن به طبقه اول این ساختمان و طبقه پایین تر باید از راه پله های عریض با حفاظ شیشه ای که با دست قلم زنی شده است، استفاده کنید. ورودی ماشین رو این ویلا یک مسیر طولانی و مارپیچ است که در انتها آن به یک میدان با فواره بزرگ و پارکینگ ماشین ها می رسیم. ورودی اصلی ویلا دارای دو ستون با سر ستون های گچ بری شده است که با یک چلچراغ بزرگ و روییایی روشن می شود. در قسمت غربی محوطه نیز اتاق رخت شوی خانه قرار دارد.

توضیحات:

اگر به قسمت های جنوبی ویلا بروید می توانید ساعت ها سرگرم باشید، چون در این بخش یک استخر روباز بزرگ، دو استخر سرپوشیده و محوطه ای مسطح و بزرگ پوشیده از چمن، وجود دارد. برای لذت بردن از تماشای فیلم در سینمای خصوصی به قسمت شرق ویلا بروید، تا وارد اتاقی کلاسیک شوید که دارای 10 صندلی با سیستم فوق پیشرفته صوتی و تصویری کنترل از راه دور است.

در طبقه پایین ویلا نیز یک محوطه بزرگ بازی و سرگرمی وجود دارد و می توانید از سونا و حمام های ترکی آن نیز استفاده کنید. بعد از عبور از سونا به محوطه بزرگی برای ورزش کردن و پس از آن به تراس و باغ اصلی و تراس دسترسی پیدا خواهید کرد. در این ویلا حتی مکانی برای مطالعه و کار برای شما تخصیص داده شده است. شما می توانید به دفتر کار این ویلا بروید که دارای قفسه هایی از جنس چوب بلوط با ظرفیت 2500 جلد کتاب است.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 
برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا