خرید / فروش / ویلا / شهرک / باستی هیلز / لواسان / تهران

خرید / فروش / ویلا / شهرک / باستی هیلز / لواسان / تهرانe
شهرک باستی هیلز لواسان
شنبه, 21 مرداد 1402
6 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

ویلای فوق دارای ۲۵۰۰ متر زمین و بنا احداثی ۱۷۰۰ متر تریبلکس نوساز با متریال روز دنیا ساخته شده است دارای سند شش دانگ و پایانکار شهرداری در شهرک باستی هیلز در بهترین و مرتفع ترین نقطه شهرک با ویو بی نظیر و ابدی به سد لتیان ویلای فوق یکی از بهترین سازه ها و

سلام

ویلا درشهرک باستی هیلز لاکچریترین و‌گرانترین شهرک ایران

ویلای فوق دارای ۲۵۰۰ متر زمین و بنا احداثی ۱۷۰۰ متر تریبلکس نوساز با متریال روز دنیا ساخته شده است دارای سند شش دانگ و پایانکار شهرداری در شهرک باستی هیلز در بهترین و مرتفع ترین نقطه شهرک با ویو بی نظیر و ابدی به سد لتیان ویلای فوق یکی از بهترین سازه ها و معماری در سبک مدرن از برترین مهندسین و اثری فاخر و منحصر به فرد بی نظیر و بدون مشابه در نوع خود فضای سبز مشجر با انواع درختان و گلها درشهرک باستی هیلز از خصوصی ترین شهرک لاکچری و اشرافی در ایران است که از هنرمندان و تجار و افراد مشهور که اکثرا برای تعطیلات و آخر هفته ها در این شهرک اسکان پیدا می‌کنند.

ویلاهایی با نماهای غربی که صورت طبیعت بکر لواسانات را خراش می‌دهد، با متراژهای چند هزارمتری در دل کوه‌های شمیرانات، باستی هیلز را مانند قلعه‌ای مخوف کرده بود که به تازگی فتح شده است.

اسم بورلی هیلز (Beverly Hills) را در رسانه‌ها شنیده‌اید. عکس‌های آن را هم می‌توان با یک جستجوی ساده دید. ساختمان‌های عجیب و غریب، ویلا‌های گران قیمت و ماشین‌های آخرین مدل. بسیاری از ستارگان هالیوود با درآمد‌های میلیون دلاری در این شهرک خانه دارند و بعضا در آن زندگی می‌کنند. بورلی هیلز نه فقط در کالیفرنیا و لس آنجلس که در کل کشور آمریکا جزو گران‌ترین نقاط محسوب می‌شود. خانه‌هایی میلیون دلاری که اشخاصی مثل دیوید بکهام، جنیفر لوپز، ریحانا، مت دیمون و… در آن زندگی می‌کنند.

توضیحات:

شاید خبر اینکه شهرکی با الگو برداری از بورلی هیلز در ایران ساخته شده باشد و به جای سلبریتی‌ها افرادی خاص که شامل آقا‌ها و آقا زادگان و خانم‌ها و خانم زادگان‌ها هستند در آن ساکن باشند باعث تعجب شود، اما این واقعیتی است که وجود دارد. در لواسان، شهرکی وجود دارد به نام باستی هیلز که با الگو برداری از بورلی هیلز ساخته شده و ویلا‌ها و خانه‌های میلیاردی در آن وجود دارد و مالکان آن هم افراد خاصی هستند. تا همین چند وقت پیش افراد عادی و ساکنان لواسان حق ورود به این شهرک را نداشتند و فقط مالکان و مهمانان آن‌ها و افرادی که به نحوی با آن‌ها مرتبط بودند اجازه ورود به این شهرک را داشتند.

اتفاقی که قبلا نیز در شمال کشور افتاده و شهرک «خانه دریا» نمونه آن است. ویلا‌های عجیب و غریبی که امکانات ویژه‌ای دارند و توسط عده‌ای خاص ساخته شده و هر کسی اجازه ورود به آن را ندارد. شهرک «باستی» در سال گذشته با دستور مقامات قضایی از حصر خارج شد و امروز رفت و آمد در آن آزاد است. مساله‌ای که باعث شد بیش از پیش این پدیده، رسانه‌ای شود و توجه افکار عمومی به آن جلب شود. عکس‌ها و فیلم‌هایی که از این شهرک منتشر شد موجبات تعجب را بیش از پیش فراهم کرد.

خانه‌هایی که با معماری‌های خاص ساخته شده و از لحاظ امکانات هیچ چیز کم ندارند. خانه‌هایی که ارزش آن بیش از ...........تخمین زده شده و وقتی عکس‌های باستی هیلز را کنار عکس‌های بورلی هیلز بگذاریم بدون تعارف چیزی کم ندارند.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا