شهرک - دریاکنار- ویلای - خود -را -تبدیل- به -ویلای - لاکچری-کنید

شهرک - دریاکنار- ویلای - خود -را -تبدیل- به -ویلای - لاکچری-کنیدe
شهرک دریاکنار
شنبه, 21 مرداد 1402
15 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

در شهرک ساحلی دریاکنار چگونه ویلای معمولی خود را تبدیل به ویلای لاکچری کنیم؟

پادکست صوتی

نمایش ویدئو

ویلای معمولی خود را تبدیل به ویلای لاکچری کنیم

پس اگر می‌خواهید با شیوه‌هایی جدید و مطابق مد روز در طراحی و دکوراسیون داخلی، ویلای معمولی خود را به ویلای لاکچری تبدیل کنید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. هیچکس نمی‌تواند لذت اقامت در یک ویلای لاکچری را انکار کند. یک ویلای بزرگ با بیشترین سطح از امکانات رفاهی که تعطیلات و جمع‌های دوستانه و خانوادگی شما را به بهترین شکل ممکن میزبانی می‌کند. اما حتماً می‌دانید که چه اقامت‌های اجاره ای در ویلای لاکچری و چه خرید ویلای لاکچری هزینه‌های قابل توجهی دارند که شاید هر کسی نتواند به آسانی از پس تهیه هزینه آن‌ها برآید.

چگونه ویلای معمولی خود را تبدیل به ویلای لاکچری کنیم؟

بنابراین ممکن است بسیاری از ما زمانی که سرمایه‌ای را برای خرید ویلا در شمال یا هر کجای دیگری از کشور که کنار گذاشته‌ایم را ابتدا برای خرید یک ویلای معمولی صرف کنیم و سپس با تکیه بر زمان، اقدام به بازسازی بخش‌های مختلف ویلا به شکل یک ویلای لاکچری کنید. می‌توان گفت این بهترین کاریست که می‌توانید برای داشتن یک ویلای لاکچری در رویاهایتان انجام دهید زمانیکه سرمایه‌تان به اندازه‌ای بوده که صرف خرید یک ویلای معمولی شده.

مشخصات یک ویلای لاکچری:

قبل از اینکه در رابطه با تبدیل یک ویلای معمولی به یک ویلای لاکچری و مدرن وارد بحث شویم، بهتر است ابتدا یک توضیح درباره ویلای لاکچری و اینکه چه ویژگی‌ها و آیتم‌هایی می‌توانند ویلای شما را به یک ویلای لاکچری تبدیل کنند صحبت کنیم.
ویلای لاکچری در تمام دنیا به یک ویلای بزرگ با بخش‌های تفکیک شده متنوع اتلاق می‌شود که هر بخش آن رفاه بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. یک ویلای معمولی شاید یک ویلایی است که تنها نوع ساخت آن در حالت کلی شبیه به یک ویلا است و شاید آنگونه که باید به جزئیات رفاهی‌اش پرداخته نشده است. یعنی یک ملک با مشخصات یک ساختمان ویلایی، دارای امکاناتی نظیر حیاط و پارکینگ و تعداد مشخصی اتاق خواب و سرویس‌های بهداشتی که در حالت‌های مختلفی از یک طبقه تا دوبلکس و سوبلکس دیده می‌شوند. اما ویلای لاکچری ویلایی است که به تمام جزئیات یک ویلا به صورت ویژه‌ای پرداخته است.

توضیحات:

به عنوان مثال حیاط یک ویلای لاکچری تنها یک محوطه حیاط یا باغ ساده نیست! فضایی است که به صورت ویژه و طبق استانداردهای محوطه سازی آراسته شده است. یا بخش‌های مختلف ویلا مانند تی وی روم (اتاق مخصوص تماشای تلویزیون) ، کلوزت روم (اتاقی مخصوص با آینه‌ها و کمدهای بزرگ برای تعویض لباس و جا دادن لباس و کفش و کیف) و غیره به صورت تفکیک شده از هم در گوشه‌ای از ویلا طراحی شده‌اند.

مشخصه دیگر و اساسی یک ویلای لاکچری، متریالی است که در ساخت و نمای بیرونی و درونی ویلا به کار رفته است. متریال به کار رفته شده در یک ویلای لاکچری متریالی بسیار با کیفیت است که در دسته‌بندی کیفی جز متریال لوکس و گران قیمت قرار می‌گیرد. به عنوان مثال شما کاشی‌ها یا سنگ‌هایی که در نمای یک ویلای لاکچری می‌بینید را به ندرت در سایر ویلاها با ساخت معمولی خواهید دید.

ویلای خود را لاکچری کنید:

حال با توجه به توضیحات فوق دریافتید که یک ویلای لاکچری چه ویژگی‌هایی دارد و فرق آن با ویلاهای معمولی در چیست. اما نکته این مقاله در این است که اگر شما یک ویلای معمولی دارید و می‌خواهید به آن آیتم‌هایی اضافه کنید که به یک ویلای لاکچری تبدیل شود،

چه اقداماتی می‌توانید انجام دهید؟

1. اولین اقدامی که می‌توانید برای تبدیل شدن ویلای خود به یک ویلای لاکچری انجام دهید این است که آیتم‌هایی به ویلای خود اضافه کنید که رفاه و تفریحات متنوعی را در درون ویلا برایتان تامین کند. از خودتان می‌پرسید چه آیتم‌هایی؟ به موارد زیر توجه کنید:
– میز بیلیارد
– میز پینگ پنگ
– جکوزی
– تور والیبال
– حلقه بسکت
– اتاق مخصوص تلویزیون TV Room
– نصب یک باربیکیو ثابت در بالکن یا محوطه حیاط ویلا
– درب ریموت‌دار

2. اقدام بعدی شما برای اینکه ویلایتان را به یک ویلای لاکچری تبدیل کنید این است که در فضای حیاط یا باغ ویلایتان، هرقدر هم که کوچک باشد، یک محوطه سازی اصولی و استاندارد انجام دهید که دست کم تعدادی از شاخص‌های محوطه سازی‌های لوکس را داشته باشد. زیرا در تمام ویلاهای لاکچری آنچه بسیار چشم را می‌نوازد محوطه سازی شیک و لوکس حیاط یا باغ ویلا است.

اقداماتی که شما می‌توانید برای محوطه سازی خود انجام دهید می‌توانند شامل موارد زیر شوند:

– گل کاری اصولی
– استفاده از نورپردازی در فضای حیاط (در حاشیه مسیر ورودی، در میان گل کاری‌ها، بر روی دیوارها)
– استفاده از آلاچیق
– استفاده از آبنما یا حوضچه‌های کوچک
– ایجاد فضای شاه نشین در محوطه حیاط
– ساخت یک استخر در محوطه باغ یا حیاط ویلا

3. از دیگر اقداماتی که ویلای معمولی شما را به یک ویلای لاکچری و مدرن تمام عیار تبدیل خواهد کرد، استفاده از سیستم‌های به روزی در بدنه ساختمان است که علاوه بر رفاه شما، ویلایتان را به استانداردهای ویلای مدرن و لاکچری نیز نزدیک‌تر خواهد کرد. به عنوان مثال:

– دروازه ورودی ویلا را ریموت‌دار کنید.
– درب‌های ورودی ساختمان را درهای ضد سرقت کنید.
– برای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ویلا از پکیج و یا شومینه‌های تزئینی مدرن استفاده کنید.
– به جای استفاده از لامپ و لوستر برای فضای سالن پذیرایی از نو پردازی‌های غیر مستقیم و موضعی در داخل ساختمان ویلا استفاده کنید.

4. مورد دیگر برای تبدیل یک ویلای معمولی به یک ویلای لاکچری این است که دست به تغییر نما و متریال به کار رفته در آن بپردازید. این اقدام زمانی است که شما می‌خواهید همه چیز ویلایتان در نمای بیرون و امکانات درونی‌اش کاملاً به یک ویلای لاکچری تبدیل شده باشد. اما باید این را در نظر داشته باشید که این اقدام زمانی برایتان مناسب خواهد بود که شما هزینه قابل توجهی را نیز برای اعمال تغییرات آماده کرده باشید. زیرا تغییر در نمای ساختمان و متریال به کار رفته شده در نما و جزئیات ساختمان هزینه‌های بالایی دارد که نباید در مورد آن بی‌گدار به آب زد.

ویلای معمولی خود را تبدیل به ویلای لاکچری کنیم

به عنوان مثال شما می‌توانید با یک معمار یا طراح ساختمانی مشاوره‌ای داشته باشید تا شما را در خصوص تغییر در نمای ساختمان ویلا راهنمایی کند. اقداماتی که می‌توان برایتان در این مورد مثال زد می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

– طرح کلی ساختمان را تغییر دهید (مثلاً با ایجاد ستون‌های تزئینی در نمای ویلا، تغییر شکل پله‌ها، تغییر فضای بالکن ویلا و غیره)
– دست به تغییر متریال نما بزنید (مثلاً جای کاشی‌های ساده برای نما، از متریال به روزتر و لوکس‌تر استفاده کنید. مانند ترموود، سنگ‌های آنتیک، سرامیک‌های لوکس)
– کف پوش‌ها را به کاشی‌های براق در ابعاد بزرگ با نقوش خاص تبدیل کنید.
– پنجره‌های دو جداره را جایگزین پنجره‌های ساده و معمولی کنید.
– متریال به کار رفته در سرویس‌های بهداشتی ویلا (دستشویی و حمام) را به متریال لوکس‌تر تغییر دهید.
(به عنوان مثال از آینه‌های بزرگ‌تر با طراحی شیک‌تر در قسمت روشویی سرویس بهداشتی‌تان استفاده کنید. یا به جای کابین‌های چوبی در زیر قسمت روشویی، از کابین‌های سنگی با رنگ‌ها و طرح‌های لوکس استفاده کنید. یا شیرآلات ساختمان را مطابق روز و با طرح‌های مینیمال‌تری انتخاب کنید.

5. اما در نهایت مورد دیگری که می‌توانید آن را جز اقداماتتان برای تبدیل ویلای خود به یک ویلای لاکچری انجام دهید، نحوه چیدمان وسایل درون ویلا و استفاده از اکسسوری‌های مناسب است. ممکن است همه ما با اصول چیدمان آشنا نباشیم و ندانیم که چگونه می‌توان دکوراسیون یک فضا را به سمت چیدمان مدرن و لوکس برد

.ویلای معمولی خود را تبدیل به ویلای لاکچری کنیم

توضیحات:

برای این موضوع می‌توانید هم با یک متخصص در زمینه دکوراسیون داخلی مشاوره‌ای داشته باشید، و یا با دیدن نمونه‌های از چیدمان لوکس و مدرن در قالب عکس، سلیقه‌تان در چیدمان را تا حدی به این سمت و سو ببرید. البته ما نیز برای شما در دسته‌بندی مقالات مجموعه اول خونه، مقاله‌ای در رابطه با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی آماده کرده‌ایم که به راحتی با مطالعه آن می‌توانید سبک دلخواهتان در یک چیدمان شیک و به روز را انتخاب کنید و با چند تغییر اساسی آن را به راحتی وارد فضا و حال و هوای ویلایتان کنید.

اکسسوری‌های لوکس:

در بخش پایانی مقاله راهنمایی برای داشتن یک ویلای لاکچری می‌خواهیم با شما در رابطه با نقش اکسسوری‌ها یا لوازم تزئینی جانبی در لوکس بودن فضا صحبت کنیم. معمولًضعف اکثر چیدمان‌ها این است که آنطور که باید به جزئیات در چیدمان شان نمی‌پردازند. اما همین جزئیات تاثیرات بزرگ و چشمگیری را در نما و جلوه محیط برایتان خواهند داشت.

چند نمونه از این اکسسوری‌ها:

در اینجا برایتان چند نمونه از این اکسسوری‌ها یا همان جزئیات مهم و ضروری در لوکس بودن چیدمان را برایتان نام خواهیم برد که به راحتی با استفاده و رعایت برخی از آن‌ها می‌توانید فضای ویلایتان را لوکس تر به نظر برسانید. به رنگ‌ها در اشیایی که برای چیدمان در نظر دارید توجه کنید. در بیشتر محیط‌هایی که طراحی لوکس و پر تجملی دارند، از رنگ‌های گلد و سیلور در اکسسوری‌ها استفاده می‌شود و رنگ اصلی معمولاً رنگی است که اولاً شما آن را زیاد در چیدمان اطرافتان نمی‌بینید و سپس رنگی که طبق روانشناسی رنگ‌ها فضا را برایتان خاص‌تر به نظر می‌رساند. به عنوان مثال رنگ قالب می‌تواند بنفش، سبز تیره و یا خاکستری تیره باشد.

نمونه ها:

– حتماً در محیط داخلی‌تان از گل و گیاهان متناسب با محیط استفاده کنید.

سعی کنید گیاهانتان را درون گلدان‌های لوکس و پایه بلند قرار دهید و در گوشه‌های سالن پذیرایی از آن‌ها به عنوان اکسسوری استفاده کنید.
– تابلوهای بزرگ یکی دیگر از مهم‌ترین نشانه‌های یک فضای لوکس و مدرن هستند. می‌توانید در یک دیوار خالی و مناسب در محیط داخلی ویلا یا منزلتان، از تابلوهای بزرگ با نقوش خاص و مدرن استفاده کنید.
مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم جز اقدامات کاملاً در دسترسی است که می‌توانید برای لوکس کردن یک مجموعه از آن‌ها استفاده کنید. اما خب حتماً هم می‌دانید که این‌ها بخشی از پیشنهادات ما برای داشتن یک ویلای لاکچری به کمک چیدمان و اکسسوری‌ها هستند.
بنابراین آنچه خوب است در این خصوص بدانید این است که جزئیات را در زیباسازی فراموش نکنید.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

www.ivillaa.com

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا