مقایسه انواع پکیج دیواری و نکات خاص هر کدام

مقایسه انواع پکیج دیواری و نکات خاص هر کدامe
شنبه, 21 مرداد 1402
8 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

امروزه با انواع پکیج دیواری روبرو هستید که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. در گذشته برای سیستم گرمایش ساختمان‌ها از وسایلی نظیر آبگرمکن‌های قدیمی استفاده می‌کردند؛ در حالی که امروزه انواع پکیج دیواری جایگزین آن‌ها شده است. پکیج دستگاهی است که ایمنی بال

مقایسه انواع پکیج دیواری و نکات خاص هر کدام

مقایسه انواع پکیج دیواری و نکات خاص هر کدام

امروزه با انواع پکیج دیواری روبرو هستید که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. در گذشته برای سیستم گرمایش ساختمان‌ها از وسایلی نظیر آبگرمکن‌های قدیمی استفاده می‌کردند؛ در حالی که امروزه انواع پکیج دیواری جایگزین آن‌ها شده است. پکیج دستگاهی است که ایمنی بالایی نسبت به سایر روش‌های گرمایشی دارد و همین‌طور فضای کمی برای نصب می‌خواهد و از زیبایی ظاهری بیشتری نیز برخوردار است؛ در نتیجه کاربرد بیشتری نصب به آبگرمکن‌ها دارد. ضمنا یکی دیگر از ویژگی‌های پکیج این است که مصرف انرژی پایین‌تری دارد؛ بنابراین از نظر هزینه مقرون به صرفه‌تر است. پکیج‌ها نیز مدل‌های قدیمی و جدید دارند که بعضی از آن‌ها به نسبت سایرین پر کاربردتر هستند.

مقایسه انواع پکیج دیواری از لحاظ سیستم:

بهترین پکیج دیواری باید از لحاظ سیستم ویژگی های خاص در کنار بازدهی قابل قبول و فوق العاده داشته باشد. پکیج‌ دیواری ها با توجه به سیستمی که دارند از انواع مختلفی تشکیل شده‌اند که عبارتند از:

پکیج شوفاژ دیواری:

پکیج دیواری خروجی دود آن با استفاده از دودکش معمولی یا فن دار به محیط خارج وصل می‌شود. طول افقی دودکش برای انواع پکیج دیواری باید بیش از سه متر باشد تا بتواند به خوبی جریان را هدایت کند. از طرفی دودکش پکیج‌هایی که فن دارد دو جداره می‌باشد که یکی برای کشیدن اکسیژن و دیگری برای خارج کردن دود به کار می‌رود.گ

پکیج فن دار دیواری:

پکیج دیواری فن دار یکی از زیر مجموعه‌های پکیج های دیواری است که در اماکنی مورد استفاده قرار می‌گیرد که طول دودکش آن کمتر از چهار متر باشد. نحوه عملکرد این پکیج به این صورت است که اکسیژن را برای سوختن به دودکش به دستگاه وارد می‌کند و دودی که از احتراق آن ایجاد می‌شود با استفاده از جدار داخلی به محیط بیرون می‌فرستند. پکیج های دیواری فن دار نسبت به سایر پکیج‌ها این است نیازی به دودکش ساختمانی ندارد.

پکیج های دیواری بدون فن:

پکیج‌های دیواری بدون فن، بر خلاف فن دار آن، اکسیژن برای سوختن را محل نصب دریافت می‌کند و موادی که از سوختن آن ایجاد می‌شود از دودکش خارج می‌کند. پکیج بدون فن زمانی استفاده می‌شود که ساختمان دودکش مناسب داشته باشد و بتواند مواد حاصل از احتراق را به خوبی بکشد. همچنین ساختمان‌هایی که تراس و بالکن با فضای خوبی دارند نیز این مدل استفاده می‌نمایند.

انواع پکیج دیواری دارای مبدل حرارتی:

پکیج‌های دیواری از نظر مبدل حرارتی به چند مدل تقسیم می‌شود که عبارتند از:

پکیج های دیواری دو مبدله:

پکیج دو مبدله، مبدل آن در بین شعله و آب واقع می‌شود که مبدل دوم، آبگرمی که در مبدل اول تولید می‌شود را گرم می‌کند و در دسترس افراد قرار می‌دهد. پکیج دو مبدله نسبت به پکیج تک مبدله آب گرم را به صورت یکنواخت گرم می‌کند و رسوب گیری خیلی پایینی دارد؛ اما بزرگ‌ترین معایب آن این است که زمان زیادی برای گرم کردن آب نیاز دارد.

پکیج دیواری یک مبدله:

این نوع پکیج سیستم ساده‌تری نسبت به سایر پکیج‌ها دارد و سیستم آن تا حدودی مشابه به آبگرمکن است بنابراین افراد زیاد از این نوع استفاده نمی‌کنند. در این نوع دستگاه، یک مبدل برای شعله و آب وجود دارد و تمامی فرآیندها توسط این مبدل انجام می‌شود که رسوب گیری را به دنبال دارد. زمانی که پکیج رسوب بگیرید، مبدل حرارتی مقاومت کمتری خواهد داشت و راحت‌تر سوراخ می‌شود.

پکیج مخزن دار:

نوع دیگری از انواع پکیج دیواری وجود دارند که مخزن آن گنجایشی بین ۴۰ تا ۶۰ لیتر دارد تا بتواند میزان درجه آب گرم را کنترل کند و نوسانات آن را کم کند. پکیج‌های مخزن دار با توجه به نوع و مدل ساختمان می‌توانند در بعضی از محیط‌ها قابل استفاده باشد.

نکاتی برای خرید انواع پکیج دیواری:

برای تهیه پکیج دیواری باید نکاتی زیادی را مد نظر قرار داد تا بتوان بهترین پکیج دیواری را خریداری کرد. متراژ محلی که پکیج قرار است در آن قرار بگیرد اهمیت زیادی دارد. متراز ساختمان باید برای نصب و راه اندازی پکیج مناسب باشد. همچنین تعداد حمام و سرویس بهداشتی در محل برای تامین آبگرم توسط پکیج نیز از دیگر نکاتی است که بسیار مهم می‌باشد. سومین نکته برای خرید پکیج های دیواری محل قرارگیری پکیج و نحوه لوله کشی عمودی و افقی است که باید به مدرس داده شود تا به شما بهترین دستگاه پکیج را ارائه دهد.

پکیج زمینی:

پکیج زمینی از مخزن اضافی برخوردار هستند تا بتوانند آب گرم‌های بیشتری دریافت کنند. این پکیج زمانی استفاده می‌گیرد که ساختمان متراژ بالایی داشته باشد و دارای یک یا چند حمام و سرویس بهداشتی باشد. پکیج زمینی می‌تواند آب گرم با فشار بیشتری نسبت به دیواری تولید کند. بهترین پکیج دیواری را خودتان باید انتخاب کنید. این بدین دلیل است که پکیج ها در هر رده قیمتی بهترین ها را دارد. پس سعی کنید با در نظر گرفتن نکات خاص آن، بهترین را انتخاب کنید

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 
برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا