شمال / بابلسر / شهرک / دریاکنار / مراحل / ساخت / ویلا / باغ

شمال / بابلسر / شهرک / دریاکنار / مراحل / ساخت / ویلا / باغe
شهرک دریاکنار
شنبه, 21 مرداد 1402
9 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

مراحل ساخت ویلا باغ 09116392262 یکی از مهم ترین بخش های یک ویلا طبیعت و درختان کاشته شده در طراحی خارجی آن است. توجه به این مورد موجب شده تا ویلای شما از هر جهاتی بی نقص به نظر برسد. طراحی نمای خارجی و توجه به این موضوع می تواند ویلای شما را به

سلام

مراحل ساخت ویلا باغ در شهرک دریاکنار شمال کشور   09116392262

 

یکی از مهم ترین بخش های یک ویلا طبیعت و درختان کاشته شده در طراحی خارجی آن است. توجه به این مورد موجب شده تا ویلای شما از هر جهاتی بی نقص به نظر برسد. طراحی نمای خارجی و توجه به این موضوع می تواند ویلای شما را به یک سرمایه خوب تبدیل نماید. همانطور که گفته شده طبیعت این قسمت از باغ در حیاط ویلا بسیار مهم می باشد. برخی از افراد و صاحبان ملک به باغ و درختان میوه علاقه بسیاری دارند، از این جهت سعی بر ساخت یک ویلا باغ خوب دارند. اما ساخت باغ در ویلا با اصول و مواردی همراه است که باید آن ها را به خوبی رعایت کرد، توجه به این موارد می تواند به شما کمک کند تا بتوانید باغی زیبا و پر از درختان میوه داشته باشید.

باغ چیست؟

باغ همانطور که می دانید زمینی است که برای پرورش گیاهان، میوه ها، سبزیجات، بوته ها و درختان زیبا حصار کشی شده است. با استفاده از این محیط می توان نیاز های خود را برطرف کرد. حتی می توان با کشت و فروش این موارد کسب درآمد نیز داشت. برای برخی از افراد باغ و باغداری به نوعی شغل محسوب شده و از طریق آن تجارت شخصی خود را راه اندازی کرده اند. اما کاشت این درختان و میوه هایی که در باغ پرورش داده می شود بستگی به نوع منطقه و وضعیت آب و هوا و خاک آن مسیر خواهد داشت.

نکات مهم در احداث باغ

1-جوانب را در نظر بگیرید:

منظور از جوانب در این قسمت مواردی است که باید در هنگام خرید زمین برای احداث باغ به آن ها توجه شود. باید در نظر داشته باشید که زمینی که قصد ساخت باغ در آن را دارید مناسب است یا نه؟ و یا اینکه باید هزینه های خرید و احداث را نیز در نظر بگیرید. یکی دیگر از موارد مهمی که باید قبل از احداث به آن توجه کنید، تهیه نهال مرغوب و اصلاح شده می باشد، که توجه به این مورد سبب می شود شما باغی خوب و پر ثمر داشته باشید. پس در نظر داشته باشید که قبل از خرید زمین و احداث به خوبی موارد و نکات باغ را اجرا کرده باشید.

2- خرید زمین مناسب:

اولین گام و مهم ترین قدم برای ساخت ویلا و احداث باغ در آن این است که شما زمینی مناسب خریداری کنید. خرید زمین باید با دقت انجام شود، این محل باید در منطقه ایی مناسب از کرج باشد، به این دلیل که ثمر درختان باغ به نوع آب و هوای منطقه بستگی دارد. پس باید به خوبی منطقه ایی که زمین در آن خریداری می شود بررسی شده باشد.

زمینی که برای احداث باغ در نظر گرفته می شود باید دارای خاک عمیق و پرنفوذ باشد، علاوه بر آن عمق خاک این زمین نباید کمتر از یک متر باشد. باید در نظر داشته باشید که بهترین خاک برای باغ، خاک رسی شنی، رسی و یا شنی است. در کنار این موارد شما باید به میزان کافی مواد آلی به زمین خود رسانده باشید، این عمل به وسیله کود حیوانی و یا همان پهن پوسیده صورت می گیرد.

3- تهیه نهال مناسب:

از موارد بسیار مهم در احداث باغ که باید به آن توجه زیادی شود خرید نهال و کاشت مناسب آن است. این مورد به این دلیل حائز اهمیت است که رشد و نوع ثمر دهی درختان باغ به نهال اولیه آن ها بستگی دارد. پس باید از نهال هایی استفاده کنید که ثمر بخش و اصلاح شده باشند.
در انتخاب نهال باید از نهال های پیوندی که از طریق بذر بوجود آمده اند استفاده نمود، این نوع نهال ها را باید از مراکزی تهیه نمایید که مورد تایید جهاد کشاورزی باشند. در این صورت شما می توانید با اطمینان نهال خود را خریداری کرده و نتیجه مطلوب را بدست بیاورید.

4- تقسیم بندی درختان میوه:

این مورد در هنگام ساخت ویلا و احداث باغ در آن دارای اهمیت فراوان می باشد. شما در حیاط ویلای خود قطعا از آلاچیق و استخر استفاده خواهید کرد. علاوه بر آن طراحی خارجی ویلا باید بگونه ایی باشد که لذت بخش و زیبا به نظر برسد. پس در نظر داشته باشید که پس از در نظر گرفتن این موارد می توانید درختان میوه خود را کاشت کنید. نکته ایی که در این میان مورد توجه است این می باشد که شما باید هر قسمت از حیاط را به یک درخت میوه اختصاص دهید. با این عمل درختان پر ثمری خواهید داشت.

 

5- زمان مناسب برای کاشت:

بهترین زمان مناسب برای کاشت درختان و نهال های درخت میوه اواخر اسفند ماه و اوایل بهار می باشد. پس اگر شما تا قبل از این موعد ویلای خود را ساخته باشید باید خاک زمین مورد نظر را تا زمان کاشت آماده و پر از مواد آلی کنید. با این عمل پس از کاشت نهال ها نتیجه بهتری بدست می آورید.

6- آبیاری مناسب درختان میوه:

اولین نکته ایی که پس از کاشت نهال باید به آن توجه فراوان شود، آبیاری مناسب درختان میوه است. باید در نظر داشته باشید که در هنگام آبیاری درختان میوه از تماس مستقیم آب به تنه درخت خود داری کنید، این کار نه تنها باعث کوتاه شدن عمر درخت میوه می شود بلکه در برخی موارد موجب از بین رفتن ثمر و آن درخت خواهد شد. بهترین نوع آبیاری درختان میوه، استفاده از سیستم آبیاری قطره ایی می باشد.

7- مراقبت از ریشه ها:

هنگام خرید نهال باید از زخمی شدن، خشک شدن و شکسته شدن ریشه ها خود داری کرد. تا در هنگام کاشت نهال، ریشه آن را به صورت مورب زیر خاک کرد. اما در صورت شکسته شدن ریشه باید این قسمت را به وسیله قیچی باغبانی هرس کرد و بعد از ضد عفونی کاشته شود.

  

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا