فروش - ویلا / در شهرک - ساحلی + دریاکنار / بابلسر - شمال

فروش - ویلا / در شهرک - ساحلی + دریاکنار / بابلسر - شمالe
شهرک دریاکنار
چهارشنبه, 2 اسفند 1402
6 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام فروش ویلا به مساحت 580 متر مربع دارای سند شش دانگ با اصالت مساحت بنا 180 متر فلت قدیمی قابل استفاده دارای دو اتاق خواب دو سرویس در لوکیشن تاپ درجه یک شهرک دریاکنار بابلسر.

پادکست صوتی

نمایش ویدئو

 سلام 

  پیشنهاد املاک ویلای من خرید ویلا 600 متری  در سبک قدیم دو خواب دارای سند شش دانگ 

 در شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر در شمال کشور به فروش میرسد  ویلای مورد نظر فروش 

 املاک ویلای من در بهترین لوکیشن جنگلی دنج و کم تردد قرار دارد که مناسب جهت

 استفاده شخصی و سرمایه گزاری میباشد بسیاری از خریداران ویلا در این شهرک زیبا 

 به دنبال چنین موقعیتهایی برای خود هستند که مکانی ارام برای روزهای تعطیلات 

 با خانواده هفته هایی  به دور از هیاهوی شهری را تجربه کنند ما به شما

 تمام شرایط و موقعیتهای ویلا را در شهرک دریاکنار خواهیم گفت 

 تا بهترین انتخاب را داشته باشید 

 ما در کنار شما هستیم 

 

شما خریداران عزیز میتوانید جهت استعلام قیمت روز ویلا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید این ویلا و دیگر ویلاهای مشابه در شهرک ساحلی دریاکنار و شهرک خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی و همچنین شهرک دریاسر بابلسر با ما در ارتباط باشید.

یکی از بهترین سرمایه گذاری در چند سال اخیر در شهرک دریاکنار بابلسر شهرک خصوصی ساحلی و جنگلی بوده که مخصوصا در نوسانات اقتصادی کشور افزایش قیمت بسیار قابل توجه ای نسبت به سایر نقاط کشور داشته است خرید ویلا درشهرک دریاکنارسرمایه گذاری ذخیره ارزی حفظ سرمایه شماست مخصوصا یکی از دلایل گرانقیمت بودن ویلا دریاکنار فروش محدود ملک ویلایی در این شهرک رویایی میباشد.

هر شخصی در این جزیره زیبایی ها ملک ویلایی خرید کند به سختی آن را از دست میدهد چون بازار بورس خرید و فروش در شهرک دریاکنار کاملا واقف است. شهرک دریاکنار امکانات رفاهی بسیار بالایی در بین سایر شهرکهای منطقه را دارد از جمله دو بانک تجارت و ملت چندین رستوران با کیفیت ساحلی درخیابانهای مختلف دریاکنار چند هایپر مارکت درشهرک دریاکنار کرایه دوچرخه ، چهار چرخ ، و قایق ، پدالو ، جت اسکی ، و دو ساحل شنی برای شنا در دو نوبت آقایان و بانوان مکان پیاده روی و دوچرخه سواری و بسیاری از امکانات دیگر شهرک دریاکنار را خاص تر و لوکس تر کرده است.

امنیت شهرک دریاکنار برای مالکین و میهمانان آن بسیار مهم است که از طرف مدیریت شهرک دریاکنار آن را به طور کامل رعایت و مدیریت کرده است و نگهبان ۲۴ ساعته در سه شیفت امنیت صد درصد را برای دریاکنار به ارمغان آورده است. توضیحات: قیمت ویلا ، قیمت زمین ، قیمت ویلا نوساز و یا کلنگی در شهرک دریاکنار بستگی به متراژ و به خصوص خیابان های ضلع شمالی و ضلع جنوبی بسیار متفاوت است از فاکتورهای مهم ارزیابی ملک ویلای درشهرک دریاکنار همین چند موردی است که گفته شد که مهمتر ین آن به طور کامل لوکیشن ویلا میباشد که در متراژهای متفاوت متغیر است.

از نظر مقایسه قیمت ویلا در شهرک دریاکنار با شهرک خزرشهر که در واقع با هم همسایه دیواریه دیوار هستند ویلاهای شهرک دریاکنار به دلیل متراژ پایینتر در پلاک بندی های آن گرانتر از زمین در خزرشهر میباشد زمینهای ویلای درشهرک خزرشهر شمالی و چه جنوبی به دلیل متراژ بیشتر زمینهای آن قیمت متراژی پایینتری نسبت به دریاکنار دارد.

متراژ های پلاک های دریاکنار معمولا از ۱۵۰ متر و ۲۰۰ و الی ۲۰۰۰ متر میباشد که نسبت به لوکیشن خیابان متغیر است متراژهای زمینهای ویلایی در شهرک خزرشهر از ۷۰۰ متر پلاک بندی آن الی ۲۰۰۰ متر و تعداد پلاکهای خزرشهر نسبت به شهرک در یاکنار محدودتر است در واقع شهرک دریاکنار از لحاظ وسعت بزرگترین شهرک ساحلی در کشور و خاور میانه است از قدیمی ترین شهرکهای محصور خصوصی نیز میباشد حدودا شهرک دریاکنار بالای ۲۰۰ هکتار میباشد که یک پنجم آن تقریبا فضای سبز مشاع شهرک در یاکنار است. تعداد پلاکهای شهرک دریاکنار حدود ۲۰۰۰ ویلا و تعدادی آپارتمان و تجاری دارد.

  کارشناس فروش املاک ویلای من     مدیریت : محمد علیزاده      شماره تماس :  09116392262

  ادرس دفتر فروش :   مازندران بابلسر شهرک ساحلی دریاکنار خیابان اول نبش کوچه هفتم   

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا