شهرک باستی هیلز لواسان تهران 09116392262

شهرک باستی هیلز لواسان تهران 09116392262e
شهرک باستی هیلز لواسان
شنبه, 21 مرداد 1402
11 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام این روزها نام شهرک باستی هیلز لواسان را شنیده اید کــه مي گویند قلعه هایی در آن ساخته شده کــه دیوارهایش 6 الی 10 متر ارتفاع دارند این شهرک در ارتفاع بالا ساخته شده ویلا کاخ هایی با مساحت بالا ساخته شده است که روح ادم را جلا میدهد با دیدن ویلاهای ل

سلام

شهرک باستی هیلز لواسان تهران 09116392262

 

شهرک باستی هیلز هم وزن با بورلی هیلز امریکا

 

 

باستی هیلز دقیقا کجاست؟

شهرک «باستی هیلز» معروف به بورلی هیلز لواسان کــه در دامنه کوه‌های شمال شهر لواسان واقع شده، با منظره‌ای بی‌نظیر از شهر لواسان و سد لتیان، به یکی از زیباترین مناطق کشور تبدیل شده است.این منطقه حدود ۳۵۰ هکتار زمين دارد. دور تا دور شهرک باستی هیلز دیوار کشی شده و همانطور کــه از ورودی آن مشخص است بعید است کــه هرکسی بتواند وارد آن شود. مگر اینکــه ساکن یکی از ۳۶ ویلای لاکچری در شهرک باشد.قیمت ویلا در شهرک لاکچری باستی هیلز هیچ محدودیتی ندارد.

توضیحات:

بسیاری از لاکچری‌ترین ویلاهای این شهرک تقریبا دو هزار و ۵۰۰ متر زیربنا دارند کــه شامل پارکینگ، انباری، بالکن، سونا، استخر، جکوزی، سالن ورزشی و … مي باشد.این ویلا حدود چهار سال است کــه ساخته شده و شش خواب مستر دارد. هر اتاق برای خودش یک تراس مجزا دارد کــه به لطف تریبلکس بودن بنا این امکان به ویلا اضافه شده. پنجره همه اتاق‌ها قدی است و کل ویلا مبله و فول‌فرنیش شده است. محوطه آن به سبک هلندی ساخته شده و تنوع گیاهی زیادی دارد.

 

با توجه به دیوارکشی دور شهرک، این منطقه به یک منطقه لاکچری برای ثروتمندان کشور تبدیل شده است . ویلا‌های چند هزارمتری کــه بیشتر به قصر‌های رویایی مي‌ماند مثل قارچ از گوشه و کنار مناطق خوش آب و هوای تهران سبز مي‌شوند. لواسان یکی از ییلاق‌های قدیمي پایتخت کــه مورد علاقه ویلاسازان و البته مشتری‌های لاکچری است کــه حالا برای خودشان محله‌ای اشرافی در دل این منطقه درست کرده اند.

 

توضیحات:

«باستی هیلز» نام این محله است. منطقه‌ای چند هکتاری است.ویلا‌های چند هزارمتری کــه هرکدام با دیوار‌های بلندشان کــه بیشتر شبیه برج و بارو‌های قلعه‌های شاهزاده‌ها و اعیان و اشراف قرون وسطی اروپاست، در دل ارتفاعات این منطقه جا خوش کرده اند. ویلا‌هایی اشرافی برای افراد خاص کــه در بین آن‌ها نام‌های شناخته شده بسیاری به چشم مي‌خورد.

باستی هیلز بر وزن بورلی هیلز:

اما ماجرای شهرک باستی هیلز لواسان به همين جا ختم نمي‌شود. نام این محله برگرفته از محله معروف «بورلی هیلز» لس آنجلس در ایالات متحده است. منطقه‌ای اشرافی برای افراد خاص کــه حتی سایر شهروندان هم اجازه تردد در آن را ندارند.  ظاهر ویلا‌ها و سازه‌های ساخته شده در آن هم نشان از نوع خاصی از زندگی دارد.

نوع خاصی از زندگی کــه مخصوص لوکس  طبقه ویژه‌ای از جامعه است. در واقع شهروند ثروتمند بودن مجوز ورود به این شهرک لوکس  است. باستی هیلز لواسان جایی است کــه فقط شهروندان خاص یا همان شهروندان درجه یک اجازه ورود به آن را دارند. 

 

رسیدن به این لوکیشن لوکس و خوش اب و هوا در زیر گوش تهران کار چندان سختی نیست. کافی چند کیلومتری از پایتخت دور شوید. بعد از چند پیچ گردنه قوچک به شهر لواسان و این شهرک مي‌رسید، البته همانطور کــه گفته شد، امکان ورود به این شهرک لاکچری فقط برای ساکنان ثروتمند ومهمان‌های ویژه آن‌ها ميسر است.

۱۲۸ هزارمتر مربع زمينی کــه شهرک باستی هیلز در انجا ساخته شده است.

 

زمين کلنگی در باستی هیلز لواسان، ..... استعلام قیمت از کارشناس فروش.      09116392262

باستی هیلز حتی از اپلیکیشن‌های ثبت رایگان آگهی هم سر در آورده. یک زمين کلنگی در یکی از این اپلیکیشن‌ها به فروش گذاشته شده است. این زمين ۹۰۰ متر است و صاحب آن مي‌خواهد متری ..... تومان برای آن دریافت کند. این یعنی کل زمين حدود ......مي‌ارزد. صاحب آگهی مي‌گوید این زمين کاملا مستطیلی است و جان مي‌دهد برای اینکــه در آن ویلا بسازی. تک مالک است و دردسر انتقال سند ندارد. چاه آب دارد و برقش سه فاز است. از تصاویر آگهی هم پیداست کــه یک حیاط ویلای کلنگی است کــه کلی درخت دارد.

 

زمين تجاری ...........در باستی هیلز:

شهرک باستی هیلز لواسان تنها به ویلا‌های لاکچری آن ختم نمي‌شود. بعضا مي‌توانید نشانی زمين‌های تجاری انی منطقه را هم در آگهی‌ها پیدا کنید. مثلا یک زمين ۷۴۰ متری دوبلکس با دو بر ۳۴ و ۴۲ متری در شهرک باستی هیلز لواسان قرار دارد کــه صاحبش برای آن متری ........ قیمت گذاشته و کل آن را ....... مي‌فروشد.

قیمت ویلا در لواسان:

نگاهی به آگهی‌های فروش ویلا در لواسان مي‌تواند خواننده را دچار حیرت فراوان کند. ۱۰۰۰ متر بنای سوپر لوکس وبرند منطقه، ۴خواب ( ۲خواب مستر)، ویو ابدی، ۱۰ هزار متر زمين، دارای استخر سرباز با جکوزی و سونا داخل واحد، سند تک برگ و … به قیمت.......باورتان بشود یا نشود این ها نمونه هایی از ویلاهای موجود در باستی هیلز هستند!

 

۸۳۰ متر بنای تریبلکس، ساخته شده در سال ۹۷، دارای ۴ خواب، همراه با استخر سونا، جکوزی، سالن ورزشی و باشگاه بدنسازی طراحی شده زیر نظر فدراسیون بدنسازی کشور، واقع در کوچه فرعی معروف به کوچه خارجی‌ها، ترکیب معماری مدرن و high tech، محوطه سازی به سبک باغ سازی ژاپنی، روف گاردن و … به قیمت ..........۷۰۰ متر بنای لوکس با ۵ خواب (۴ مستر )، دارای استخر، سونا، جکوزی سر پوشیده در منفی یک با نورگیر مستقیم، سالن GYM (ورزش) در منفی یک، ٢ واحد پارکینگ مسقف ۳ واحد پارکینگ داخل حیاط به قیمت ........

ویلای سوپر لوکس در بهترین نقطه لواسان، با متریال روز اروپا فوق العاده خاص، دارای ۱۴۰۰ متر بنا تربلکس ۳خواب مستر ۶۰ متری و یک خواب ۲۰۰ متری رویایی مشرف به کل منطقه ۳۵۰ متر سالن اکوستیک با تعریفات خاص، استخر جکوزی دارای تراس ۲۰۰ متری با دید ۳۶۰ درجه دارای سیستم امنیتی و ضدسرقت به روز سرمایش گرایش چیلر، فول فرنیش خاص و …. قیمت ......

۱۸۰۰ متر زمين، ۷۰۰ متر بنا تریبلکس دارای ۷ خواب. ۱۲ ساله و بازسازی شده با سند شخصی، دارای استخر و سونا. قیمت ۳۶ ميلیارد تومان.بی‌نظیرترین ویلای سوپر لاکچری در لواسانات ۲۵۰۰ متری، ۵ خواب، سال ساخت ۱۳۹۶، پارکینگ، انباری، بالکن، سونا و استخر، سالن ورزشی. قیمت ......اینجاست کــ به رغم افزایش شدید قیمت‌ها، هنوز مشتریان پرو پاقرصی برای ویلاهای چندصد میلیاردی  و چندهزار میلیاردی لواسان وجود دارد و خرید و فروش در این منطقه راکد نیست.به نظر مي‌رسد حکایت لاکچری ترین منطقه تهران حالا فصلی تازه را شاهد است، ثروتمندان کم کم کوچ از تهران و حضور در باشگاه خود ساخته‌شان را ترجیح مي‌دهند   منطقه زیر ذره بین قرار گرفته است.اما گران ترین ویلاهای باستی هیلز قیمت .................دارند.

مالک اصلی باستی هیلز کیست؟

غلامحسین مطهری اصل مالك اصلي شهرك باستي هيلز و همچنين رئيس هيات مديره شركت نويد زر كيش و اميركبير ، وي از كسانيست كه روزنامه اقتصاد به آنها لقب “ژنرال هاي تدبير و اميد”داده است وي سابقه طولاني در گرفتن مجوزهاي متعدد از جمله زمين هاي باغ اندرزگو در فرمانيه تهران و تبديل آن به برجهاي مركز خريد لاكچري “سانا” را دارد.

زمين یک ميلیون متر مربعی کلاک در لواسان:

کلاک هم در حال ساخته شدن برای اعیان نشین ها است. کلاک سال 82 مجوز تغییر کاربری را از شهرداری گرفته و الان ویلاهای اعیانی نیمه ساخته در حال ساخته شدن در آن هستند. کلاک هم خارج از محدوده اصلی لواسان است اما لاکچری و فوق العاده گران قیمت.

 

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

www.ivillaa.com

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا