خرید پنت هاوس لاکچری تهران 09116392262

خرید پنت هاوس لاکچری تهران 09116392262e
پنت هاووس
شنبه, 21 مرداد 1402
9 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

برج روما رزیدنس که از مجلل ترین و شیک ترین برج های تهران است در خیابان کامرانیه شمالی واقع شده است و پنت هاوس این برج بسیار لوکس و جذاب است. این برج زیبا توجه عده زیادی از مرفهین و افراد سرشناس را به خود جلب کرده است.

سلام

خرید پنت هاوس لاکچری تهران       09116392262

برج روما رزیدنس که از مجلل ترین و شیک ترین برج های تهران است در خیابان کامرانیه شمالی واقع شده است و پنت هاوس این برج بسیار لوکس و جذاب است. این برج زیبا توجه عده زیادی از مرفهین و افراد سرشناس را به خود جلب کرده است. در حالی که عده ای از مردم با پرداخت پول فراوان صاحب واحد های این برج می شوند خرید 1 متر از آن برای برخی افراد کار مشکلی است.

پنت هاوس این برج مجلل که منسوب به یکی از بزرگان ورزشی است در حدود متری 31 میلیون تومان قیمت گذاری شده و یکی از واحدهای طبقه هفتم این برج به قیمت متری 26 میلیون تومان در اسفند ماه سال قبل به فروش رسیده است. با یک حساب سر انگشتی میتوان حدس زد که خیلی از افراد جامعه حتی قادر به خریدن 5 متر از آپارتمان های این برج نیستند ولی شاید تماشای تصاویری از برج لوکس پنت هاوس معروف تهران خالی از لطف نباشد.

توضیحات:

پنت هاوس معروف تهران در یکی از بهترین مناطق مسکونی شمال تهران٬ خیابان کامرانیه شمالی، قرارگرفته است. دسترسی های این برج به خیابان کامرانیه و خیابان شیبانی میباشد. برج مسکونی پنت هاوس معروف تهران شامل 65 واحد مسکونی در 15طبقه است. همچنین 3 طبقه زیرزمین و همکف دربرگیرنده کلیه پارکینگها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکانهای تفریحی، سالن اجتماعات، بلوکهای تجاری و سایر مشاعات است.

درطبقات اول تا پنجم٬ واحدهایی با متراژ 351 الی 411 متری طراحی شده است که در هر طبقه 6 واحد با چهار تییپ متقاوت معماری وجود دارد. در طبقات ششم تا سیزدهم به تعداد دو واحد 611متری و دو واحد 411متری٬در طبقات چهاردهم و پانزدهم نیز دو واحد پنت هوس 926متری درهر طبقه و یک واحد پنت هاوس 1411متری دوبلکس قرار گرفته اند. همچنین کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی کمک شایان به دلنشین شدن فضای داخلی واحدهای مسکونی می کند. در ادامه عکس های زیبایی از این برج را می بینیم.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که محل زندگی افراد سرشناس کجا و چگونه خانه‌ای است؟ بیشتر آن‌ها دارای برج‌های سر به فلک کشیده‌ای هستند که اکثراً در پایتخت قرارگرفته اند و با معماری فوق‌العاده‌ای که دارند چشمان بیننده را به خود خیره می‌کند. در این مقاله از زومیلا قصد داریم گرانترین پنت هاوس های تهران را معرفی کنیم.

پنت هاوس خیابان فرشته:

برج پارامیس به عنوان یکی از لوکس‌ترین خانه‌های تهران، در خیابان فرشته واقع شده است. خیابان فرشته دارای خانه‌های مجلل، پاساژها و مغازه‌های شیک و لاکچری بسیاری می‌باشد. برج پارامیس دارای ۱۳ طبقه است. از مهم‌ترین امکانات این برج می‌توان به ۴۵۰ متر پنت هاوس،۱۵۰ مترمربع سال اجتماعات،۳۰۰ مترمربع استخر و ۱۰۰ متر سالن ورزشی اشاره کرد.
به دلیل معاملات مخفی که انجام می‌گیرد، نرخ قیمت این پنت هاوس ها خیلی دقیق نیست.

پنت هاوس عسلک لواسان:

از آنجا که لواسان منطقه‌ای ییلاقی و بسیار خوش آب‌وهوا است، پنت هاوس های زیبایی را در خود جای داده است. پنت هاوس عسلک، یکی از گرانترین پنت هاوس های تهران در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر و زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع در منطقه لواسان بنا شده است. این مجتمع دارای ۵ طبقه شامل ۳ واحد آپارتمان و ۱ واحد زیرزمین می‌باشد. از امکانات این برج می‌توان به استخر ۴۰۰ مترمربعی، سالن ورزشی ۵۰۰ مترمربعی، نمای کلاسیک و ابزارآلات سنگ اشاره کرد.

مالک اصلی این ملک شخصی به نام اویسی از اقوام دوره پهلوی است که این زمین از پدرش به او ارث رسیده است. از سازندگان این برج می‌توان به آقای بهارلو. مختاری و مهندس فیروزآبادی اشاره کرد. طرفداران اصلی این برج نیز افراد مشهوری مانند مهران مدیری هستند.

پنت هاوس چناران الهیه:

پنت هاوس چناران الهیه، یکی از گرانترین پنت هاوس های تهران و برجی بسیار زیبا و لاکچری است که در محله الهیه تهران قرار دارد و یکی از ۵ ساختمان برتر تهران محسوب می‌شود. این برج ۱۳ طبقه دارای ۲۶ واحد مسکونی است. معماری این برج به گونه‌ای است که بالاترین انتظارات افراد خاص را برآورده می‌سازد. برای ساخت هر مترمربع از این برج بین ۷ تا ۹ میلیون تومان هزینه شده است.

مشاعات این مجتمع شامل ۲۰۰۰ متر لابی،۵۰۰ مترمربع استخر و سالن ورزشی بسیار مجهز می‌باشد. وجود آب‌نماهای زیبا و آبشار بر جذابیت این برج افزوده است. درب این برج بر اساس پلاک خودروی ساکنان باز می‌شود. مالک برج تمام واحدهای آن را فروخته و هیچ‌کدام را اجاره نداده است. قیمت هر مترمربع از این برج بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان است.

برج آلتون کورت نیاوران:

این برج دارای ۲۴ طبقه و ۶۰ واحد می‌باشد. این ساختمان دو پنت هاوس ۵۰۰ و ۷۰۰ متری دارد. قیمت هر مترمربع از این واحدها بسته به متراژ و امکاناتی که دارند بین ۳۰ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان است و امکانات هر بنا بسته به متراژ آن متفاوت است. از امکانات این برج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن ماساژ، سالن تنیس، باند هلی‌کوپتر، دارای مقاومت در برابر زلزله ۸٫۵ ریشتر، سیستم خنک‌کننده بی‌صدا، سیستم تهویه و هوای تازه.

پنت هاوس رولکس فرمانیه:

یکی دیگر از گرانترین پنت هاوس های تهران پنت هاوس رولکس فرمانیه است. برجی لوکس و گران‌قیمت که پزشک اختصاصی دارد. قیمت میلیاردی این برج سر به فلک کشیده است. افراد سرشناسی همچون علی دایی و کریم باقری در این برج در حال سکونت هستند. این برج دارای ۷۵ واحد مجزا می‌باشد که قیمت هر متر آن حدود ۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات متعدد این برج می‌توان به سالن بدن‌سازی، استخر بانوان و آقایان و وجود سیستم خورشیدی برای گرم کردن آب استفاده کرد. به این دلیل که ساعت رولکس در کنار این پنت هاوس قرار گرفته است، سازندگان برج نام رولکس را برای آن انتخاب کرده‌اند.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا