ترفندهای دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

ترفندهای دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰e
شنبه, 21 مرداد 1402
10 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

با نزدیک شدن به دهه جدید میلادی، خوب است که با ترندهای دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰ آشنا شویم. طراحی و دکوراسیون در سال ۲۰۱۹ با الهام از زمین و دکوراسیون چوبی و رنگ های طبیعی بود اما در سال ۲۰۲۰ توجه به محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین به اهم

 

ترفندهای دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

با نزدیک شدن به دهه جدید میلادی، خوب است که با ترندهای دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰ آشنا شویم. طراحی و دکوراسیون در سال ۲۰۱۹ با الهام از زمین و دکوراسیون چوبی و رنگ های طبیعی بود اما در سال ۲۰۲۰ توجه به محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین به اهمیت مواد پایدار و تزیینات پر زرق و برق و منحصر به فرد توجه خاصی می شود. برای آشنایی با ترندهای دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰ با ما همراه باشید.

1.استفاده از متریال با بافت طبیعی در دکوراسیون خانه سال ۲۰۲۰

با تغییراتی که در اقلیم و شرایط جوی، اقتصادی و سیاسی و اجتماعی پیش آمده است جای تعجبی نخواهد داشت که طبیعت در قلب انتخاب های طراحی ما در سال ۲۰۲۰ قرار دارد. با توجه به زیبایی های فضای بیرون ایده جدید استفاده از بافت های طبیعی، استفاده از سنگ مرمر رنگی همانند Terrazzo که یک ماده کامپوزیتی است که از تراشه های مرمر، کوارتز، گرانیت و شیشه ساخته شده است.

استفاده از سنگ آهک مات و گل های خشک که از بافت های ارگانیک کلاسیک خواهند بود زیبایی زیادی به دکوراسیون خانه می دهند؛ اما این را فراموش نکنیم که استفاده از بافت چوبی همچنان مهم ترین متریال در دکوراسیون داخلی محسوب می شود، لزوماً طبیعی بودن به معنای حداقل نیست و ما از دیدن طبیعت با مواد لوکس شگفت زده خواهیم شد.

2.طراحی منحصر به فرد دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

یکی از ایده های دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰، منحصر به فرد بودن طراحی است به طوری که صاحبان خانه و طراحان سعی در شوک شدن دارند. استفاده از شیشه های دستی با مواد متفاوت تا لوازم دکوری چشم نواز و خاص، همه چیز باید برجسته و متمایز باشند.

3.استفاده از فرم های ارگانیک در دکوراسیون خانه سال ۲۰۲۰

اشکال ارگانیک در سال ۲۰۲۰ به محبوبیت خود ادامه می دهند. اکتشاف جهان طبیعی به همراه نوآوری در طراحی و توسعه، اشکال انتزاعی و اشکال ساده را تشویق می کند. همیشه به دنبال طرح هایی باشید که طبیعت را در بهترین شکل نشان دهد. امروزه پیشرفت‌ های تکنولوژیکی به این معنا است که ما می‌توانیم طبیعت را در طراحی‌ های مدرن به راحتی و با موفقیت ترکیب کنیم.

4.آبی کلاسیک در دکوراسیون خانه سال ۲۰۲۰

چندی پیش پنتون آبی کلاسیک را جایگزین رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ معرفی کرد؛ ما می توانیم این رنگ را در دکوراسیون ۲۰۲۰ بر روی دیوارها، لوازم جانبی و حتی نورپردازی استفاده کنیم. آبی کلاسیک ما را تشویق می‌کند که فراتر از چیزهای بدیهی بنگریم و تفکر خود را گسترش دهیم. با توجه به نظر مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پنتون، آبی کلاسیک، احساس آرامش، آرام بودن و ثبات را در آغاز دهه جدید معرفی می کند.

5.رشد تزیینات و زرق و برق در دکوراسیون خانه سال ۲۰۲۰

استفاده از تزیینات و زرق و برق در دکوراسیون داخلی یک روند طراحی است که هرگز از ذهن ما دور نیست. با الهام از دهه بیست و یکم و ظهور دوران نمادین هنر دکو، دوباره تزیینات مجلل و زرق و برق در طراحی دکوراسیون داخلی سال ۲۰۲۰ باز می گردند. در زمان سردرگمی سیاسی، اغلب ما به دنبال بهبود اوضاع با ایجاد فضایی سالم به همراه شادی و زرق و برق و شکوه و هنر هستیم به همین دلیل استفاده از طراحی آرت دکو برای این کار عالی است.

همه ما سزاوار یک زندگی لوکس هستیم و هرچه به سمت ماندن و سرگرمی در خانه حرکت می کنیم طرح های دکوراتیو با الگوهای جسورانه و همچنین استفاده از پارچه های مخملی طیف وسیعی از تجملات و هیجان زندگی را بیشتر می کند. به علاوه، هنگامی که ما در دوران جدید دهه ۲۰ قدم می گذاریم، کمی دلتنگی برای دوره دکوراسیون تجملاتی و پر زرق و برق طبیعی است.

6.انتخاب مبلمان با کیفیت در دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۱۹ شاهد تغییر چشمگیری از مد و دور انداختن وسایل بوده ایم. اکنون ما به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم برای حفظ محیط زیست تصمیمات آگاهانه تری بگیریم و یکی از این موارد، یکبار خرید اما یک خرید خوب، است. به طور کلی می توانیم بگوییم تمرکز بر روی مبلمانی که دارای کیفیت بالایی است خیلی بهتر از انتخاب مبلمانی است که برای مدت کوتاهی مد شده است. وقتی صحبت از مبلمان و لوازم جانبی بزرگتر در خانه شما می شود سعی کنید روی مبلمان مهم و کلیدی خانه که دوست شان دارید سرمایه گذاری کنید.

7.طراحی دکوراسیون همراه با آرامش در دکوراسیون خانه سال ۲۰۲۰

ما دائما در جستجوی راه هایی برای تقویت سلامت روحی خود در فضاهای شخصی هستیم و خانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. اجرای دکوراسیونی که باعث آرامش و سلامتی در طراحی خانه شود یکی از روندهایی است که طراحان در سال ۲۰۲۰ در دکوراسیون خانه ها اجرا می کنند. با این کار شما می توانید از برنامه های طاقت فرسا صرف نظر کنید، از فناوری جدا شوید و خود را در آرامش مطلق رها کنید. برای این کار شما می توانید از جکوزی آب گرم استفاده کنید و تختخواب خود را در کنار پنجره قرار دهید و برای تخت خود یک ملافه زیبا با یک پالت رنگی داشته باشید که با طبیعت همراه باشد.

8.آشپزخانه های همه کاره در دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

روند فعلی و نوسازی آشپزخانه حاکی از آن است که این فضا منحصر به غذا خوردن نیست بلکه برای زندگی است. در سال ۲۰۲۰، انتظار داشته باشید آشپزخانه هایی با مبلمان ادغام شده با فضای اصلی خانه موضوع اصلی دکوراسیون منزل باشند و شاید آشپزخانه هایی با کابینت های سفارشی که فضای آشپزخانه را کاملاً پنهان می کنند.

9.منحنی ها و قوس ها در دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

در سال ۲۰۲۰ ایجاد نرمی در فضایی با حداقل کارکرد و حداقل عمل، یک روند طراحی خواهد بود. به لبه های گرد، پنجره های مدور، دیوارهای قوسی و منحنی ها فکر کنید که مرزهای معماری و ساختاری را تحت فشار قرار می دهند.

10.استفاده از مواد بیولوژیکی در دکوراسیون خانه در سال ۲۰۲۰

این روزها بسیاری از کمپانی ها بزرگ با استفاده از مواد تجدید پذیر به دنبال تولید مبلمانی با متریال جدید هستند که سازگار با محیط زیست باشد. در سال ۲۰۱۹ شاهد آگاهی در مورد استفاده از مواد سازگار با محیط زیست، سبز و پایدار بوده ایم و رشد چشمگیری داشته است، بنابراین باید انتظار داشته باشید در سال ۲۰۲۰ استفاده از مواد بیولوژیکی در دکوراسیون خانه ها زیاد شود، مانند مصالح ساختمانی ساخته شده از محصولات بازیافتی که سازگار با محیط زیست هستند.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید  ویلاهای در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 
برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا