بورلی / هیلز / شهر / گرانقیمت / کالیفرنیا / آمریکا

بورلی / هیلز / شهر  / گرانقیمت  / کالیفرنیا  / آمریکاe
شهرک باستی هیلز لواسان
شنبه, 21 مرداد 1402
7 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام مجلل ترین خانه های آمریکا در بورلی هیلز قرار دارند. این شهر اشرافی نشین در غرب لس آنجلس، در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است. اگر می خواهید یا گران ترین شهر کالیفرنیا آمریکا آشنا شوید این بخش آسمونی را تا انتها مطالعه نمایید چرا که به معرفی کامل

سلام

بورلی هیلز، شهر گرانقیمت کالیفرنیا آمریکا 09116392262

گران ترین و مجلل ترین خانه های آمریکا در بورلی هیلز قرار دارند. این شهر اشرافی نشین در غرب لس آنجلس، در ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است. اگر می خواهید یا گران ترین شهر کالیفرنیا آمریکا آشنا شوید این بخش آسمونی را تا انتها مطالعه نمایید چرا که به معرفی کامل شهر بورلی هیلز می پردازیم. از شما همراهان عزیز دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

بورلی هیلز (Beverly Hills) شهری گرانقیمت در حومهٔ غربی کلانشهر لس آنجلس واقع در کالیفرنیای آمریکاست. بسیاری از مشهورترین بازیگران سینمای هالیوود، خوانندگان و دیگر هنرمندان آمریکایی در این شهر اقامت دارند. بورلی هیلز همواره به عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین شهرهای ایالات متحده شناخته می‌شود و گران‌ترین و مجلل‌ترین خانه‌های آمریکا نیز در این شهر قرار دارد.

 

بورلی هیلز شهری است که به خاطر تجار پولدار و ستاره های ورزشی اش معروف است. در سال ۱۹۱۴ میلادی گروهی از سرمایه گذاران برای یافتن نفت به این شهر آمدند اما به جای آن آب پیدا کردند و تصمیم گرفتند که شهر را توسعه دهند. در سال ۲۰۱۳ میلادی جمعیت این شهر به حدود ۳۵ هزار نفر رسید.

جمعیت بورلی هیلز
طبق سرشماری ۲۰۱۰ ایالات متحده آمریکا، جمعیت بورلی هیلز ۳۴٬۱۰۹ نفر بوده است. از این جمعیت، ۸۴٫۲٪ سفیدپوست، ۸٫۹٪ آسیایی، ۲٫۲٪ سیاهپوست آمریکایی، ۰٫۱٪ سرخپوست و ۱٫۴٪ از سایر نژادها بودهاند.

تحصیل در بورلی هیلز

مدارس عمومی بورلی هیلز

حوزه اتحادیه مدارس بورلی هیلز مسئول مدارس بورلی هیلز است که شامل ۴ مدرسه ابتدایی، دبیرستان مورنو و دبیرستان بورلی هیلز است.

 

مدارس خصوصی بورلی هیلز

بورلی هیلز دارای چندین مدرسه خصوصی نیز هست. مدرسه گود شپرد، یک مدرسه پیش دبستانی است که بخشی از ناحیه کاتولیکی لس آنجلس است. سایر مدارس خصوصی بورلی هیلز شامل مدرسه آمادگی بورلی هیلز، آکادمی هارکام هیلل هبرو، آکادمی امانوئل بورلی هیلز و مدرسه خصوصی پیج است.

 

ایرانیان در بورلی هیلز

بسیاری از ایرانیان متمول مهاجر مقیم لس‌آنجلس، بخصوص بسیاری از ایرانیان یهودی در بورلی هیلز زندگی می‌کنند. بورلی هیلز، بزرگترین جامعه ایرانیان یهودی تبار در ایالات متحده را در خود جای داده است؛ هم اکنون ۸۰۰۰ ایرانی یهودی تبار در این محله اقامت دارند که این تعداد، ۲۶٪ جمعیت شهر را تشکیل می‌دهد. ضمن اینکه بیش از ۲۰٪ املاک در این شهر متعلق به ایرانیان است و هم‌چنین بیش از ۴۰٪ دانش‌آموزان شهر نیز دارای تبار ایرانی هستند.

جمشید دلشاد، سیاستمدار ایرانی‌الاصل یهودی‌تبار، در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸ موفق شد دو بار به مقام شهرداری بورلی هیلز برسد. چندین تن از اعضای شورای شهر بورلی هیلز دارای تبار ایرانی هستند.

بوتیک بیژن پاکزاد در بلوار رودیو درایو، از گذشته محل خرید بسیاری از سیاستمداران و ثروتمندان آمریکایی بوده است. بورلی هیلز و شهرستان همسایه آن در غریب هالیوود به طور کامل توسط شهرستان لس آنجلس احاطه شده است و در کل آب و هوای مدیترانه ای و گرمی دارد.

 

اداره شهر بورلی هیلز توسط شورای ۵ نفره شهر از جمله شهردار و معاون شهردار انجام می شود و در هر سال فرد، دو یا سه نفر از اعضا برای دوره های ۴ ساله انتخاب می شوند. جالب است که بدانید شهردار این شهر جمشید دلشاد یک ایرانی یهودی مهاجر به به امریکا است که در شهر شیراز متولد شده و با داشتن مدرک مهندسی برق یک بازرگان موفق در کالیفرنیا است. بسیاری از ایرانیان بخصوص ایرانیان یهودی در این شهر زندگی می کنند.

 

برای گردشگران بورلی هیلز تفریحات متنوعی وجود دارد مانند رستوران های درجه یک، بوتیک های شیک، سواحل بسیار زیبا و معروف کالیفرنیا و جاذبه های بسیار دیگری برای سرگرمی تمام اعضای خانواده. برای کسانی که تمایل به خرید دارند خیابان ۲ مایلی Rodeo Drive حتما می تواند جذابیت داشته باشد.

برای تحصیل کودکان و نوجوانان، هم مدارس عمومی و هم مدارس خصوصی در این شهر وجود دارد. با توجه به این که ایرانیان زیادی در این شهر زندگی می کنند، برای کسانی که تمایل به اخذ اقامت در امریکا دارند، ممکن است زندگی در این شهر یکی از بهترین انتخاب ها باشد چون در این صورت هم زبانان زیادی را در آن جا خواهید یافت و هیچ گاه احساس تنهایی در یک کشور غریب را نخواهید داشت.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

شهرک خزرشهر بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا