آشنایی کامل با انواع کاغذ دیواری

آشنایی کامل با انواع کاغذ دیواریe
شنبه, 21 مرداد 1402
9 دقیقه زمان مطالعه
0 نظر

سلام مروزه کاغذ دیواری به جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی تبدیل شده است و هر ساله به تنوع طرح های آن افزوده می شود چون ذائقه مردم نیز روز به روز تغییر پیدا می کند. اگر تمایل دارید از کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل خود بهره بگیرید با ارائه مشاوره و آلبو

آشنایی کامل با انواع کاغذ دیواری 

مروزه کاغذ دیواری به جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی تبدیل شده است و هر ساله به تنوع طرح های آن افزوده می شود چون ذائقه مردم نیز روز به روز تغییر پیدا می کند. اگر تمایل دارید از کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل خود بهره بگیرید با ارائه مشاوره و آلبوم در این زمینه یاری تان خواهیم کرد تا انتخاب مناسبی داشته باشید. بر اساس دکوری که دارید مناسب ترین طرح آن را معرفی خواهیم کرد و هزینه آن را برایتان برآورد می کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

کاغذ دیواری:

یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی از آن استفاده زیادی می شود کاغذ دیواری است که دیوارها را پوشش می دهد. این محصول به دلایلی چون تنوع بالا، نصب راحت، قیمت مناسب و رنگ های متنوع با استقبال زیادی از بین سایر دیوارپوش ها روبه رو شده است. از گذشته تا کنون افراد زیادی برای دکوراسیون منزل خود کاغذ دیواری را انتخاب می کنند و تنوع بالای آن سبب شده است که برای هر نوع فضایی قابل استفاده باشد و بتوان سبک های مختلف را پیاده کرد.

قیمت کاغذ دیواری:

با توجه به کیفیت، برند و طرح کاغذ دیواری قیمت آن متفاوت خواهد بود. معمولا قیمت این محصول به صورت ارزان، متوسط و گران دسته بندی می شود. جنس متریال و گرماژ آن در کنار برند از جمله عوامل مهمی هستند که در قیمت کاغذ دیواری خارجی تاثیرگذار می باشند. هر چه محصول با کیفیت تر باشد و از دوام بیشتری برخوردار باشد بالطبع قیمت بالاتری خواهد داشت. کاغذ دیواری ارزان برندهای ایرانی و چینی هستند و کیفیت مناسبی ندارند. بیشترین کاربرد این نوع محصول در خانه های استیجاری و یا مکان های موقتی می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری:

انواع مدل های طرح دار و یا ساده کاغذ دیواری به صورت آلبوم دسته بندی می شود تا مشتری انتخاب راحت تری داشته باشد. هر یک از این آلبوم ها دارای رنگ بندی هستند و قیمت متفاوتی دارند. ارائه آلبوم این محصول سبب می شود نمای آن را در خانه بهتر مشاهده کنید و تصمیم مناسب تری بگیرید.

اهمیت کاغذ دیواری:

وقتی از کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی استفاده می کنید بستری مناسب برای قرارگیری سایر اجزای دکوراسیون فراهم می کنید و به نوعی باعث ایجاد یکپارچگی خواهید شد. عواملی که در انتخاب نوع محصول مناسب هستند شامل سبک خانه، سن وسال ساکنین و حتی جنسیت آن ها است. تنوع طرح و رنگ این محصول بسیار بالا است و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب آن نخواهید داشت. در این دکوراسیون دیگر لازم نیست دردسر های رنگ کردن را داشته باشید و می توانید طرح آن ها را با وسایل خانه هماهنگ کنید که نمای بسیار زیبایی خواهد داشت.

کاغذ دیواری اتاق کودک:

یکی از آلبوم های کاغذ دیواری مربوط به اتاق کودک است که به صورت جداگانه عرضه می شود. طرح های مختلفی برای بازه سنی نوزادی تا 9 سال وجود دارد و یکی از طرح های پر طرفدار آن در اتاق کودکان طرح سه بعدی آن است. در این نوع محصول شخصیت های کارتونی به صورت سه بعدی طراحی شده اند و هر روزه به تنوع آنها افزوده می شود، البته در انتخاب کاغذ دیواری اتاق کودک باید به جنسیت آن ها نیز توجه کرد تا شخصیت های کارتونی مناسب جنسیت آن ها انتخاب شود و یا از رنگ هایی که دوست دارند استفاده کرد.

انواع کاغذ دیواری بر اساس جنس :

نانو: این نوع محصول استحکام بالایی دارد و لکه و دوده نمی گیرد و حتی می تواند عایق صدا نیز باشد.
کاغذی: جنس این محصول از کاغذ است که قابل شستشو نیستند و احتمال پارگی آن ها بعد از مدتی زیاد است
Pvc: ابعاد این نوع محصول کوچک است و برای اتاق نوزاد مناسب است. از آنجا که در ساخت این نوع کاغذ دیواری از نوعی پلاستیک به کار گرفته می شود در صورت استفاده در اتاق کودک از ضد حساسیت بودن آن مطمئن شوید. این نوع محصول در اثر گرمای زیاد خورشید و یا آتش سوزی مواد سمی تولید می کند و باید حتما نوع استاندارد آن تهیه شود.

انواع کاغذ دیواری بر اساس طرح های متفاوت:

نوع سه بعدی: در این نوع محصول که از جدید ترین طرح ها به شمار می آید کاغذ دیواری اگرچه برجسته نیست اما این طور به نظر می آید. طرح های این مدل بسیار زیاد و به روز است.
مدل بافت دار: این مدل قابل شستشو نیست و در ساختارش الیافی مانند مخمل استفاده شده است.
مدل فانتزی: این مدل طیف استفاده کنندگان زیادی دارد طوری که هم برای اتاق عروس مناسب است و هم در اتاق خواب دخترانه و پسرانه استفاده می شود.
نوع کلاسیک: این نوع محصول خلاق طرح های مدرن است. به طور مثال طرح های گلدار، ساده، طرح دار راه راه و یا چهارخانه از انواع کلاسیک به شمار می آیند اما انواع رنگارنگ با طرح اسپورت و جدید در دسته بندی مدرن قرار می گیرند. با توجه به اینکه سبک وسایل خانه تان چگونه است انواع طرح ها را می توانید انتخاب کنید. اگر در منزل لوازم کلاسیک دارید نوع کلاسیک را انتخاب کنید.

کاغذ دیواری پوستری:

این نوع محصول از انواع جدید است و دارای تصاویر گوناگونی می باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و عرضه پرینترهای پیشرفته این تحول در کاغذ دیواری ایجاد شد که بتوان انواع تصاویر را روی کاغذ به چاپ درآورد. با توجه به اینکه این نوع محصول تنوع بالایی دارد همه سلایق می توانند انتخاب های خود را داشته باشند. فرقی نمی کند که خانه خود را با چه سبکی طراحی کرده باشید زیرا این نوع محصول برای هر نوع سبکی چیزی برای ارائه دارد. هماهنگی را در این نوع دکوراسیون خواهید دید و می توانید کاغذ دیواری پوستری مدل حیوانات، طبیعت، سه بعدی، چهره انسان و … را خریداری کنید.

تمامی مطالب ومحتوا این سایت کاملا اختصاصی تهیه شده هرگونه سو استفاده ‌کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت مدیریت املاک ویلای من کارشناس آقای محمد علیزاده باتشکر.

 

کارشناس فروش:

علیزاده  ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما:

شما عزیزان خریداران محترم میتوانید برای خرید ویلای معرفی شده و یا دیگر ویلاهای مشابه در خزرشهر جنوبی چه در بافت جدید و یا بافت قدیم و شهرک دریاکنار برای خریدی به یاد ماندنی با تیم املاک ویلای من درشهرک دریاکنار به آدرس شهرک دریاکنار خ اول نبش کوچه هفتم به مدیریت محمد علیزاده کارشناس فروش ویلا در منطقه به ویلای دلخواه خود برسید. ارتباط از طریق وبسایت www.ivillaa.com ویا شماره تماس ۰۹۱۱۶۳۹۲۲۶۲ با ما در ارتباط باشید
بهترینها را در خزرشهر و دریاکنار از املاک ویلای من بخواهید.

شهرک ساحلی دریاکنار بابلسر:

www.ivillaa.com

 

 
برچسب ها:
اشتراک گذاری:

ممکن است شما نیز علاقه مند باشید

لیست مقالات
دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه تازه ای وارد کنید

برای تکمیل فرم دیدگاه فقط یکی از موارد بالا شماره همراه و یا ایمیل کافی است

لیست دیدگاههای ثبت شده

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت میکنید

بالا